Ogłoszenie z dnia 2015-04-16
Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem
Numer ogłoszenia: 53091 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów do siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, 54-610 Wrocław, Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, 54-616 Wrocław, Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199, 59-220 Legnica, Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28, 58-100 Świdnica, Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski. Szczegółowy wykaz zawierają załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E do niniejszej SIWZ. Jako materiały eksploatacyjne rozumiemy w szczególności: tonery, tusze, bębny światłoczułe. 1.2. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) w załącznikach do SIWZ nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, formularza ofertowego, Zamawiający podaje maksymalne ilości poszczególnych asortymentów, które w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu, 2) zamówienia będą składane telefonicznie i potwierdzane faksem lub pocztą elektroniczną w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, 3) Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie regulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw. Płatności odbywać się będą przelewem na konto Wykonawcy. Należności z tytułu zrealizowania dostawy każdorazowo będą regulowane wg cen jednostkowych podanych w ofercie, 4) Ceny oferty podane w załącznikach do SIWZ nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E formularza ofertowego muszą uwzględniać dostarczenie przedmiotu zamówienia do biur Agencji Nieruchomości Rolnych zlokalizowanych: we Wrocławiu ul. Mińska 60, Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Legnicy ul. Jaworzyńska 199, Świdnicy ul. Kliczkowska 28, Rakowic Wielkich 15, 5) Nie dopuszcza się możliwości waloryzacji cen w trakcie trwania umowy, 6)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego w stosunku do przedmiotu zamawianego, zobowiązuje się Wykonawcę do wyraźnego zaznaczenia kolorem zielonym pozycji zmienianej w tabeli załącznika do SIWZ nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E formularza ofertowego oraz podania pełnej nazwy, symbolu oraz parametrów asortymentu równoważnego na dołączonej kartce w ofercie. W przypadku wątpliwości w kwestii równoważności proponowanych substytutów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedstawienia asortymentu oraz dokonania oceny przedmiotu, co do uznania za równoważny. Oferta proponująca asortyment nie będący przedmiotem równoważnym zostanie odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP, 7) Zamawiający wymaga dostarczenie oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych tonerów, tuszy oraz bębnów światłoczułych. 8) za równoważne Zamawiający uznaje produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone, 9) TONERY I BĘBNY ŚWIATŁOCZUŁE. Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset dla: a) tonerów monochromatycznych do drukarek laserowych odpowiadają normie ISO/IEC 19752 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, b) tonerów kolorowych do drukarek laserowych odpowiadają normie ISO/IEC 19798 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, c) tuszy do drukarek atramentowych odpowiadają normie ISO 24711/24712 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, d) bębny światłoczułe do drukarek laserowych i kopiarek odpowiadają normom ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798 lub równoważnym, jest nie mniejsza niż bębnów oryginalnych. 10) Wykonawca udzieli na tonery i tusze, w tym również równoważne gwarancji do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Na bębny światłoczułe Wykonawca również udzieli 12 miesięcznej gwarancji. 11) W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem asortymentu równoważnego Wykonawca zobligowany jest do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w ww. serwisie. W przypadku wadliwego działania tonera i tuszu (np. wysypanie proszku do wnętrza drukarki), Wykonawca dokona czyszczenia i konserwacji drukarki lub pokryje koszty konserwacji, 12) Wykonawca gwarantuje bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeśli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności, 13) W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta urządzeń, Wykonawca gwarantuje przejęcie wszelkich obowiązków gwarancyjnych dotyczących urządzeń drukujących, 14) Dla potwierdzenia zgodności z wymaganym przedmiotem zamówienia do oferty należy dołączyć: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane tonery monochromatyczne do drukarek laserowych odpowiadają normie ISO/IEC 19752 - wg załącznika nr 5, b) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane tonery kolorowe do drukarek laserowych odpowiadają normie ISO/IEC 19798 - wg załącznika nr 5, c) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane tusze do drukarek atramentowych odpowiadają normie ISO/IEC 24711/24712 - wg załącznika nr 5, d) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane bębny światłoczułe do drukarek laserowych i kopiarek odpowiadają normom ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798 - wg załącznika nr 5, e) oświadczenie Wykonawcy o udzielonej na tonery i tusze, w tym również równoważne gwarancji do czasu wyczerpania się środka barwiącego, nie krócej jednak niż 12 miesięcy - wg załącznika nr 5. f) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku uszkodzenia sprzętu drukującego poprzez wadliwie działający materiał eksploatacyjny Wykonawca naprawi uszkodzone urządzenie na własny koszt w autoryzowanym serwisie technicznym sprzętu, który uległ awarii - wskazanym przez Zamawiającego, a w przypadku konieczności przeprowadzenia ekspertyz związanych z dokonaniem oceny uszkodzonego sprzętu, Wykonawca poniesie koszty tych ekspertyz - wg załącznika nr 5. 1.5 Pozostałe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu wykonania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umowy załączonych do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLPRINT Sp. z o. o., ul. Krakowska 82, 50-427 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97561,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113467,50
Oferta z najniższą ceną: 113467,50 / Oferta z najwyższą ceną: 150546,12
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (kserokopiarek, drukarek oraz faksów). Produkty będące przedmiotem dostawy są powszechnie dostępne i posiadają ustalone standardy jakościowe. Realizacja dostawy nie wymaga specjalistycznego przygotowania oraz indywidualnego podejścia i jest możliwa przez wiele podmiotów funkcjonujących na rynku. Wartość zamówienia jest mniejsza niż 134 000 euro. Zamówienie spełnia przesłanki ustawowe do stosowania trybu zapytania o cenę
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.