eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraModernizacja kotłowni, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody w budynku Inspektoratu ZUS Świebodzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Zielona Góra: Modernizacja kotłowni, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody w budynku Inspektoratu ZUS Świebodzin
Numer ogłoszenia: 53092 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze , ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3294200, faks 68 3244213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody w budynku Inspektoratu ZUS Świebodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kotłowni, wymiana instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody w budynku Inspektoratu ZUS Świebodzin. 2. Opis przedmiotu zamówienia Branża architektoniczno - budowlana - skuć płytki gresowe w pom. 014 ( kotłownia ) wraz z wylewką cementową; - zdemontować drzwi stalowe do pomieszczenia kotłowni; - wykonać przebicia w ścianie zewnętrznej kotłowni pod otwory: czerpni, wyrzutni oraz przewodu spalinowego; - zamurować istniejące otwory w ścianie zewnętrznej po przewodzie spalinowym i wyrzutni; - wykonać posadzkę betonową z zachowaniem spadków do studzienki wraz z malowaniem powłoką przeciwpyłową w pom. 014; - zamontować drzwi zewnętrzne stalowe nowe, EI 30 z zamkiem przeciwpanicznym i samozamykaczem o szerokości minimum 0,9 m; - obudować piony i poziomy rur wodnych płytami g-k na ruszcie stalowym; - uzupełnić płytki ceramiczne w pomieszczeniach sanitarnych po wymianie rur i podejść pod przybory sanitarne; - wykonać przetarcie tynków i malowanie ścian i sufitu w kotłowni; - wykonać przetarcie tynków i malowanie ścian w miejscach uszkodzonych robotami instalacyjnymi (po demontażu i montażu pionów wodnych i c.o., grzejników itp.); - wykonać konstrukcje pod kocioł, pompy; - sprawdzić stan techniczny istniejącej studzienki w pomieszczeniu projektowane kotłowni w razie konieczności (złego stanu technicznego) wykonać niezbędne prace naprawcze lub wykonać nową studnię; - wszystkie przejścia przewodów przez ściany wydzielenia pożarowego wykonać z odpowiednim zabezpieczeniem p.poż. np. firmy Hilti, posiadające aktualne atesty; - odprowadzenie spalin wykonać po przez system powietrzno-spalinowy kwasoodporny o średnicy DN100/DN150 wyprowadzony na zewnątrz budynku, z kształtką typu czerpnia dla zasysania powietrza do spalania w kotle z zewnątrz powyżej kształtki typu czerpnia, odprowadzenie spalin po przez przewód kwasoodporny o średnicy DN100 zaizolowany (dwuścienny) i wyprowadzony ponad dach budynku; - przewód wywiewny z kotłowni wykonać z blachy stalowej ocynkowanej, zaizolować wełną mineralną i obudować; - w ścianie zewnętrznej kotłowni wykonać otwór i zamontować czerpnię powietrza zewnętrznego; - przewód spalinowy oraz kanały wywiewne i nawiewny z-do kotłowni prowadzone poza pomieszczeniem kotłowni obudować przegrodami o odporności ogniowej minimum EI60, przewód spalinowy w szachcie należy odizolować od przewodów wentylacji wywiewnej materiałem o odporności ogniowej minimum EI60; - w kotłowni przy wejściu umieścić gaśnicę proszkową 6kg typu GP-6x-ABC; - obiekt oznakować znakami przeciwpożarowymi zgodnie z PN. Branża elektryczna - z rozdzielnicy TK zasilić piec gazowy, moduł alarmowy MD-2.Z, oświetlenie i gniazda wtyczkowe ogólnego zasilania; - wykonać sterowanie technologią kotłowni za pomocą sterownika Vitotronic 200; - zasilić pozostałe urządzenia technologiczne kotłowni ze sterownika kotła gazowego; - wykonać główną szynę wyrównawczą w pomieszczeniu kotłowni; - dla kotłowni zainstalować wyłącznik p.poż. prądu; - wykonać badania odbiorcze instalacji elektrycznej. Branża sanitarna 1. kotłownia: - zdemontować urządzenia i instalacje istniejącej kotłowni; - wykonać kotłownię gazową, z kotłem gazowym kondensacyjnym (przewiduje się zabudowę kotła gazowego o znamionowym obciążeniu 28,1-75,0 kW ( 300W) np. Vitodens 200-W z regulatorem Vitotronic 200 (lub równoważny, o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych); - pomiędzy rozdzielaczem c.o. a kotłem przewidzieć zabudowę sprzęgła hydraulicznego, które należy zamówić razem z kotłem; - rurociągi grzewcze w obrębie kotłowni wykonać z rur stalowych bez szwu łączonych przez spawanie, rurociągi wody użytkowej z rur tworzywowych wielowarstwowych z wkładką aluminiową; - na potrzeby kotłowni gazowej należy przebudować istniejącą instalację gazu; - instalację grzewczą zabezpieczyć naczyniem wzbiorczym; - odprowadzić spaliny poprzez ocieplony czopuch ze stali kwasoodpornej; - wykonać próby i badania odbiorcze instalacji; - kotłownię należy zabezpieczyć na wypadek ulatniania się gazu przez zastosowanie aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej, który składa się z: -głowicy samozamykającej z zaworem kulowym zainstalowanym w skrzynce gazowej na zewnątrz na rurociągu gazowym - np. głowica typ MAG-3 lub inna równorzędna; -detektora gazu w obudowie przeciwwybuchowej - np. typ DEX-12 lub inny równorzędny; -modułu alarmowego sterującego pracą systemu - np. typ MD-2.Z lub inny równorzędny; -sygnalizacji akustycznej i sygnalizacji optycznej. 2. instalacje c.o., c.w.u., z.w.: - instalacje wewnętrzna centralnego ogrzewania przewiduje się na parametry grzewcze 65/500 C jako instalację wodną, pompową, dwururową systemu zamkniętego zabezpieczoną naczyniem wzbiorczym przeponowym; - modernizacja obejmuje wymianę istniejących grzejników na grzejniki płytowe z podejściem bocznym wraz z montażem zaworów termostatycznych, w pomieszczeniach wilgotnych zastosować grzejniki wykonaniu ocynkowanym lub grzejniki łazienkowe drabinkowe; - instalację wykonać z rur systemowych ze stali węglowej łączonych za pomocą złączek zaciskanych; - przewody co., zaizolować np. izolacją thermaflex lub równoważną, o równorzędnych parametrach technicznych i użytkowych; - wykonać odpowietrzenie instalacji przez odpowietrzniki na każdym grzejniku, automatyczne odpowietrzniki z suchym odprowadzeniem gazów na poszczególnych pionach; - instalacje cieplej i zimnej wody użytkowej wykonać z rur tworzywowych, wielowarstwowych z wkładką aluminiową, łączonych za pomocą kształtek zaciskowych; - w miejscach, gdzie przy umywalkach są baterie inne niż jednouchwytowe, sztorcowe przewidzieć wymianę baterii na jednouchwytowe, sztorcowe oraz wymianę umywalek z otworem na środku pod te baterie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót przewidzianych do wykonania zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej II część SIWZ. 3. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia według projektu zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację właściwości użytkowych; 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną; 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa Budowlanego; 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących w obiektach ZUS przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia aż do zakończenia i odbioru robót; 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody; 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: -zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, -zainstalowania kontenera na odpady, -przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż., 7) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę; 8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem; 9) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca; 10) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym ze Zbigniewem Urbanowiczem, tel. 68 455 90 38, 68 455 90 35; 11) Zamawiający umożliwi odpłatne korzystanie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z wody i energii elektrycznej: - za pobór wody dla czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 150,00 zł brutto, - za pobór energii elektrycznej dla zasilania niezbędnych urządzeń i narzędzi elektrycznych Zamawiający obciąży Wykonawcę po zakończeniu robót kwotą ryczałtową w wysokości 150,00 zł brutto; 12) w czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi; 13) zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia będzie potwierdzone podpisaniem przez komisję protokołu odbioru końcowego robót; 14) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały na okres minimum 36 miesięcy, okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego; 15) Zamawiający wyznaczy drogi komunikacyjne dla pracowników Wykonawcy na czas trwania prac; 16) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym ustali sposób zagospodarowania materiałów budowlanych i elektrycznych pochodzących z demontażu. 4. Harmonogram: Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót. 5. Dokumentacja powykonawcza. Na trzy dni przed datą odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu 2 egz. projektu powykonawczego, 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD oraz następujące dokumenty: 1/ kompletną dokumentację techniczno-ruchową (DTR ) w tym opis ogólny urządzenia, zasadę działania, dane techniczne, sposób montażu, wytyczne do przeglądów i konserwacji oprawiony schemat instalacji sanitarnej w kotłowni; 2/ dziennik budowy; 3/ potwierdzenie zgodności wykonania instalacji z projektem technicznym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami; 4/ dokumenty dopuszczające wyroby budowlane do stosowania w budownictwie; 5/ obmiary powykonawcze; 6/ protokoły odbiorów technicznych częściowych; 7/ instrukcje obsługi instalacji; 8/ protokoły wykonanych badań odbiorczych, pomiarów i testów: - próby pomiarów instalacji co, gazu; - ustawienia nastaw automatyki piecowej; - instalacji elektrycznej. UWAGA: Wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie kosztorysu powykonawczego. Ilość robót do wykonania określa przedmiar robót. Ilości robót podanych w przedmiarze może ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowanych w ofercie nie mogą ulec zmianie. Ostateczne całkowite wynagrodzenie, wraz z podatkiem VAT, nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w ofercie wykonawcy. Wszystkie prace wyburzeniowe, oraz prace przy użyciu głośnych elektro-narzędzi można wykonywać wyłącznie poza godzinami pracy zakładu, a więc po godz. 15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.49.00.00 - 45.49.00.00 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 44.62.12.00 - Kotły grzewcze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek Zamawiającego nr 46 1020 5590 0000 0702 9420 7019. 4. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację: wadium na- Modernizację kotłowni wraz z wymianą instalacji c.o., c.w.u. i z.w. w budynku Inspektoratu ZUS w Świebodzinie ul. Sikorskiego 42. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na wskazanym powyżej rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. W przydatku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 kserokopie dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zaleca się dołączyć do oferty, a oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym pokój nr 301. 7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej - ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od daty składania ofert. 8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4 a ustawy Pzp; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych kotłowni gazowych wraz z wymianą urządzeń technologicznych oraz wewnętrznej instalacji c.o., c.w.u. i z.w.u. w budynkach użyteczności publicznej (urzędy, szkoły, szpitale, itp.) o wartości robót przekraczających 250 000,00 zł każda;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - co najmniej 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej, co najmniej 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności elektrycznej, co najmniej jedna osoba do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt ubezpieczenia robót budowlanych na kwotę nie niższą niż wartość wynagrodzenia przedstawiona w ofercie, a wciągu 14 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu dowód opłaty należnych składek; b) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą ubezpieczenia, która powinna odpowiadać co najmniej wartości wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wycenione przedmiary robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i zamontowane materiaqły - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Zielonej Górze, ulica Kupiecka 65 pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie ZUS Oddział w Zielonej Górze, ulica Kupiecka 65 pokój nr 5 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.