Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-10
Ogłoszenie nr 530896-N-2020 z dnia 2020-04-10 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.: DOSTAWA KRUSZYW DROGOWYCH NA LATA 2020/2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
22028997000000, ul.
Jezierzyce, ul. Kolejowa
5
,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
059 8112575, 8473922, , e-mail
adamj@slupsk.ug.gov.pl, agkjezierzyce@konto.pl, faks
059 8472210.
Adres strony internetowej (URL): hptt://zgkjezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
gminna spółka komunalna sp z o.o
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.zgkjezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.zgkjezierzyce.slupsk.ug.gov.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
drogą pocztową
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA KRUSZYW DROGOWYCH NA LATA 2020/2022
Numer referencyjny:
3/AD/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa z transportem i rozładunkiem: o destruktu betonowego - o frakcji 0 - 65 mm, nie dopuszcza się udziału innych materiałów w destrukcie betonowym bez domieszek z gazobetonu, cegły oraz zanieczyszczeń typu szkło, metal, papier, tworzywo sztuczne. Gruz betonowy powinien mieć ciągłe uziarnienie. Szacowane zapotrzebowanie - 1200 t, o destruktu asfaltowego pozyskanego w wyniku frezowania nawierzchni bitumicznych. Dopuszczalna frakcja kruszywa 0 - 31,5mm. Szacowane zapotrzebowanie - 3000 t., o kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej 0 - 31,5 mm - przekruszone min. 90%. Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia - dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie PN-EN 13043 lub PN-EN 13242. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych. Szacowane zapotrzebowanie -2000 t. , o kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej 0 - 31,5 mm ze skał twardych pochodzenia magmowego-melafir. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie 13043:2004/AP1:2010, PN-EN 13242+ A1:2010. Kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych. Szacowane zapotrzebowanie -200 t. o piasek płukany 0-2 mm - dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w normie PN-EN 13043:2004/AP1:2010, PN-EN 13242+ A1:2010, PN-EN 12620+ A1:2010 . Szacowane zapotrzebowanie 1200t Część II. Dostawa z transportem i rozładunkiem o piasku naturalnego 0-2 mm, różnoziarnistego z przewagą ziaren drobnych, barwy jasnoszarej. Dostarczony piasek musi spełniać wymagania określone w normie 13043:2004/AP1:2010, PN-EN 13242+ A1:2010, Szacowane zapotrzebowanie -18000 t. o piasek do piaskownic. Dostarczony piasek musi być kopalniany, przeznaczony do piaskownic oraz placów zabaw dla dzieci, wyjałowiony, a także pozbawiony części ilastych i zanieczyszczeń organicznych. Piasek winien cechować się granulacją 0,05÷2mm i spełniać wymogi polskiej normy PN - EN 1177:2500/A1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na wezwanie Zamawiającego aktualnych badań mikrobiologicznych przedmiotu dostawy. Szacowane zapotrzebowanie - 800 t, Dostawa kruszyw oraz piasku odbywać będzie się sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego na telefonicznie zgłoszone zapotrzebowanie w terminie i ilości zgodnie z zamówieniem do bazy Zamawiającego w Jezierzycach - ulica Kolejowa 5, lub w dowolne wskazane miejsce na terenie wiejskiej Gminy Słupsk.
II.5) Główny kod CPV: 14212200-2
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 14210000-6 |
| 60100000-9 |
| 60181000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 24 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
w zakresie tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy odrębne kontrakty - umowy na dostawy kruszyw drogowych jakością, rodzajem i zakresem zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania minimum trzech kontraktów w zakresie dostawy minimum 200t kruszyw każdy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych referencji - poświadczeń. W przypadku zrealizowania i/lub realizowania kontraktu/ów usług dostaw kruszyw dla Zamawiającego, Wykonawcy zwolnieni są ze składania stosownych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług . W tej sytuacji wymagane jest jedynie poświadczenie wykonania usług dla innego zamawiającego, zgodnie z wykazem wykonanych usług.
b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem, oraz odpowiednim transportem do dostarczenia zamówionych materiałów, w tym co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności do 10t i co najmniej jednym pojazdem o ładowności do 26t .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 400.000zł.
o wykaz dostaw w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy odrębne kontrakty - umowy na dostawy kruszyw drogowych jakością, rodzajem i zakresem zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania minimum trzech kontraktów w zakresie dostawy minimum 200t kruszyw każdy (Załącznik nr 6 do SIWZ). o wykaz potencjału technicznego wg wzoru stanowiącego (Załącznik nr 7 do SIWZ). o dla części I dla kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej 0 - 31,5 mm potwierdzenie spełniania wymagań przedstawionych w normie PN-EN 13043 lub PN-EN 13242 oraz dla piasku płukanego 0-2 mm - potwierdzenie spełniania wymagań przedstawionych w normie PN-EN 13043:2004/AP1:2010, PN-EN 13242+ A1:2010, PN-EN 12620+ A1:2010 o dla części II dla piasku -Piasek naturalny 0-2 mm, różnoziarnisty z przewagą ziaren drobnych, barwy jasnoszare potwierdzenie spełniania wymagań określonych w normie PN-EN 13043:2004 o Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 400.000zł.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena Kc | 60,00 |
| Termin dostawy Kt | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. W takim przypadku kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego, b) zmiany osób przewidzianych do realizacji Przedmiotu Umowy - w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych, pod warunkiem, że osoby zaproponowane w miejsce osób pierwotnie wskazanych przez Wykonawcę będą posiadały kwalifikacje i doświadczenie wymagane w SIWZ, c) zmiany sposobu realizacji Przedmiotu Umowy - w sytuacji, gdy dojdzie do zmiany innej umowy lub innych umów, których stroną jest Zamawiający, a zmiany w tej umowie/tych umowach wykazują związek z niniejszą umową lub mają wpływ na jej realizację, d) zmiany sposobu realizacji Przedmiotu Umowy - w przypadku, gdy wprowadzenie zmian w sposobie realizacji Przedmiotu Umowy jest uzasadnione i niezbędne do prawidłowego jego wykonania, a zaistniała sytuacja była wcześniej niemożliwa do przewidzenia, e) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy - o okres do należytego wykonania Przedmiotu Umowy - w przypadku gdy realizacja przez Wykonawcę określonych prac, niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy, była niemożliwa z powodu: - klęski żywiołowej, - warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, np: wystąpienia konieczności wykonania dodatkowego zakresu przedmiotu umowy, polegającego na dodatkowym koszeniu, prócz ilości wskazanych wprost w załączniki nr 1SIWZ, spowodowanych zaistnieniem warunków pogodowych powodujących przyspieszenie okresu wegetacji roślin, lub spowodowanych sytuacją, gdy przyrost trawy lub chwastów będzie tak duży, że może utrudnić prawidłowe korzystanie z pasów drogowych.. Powyższa zmiana jest możliwa pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych umożliwiających sfinansowanie takiej dodatkowej usługi. f) Zamawiający, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wstrzymał prace niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy lub doprowadził do ich wydłużenia, g) w trakcie realizacji Umowy wystąpiły nieprzewidziane i niezależne od Stron okoliczności, w szczególności przypadki siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy oraz którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, h) działania lub zaniechania osób trzecich, niewywołane przez którąkolwiek ze Stron - np. przedłużające się procedury urzędowe i administracyjne, protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych - uniemożliwiły Wykonawcy wykonanie Prac w wyznaczonym terminie, - nastąpiła zmiana innej umowy lub innych umów, których strona jest Zamawiający, a które wykazują istotny związek z niniejszą Umową lub maja istotny wpływ na jej realizację, - doszło do zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron, - istnieje konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, które były trudne do przewidzenia na etapie procedury przetargowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Dostawa z transportem i rozładunkiem destruktu betonowego - o frakcji 0 - 65 mm , destruktu asfaltowego, kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej 0 - 31,5 mm,kruszywa łamanego do stabilizacji mechanicznej 0 - 31,5 mm, piasku płukanego 0-2 mm |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 14210000-6, 60100000-9, 60181000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena Kc | 60,00 |
| Termin dostawy Kt | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Dostawa z transportem i rozładunkiem piasku naturalnego 0-2 mm i piasku do piaskownic. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212200-2, 14210000-6, 60100000-9, 60181000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena Kc | 60,00 |
| Termin dostawy Kt | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usługi transportowej w 2026 roku
- Dostawa mebli do sali wyciszeń
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne typu MGB o pojemności 120 i 360 litrów, w kolorze grafitowym.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1117G, 1165G i 1123G" w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1200G, 1119G i 1116G " w podziale na 3 zadania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych: 1174G i 1201" w podziale na 2 zadania
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne - usługi transportowe w okresie styczeń - czerwiec 2026r.
- Dowożenie uczniów z terenu Gminy Bargłów Kościelny do szkół
- Usługa wynajmu długoterminowego 2 fabrycznie nowych samochodów osobowych
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju opałowego w 2026 roku.
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2026 ROKU DO 31.12.2026 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
- Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





