eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa (zakup) paliw płynnych z przeznaczeniem do silników samochodowych, ciągników, sprzętu ciężkiego będącego w użytkowaniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, w roku 2014, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/DRM/4/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Biłgoraj: Dostawa (zakup) paliw płynnych z przeznaczeniem do silników samochodowych, ciągników, sprzętu ciężkiego będącego w użytkowaniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, w roku 2014, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/DRM/4/2013.
Numer ogłoszenia: 530908 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267731 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (zakup) paliw płynnych z przeznaczeniem do silników samochodowych, ciągników, sprzętu ciężkiego będącego w użytkowaniu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, w roku 2014, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego ZP/DRM/4/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, ul. Łąkowa 13 w okresie 12 miesięcy (rok 2014). 2) Oferowane produkty będące przedmiotem dostawy (zakupu) muszą spełniać aktualne wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 221, poz. 1441 z późn. zm.). 3) Oferowane produkty będące przedmiotem dostawy (zakupu) muszą spełniać wymagania stosownych aktualnych na dzien składania ofert norm: - dla oleju napędowego - PN-EN 590 Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe. Wymagania i metody badań. - dla benzyny bezołowiowej 95 - PN-EN 228 Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań. 4) Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV- 09100000-0 paliwa CPV- 09134100-8 olej napędowy. CPV- 09132100-4 etylina. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1) Dostawa (zakup) oleju napędowego w Stacji Paliw Wykonawcy w szacunkowej ilości: 151 000,00 litrów. 2) Dostawa (zakup) etyliny bezołowiowej 95 w Stacji Paliw Wykonawcy w szacunkowej ilości: 1 500,00 litrów. Podane powyżej wartości dotyczą szacunkowego wyliczenia zapotrzebowania na paliwo w okresie 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie w ramach umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu upustów podanych w ofercie. 3) Tankowanie paliwa odbywać się będzie w Stacji Paliw Wykonawcy bezpośrednio do zbiorników samochodów posiadanych przez Zamawiającego, zapewniające pracę w okresie letnim i zimowym. Aktualny wykaz pojazdów Zamawiającego stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy z Wykonawcą. 4) Zamawiający wymaga aby stacja paliw Wykonawcy wyposażona była w dystrybutory oleju napędowego i etyliny bezołowiowej 95, zlokalizowana w odległości maksymalnie do 2 kilometrów (2000 metrów) mierzone po drodze dojazdowej od siedziby spółki tj. ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, czynna conajmniej od poniedziałku do soboty, w godzinach conajmniej od 600 do 2200. Zamawiający wymaga aby wyjazd ze stacji paliw był dwukierunkowy tj. z możliwością przy wyjeździe skrętu w prawo i w lewo. 5) Zamawiający wymaga aby na każde telefoniczne lub pisemne wezwanie w ciągu 48 godzin Wykonawca dostarczał, własnymi środkami transportu, na składowisko odpadów w Korczowie, gmina Biłgoraj pożądaną ilość odpowiedniego paliwa do sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w bieżącej działalności spółki na potrzeby sprzętu znajdującego się na składowisku odpadów w Korczowie. Zamawiający posiada na wyposażeniu składowiska odpadów beczkę o pojemności 2 600,00 l do której będzie dostarczane paliwo na potrzeby sprzętu wymienionego w niniejszym punkcie. Dostawa paliwa w łącznej w ciągu roku ilości około 15 600 l, na miejsce - składowisko odpadów w Korczowie, odbywać się będzie średnio co drugi miesiąc. 6) Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie zakupu, pomnożonej przez ilość zakupionego paliwa i pomniejszonej o stały rabat - upust udzielony przez Wykonawcę niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy. 7) Ilość pobranego przez Zamawiającego paliwa każdorazowo potwierdzana będzie przez Wykonawcę w karcie drogowej. 8) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN). Rozliczenia finansowe za dostarczone Zamawiającemu paliwo następować będą 2 razy w miesiącu, to jest 15 dnia miesiąca i ostatniego dnia miesiąca. 9) Wykonawca wraz z fakturami za pobrane paliwa dostarczy dokumenty potwierdzające pobranie ich w określonej ilości (WZ lub inne dokumenty), podpisane przez upoważnione osoby Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby na fakturze uwidoczniona była cena z dystrybutora, oferowany rabat - upust oraz cena po upuście. 10) Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, sprzętu i urządzeń oraz osób upoważnionych do pobrania i podpisania będzie załączony do umowy zawieranej z wybranym Wykonawcy. 3.3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia w okresie trwania umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w punkcie 3.1. i 3.2. SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4) Za szkody wynikłe z dostawy paliwa złej jakości tj. nie odpowiadającej normom określonym w punkcie 3.1., odpowiada Wykonawca, łącznie z ponoszeniem kosztów za te szkody. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń za pomocą kart elektronicznych.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku wyczerpania kwoty brutto (łączna cena brutto wykonania zamówienia), określonej w ofercie najkorzystniejszej, przed upływem terminu obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania tj. przed 31.12.2014 r. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na warunkach niniejszej SIWZ z wolnej ręki wykonawcy zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania uregulowań zawartych w umowie na zamówienie podtawowe przy realizacji ewentualnych zamówień uzupełniających (w tym szczególnie upustu cenowego, sposobu, terminów płatności). Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy - art. 67, ust. 1, pkt 7) ustawy - Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DANPOL Jarosław Pękala, ul. Nadstawna 58/23, Biłgoraj, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 662980,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 768630,00

  • Oferta z najniższą ceną: 768630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 768630,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.