eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrojceWYDOBYCIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA SKŁADOWISKU W MIEJSCOWOŚCI DARGOSŁAW W GMINIE BROJCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Brojce: WYDOBYCIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA SKŁADOWISKU W MIEJSCOWOŚCI DARGOSŁAW W GMINIE BROJCE
Numer ogłoszenia: 530834 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brojce , ul. Długa 48, 72-304 Brojce, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3861194, faks 091 3861186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.brojce.ibip.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDOBYCIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA SKŁADOWISKU W MIEJSCOWOŚCI DARGOSŁAW W GMINIE BROJCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: wydobycie ze składowiska odpadów w szacowanej ilości 1800 Mg w miejscowości Dargosław, gmina Brojce - na działce o numerze ewidencyjnym 4/2, obręb geodezyjny Dargosław - odpadów wśród których mogą wystąpić odpady o następujących kodach: 1. Odpady inne niż niebezpieczne: a. 20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach, b. 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03, c. 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, d. 17 01 02 - gruz ceglany, e. 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, f. 17 04 05 - żelazo i stal. Szczegółowe wymagania związane ze sposobem postępowania z odpadami 1. 20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach: a. ładować bezpośrednio na środki transportu, przystosowane do przewożenia tego rodzaju odpadów, b. przekazać do unieszkodliwienia metodą D5 na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne w miejscowości Mirowo, gmina Rymań, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 2. 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03: a. ładować bezpośrednio na środki transportu, przystosowane do przewożenia tego rodzaju odpadów, b. przekazać do unieszkodliwienia metodą D5 na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne w miejscowości Mirowo, gmina Rymań, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 3. 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym lub wykorzystać do utwardzenia powierzchni w sposób uniemożliwiający pylenie oraz z zachowaniem odrębnych przepisów, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 4. 17 01 02 - gruz ceglany: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym lub wykorzystać do utwardzenia powierzchni w sposób uniemożliwiający pylenie oraz z zachowaniem odrębnych przepisów, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 5. 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym lub wykorzystać do utwardzenia powierzchni w sposób uniemożliwiający pylenie oraz z zachowaniem odrębnych przepisów, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności. 6. 17 04 05 - żelazo i stal: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności. Zalecany sposób wydobycia odpadów: 1. Odpady wydobywać przy pomocy koparko-ładowarki, rozpoczynając od betonowego wjazdu przesuwając się w kierunku ogrodzenia, 2. Wydobyć i usunąć warstwę odpadów do głębokości 3 metrów lub do osiągnięcia warstwy gruntu rodzimego, w sposób minimalizujący uszkodzenie instalacji drenażu odcieków. 3. Odpady znajdujące się w odległości do 10 metrów od ogrodzenia usunąć w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem pasa zieleni wokół składowiska odpadów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia obejmuje: wydobycie ze składowiska odpadów w szacowanej ilości 540 Mg w miejscowości Dargosław, gmina Brojce - na działce o numerze ewidencyjnym 4/2, obręb geodezyjny Dargosław - odpadów wśród których mogą wystąpić odpady o następujących kodach: 1. Odpady inne niż niebezpieczne: a. 20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach, b. 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03, c. 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, d. 17 01 02 - gruz ceglany, e. 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, f. 17 04 05 - żelazo i stal. Szczegółowe wymagania związane ze sposobem postępowania z odpadami 1. 20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach: a. ładować bezpośrednio na środki transportu, przystosowane do przewożenia tego rodzaju odpadów, b. przekazać do unieszkodliwienia metodą D5 na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne w miejscowości Mirowo, gmina Rymań, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 2. 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03: a. ładować bezpośrednio na środki transportu, przystosowane do przewożenia tego rodzaju odpadów, b. przekazać do unieszkodliwienia metodą D5 na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne w miejscowości Mirowo, gmina Rymań, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 3. 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym lub wykorzystać do utwardzenia powierzchni w sposób uniemożliwiający pylenie oraz z zachowaniem odrębnych przepisów, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 4. 17 01 02 - gruz ceglany: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym lub wykorzystać do utwardzenia powierzchni w sposób uniemożliwiający pylenie oraz z zachowaniem odrębnych przepisów, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności, 5. 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym lub wykorzystać do utwardzenia powierzchni w sposób uniemożliwiający pylenie oraz z zachowaniem odrębnych przepisów, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności. 6. 17 04 05 - żelazo i stal: a. magazynować luzem w pryzmach lub kontenerach na wyznaczonym miejscu na terenie działki nr 4/2, obręb Dargosław, b. przekazać do odzysku lub unieszkodliwienia uprawnionym podmiotom lub przekazać do odzysku w procesie R14 osobą fizycznym, c. transportować przez firmy posiadające wymagane zezwolenia na prowadzenia tego rodzaju działalności. Zalecany sposób wydobycia odpadów: 1. Odpady wydobywać przy pomocy koparko-ładowarki, rozpoczynając od betonowego wjazdu przesuwając się w kierunku ogrodzenia, 2. Wydobyć i usunąć warstwę odpadów do głębokości 3 metrów lub do osiągnięcia warstwy gruntu rodzimego, w sposób minimalizujący uszkodzenie instalacji drenażu odcieków. 3. Odpady znajdujące się w odległości do 10 metrów od ogrodzenia usunąć w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem pasa zieleni wokół składowiska odpadów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11.200,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy dwieście zł 00-100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gryficach Nr 89 9376 0001 0010 0797 2001 0007 z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy OŚ.271.1.2013. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy, ul. Długa 48, 72-304 Brojce w kancelarii pok. 11, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu dostaw, z którego będzie wynikało, że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 usługi odpowiadające w przedmiotowym zakresie co najmniej połowie ilości wywiezionych i zagospodarowanych odpadów, tj. minimum 900 Mg, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu dostaw, z którego będzie wynikało, że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 usługi odpowiadające w przedmiotowym zakresie co najmniej połowie ilości wywiezionych i zagospodarowanych odpadów, tj. minimum 900 Mg, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ oraz wykazu dostaw, z którego będzie wynikało, że Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 3 usługi odpowiadające w przedmiotowym zakresie co najmniej połowie ilości wywiezionych i zagospodarowanych odpadów, tj. minimum 900 Mg, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zatwierdzony projekt umowy według załącznika nr 6 do SIWZ. Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - wzór wg załącznika nr 8 do SIWZ Decyzję właściwego organu administracji publicznej wydaną na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - w zakresie transportu odpadów na okres obowiązywania przynajmniej do 30.06.2014 r. Umowę z zarządzającym składowiskiem, bądź inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwienia na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.brojce.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brojcach, ul. Długa 48, 72-304 Brojce pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Brojcach, ul. Długa 48, 72-304 Brojce pok. 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.