Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Potulice: Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawy 5/2010)
Numer ogłoszenia: 53095 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla osadzonych (znak sprawy 5/2010).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (grupy): 1. Grupa 1: szkolenie zawodowe w zawodzie fryzjer, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 2. Grupa 2: szkolenie zawodowe - rękodzieło, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 3. Grupa 3: szkolenie zawodowe w zawodzie operator wózków podnośnikowych o napędzie spalinowym, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 4. Grupa 4: szkolenie zawodowe w zawodzie dekarz, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 5. Grupa 5: szkolenie zawodowe w zawodzie spawacz metodą MAG, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 6. Grupa 6: szkolenie zawodowe w zawodzie malarz-szpachlarz, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 7. Grupa 7: szkolenie zawodowe w zawodzie Introligator, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 8. Grupa 8: szkolenie zawodowe w zawodzie ogrodnik terenów zielonych, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8. 9. Grupa 9: szkolenie zawodowe w zawodzie glazurnik-posadzkarz, zgodnie z wymaganiami określonymi w siwz. CPV: 80530000-8..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz); 2) koncesje, zezwolenie lub licencje, tj.: a) aktualną akredytację wystawioną przez właściwego Kuratora Oświaty, na podstawie art. 68 b ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.); b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, wystawione przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 223, poz. 1778). 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 5 pkt 1 i/lub pkt 2; 2) urzędowej stawki podatku VAT na świadczenie niniejszej usługi szkolenia; 3) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) terminów, o których mowa w § 2 pkt 2, z zastrzeżeniem § 2 pkt 1. 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie fryzjer, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 100 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych). 8) Celem szkolenia zawodowego jest przygotowanie osadzonych do pracy na stanowisku fryzjera oraz zdobycie przez jego uczestników odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie fryzjerstwa męskiego i damskiego, w tym m.in.: zapoznanie z technologiami fryzjerskimi, chemicznymi materiałami fryzjerskimi, elementami stylizacji fryzur wg przedstawionego programu kursu. 9) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych o nazwie rękodzieło, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 120 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych). 8) Celem szkolenia zawodowego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osadzonych do wykonywania zawodu rękodzieła. 9) Zakres tematyczny szkolenia obejmuje różne formy pracy rękodzielniczej tj.: a) Masa solna - sporządzenie z mąki, soli i wody ciasta oraz wykonywanie z niego różnych przedmiotów o charakterze religijnym oraz ludowym. b) Kwiaty z papieru oraz kompozycje tych kwiatów - wykorzystanie technik układania kwiatów z papieru w celu przygotowania bukietów. c) Biżuteria z mas plastycznych - własnoręczne wykonywanie biżuterii. d) Decoupage - wykonywanie zdobień przedmiotów za pomocą wycinek z papieru, tkanin lub metalu. e) Ciasto chlebowe - wytwarzanie ozdób oraz figurek z ciasta chlebowego. 10) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie operator wózków podnośnikowych o napędzie spalinowym, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 2. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10 w czasie 1 kursu (łącznie 20 osób). 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 86 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych), w tym 50 godz. zajęć praktycznych, 36 godz. zajęć teoretycznych. 8) Celem szkolenia zawodowego jest nabycie przez kursantów umiejętności do wykonywania zawodu operatora wózków podnośnikowych o napędzie spalinowym z wymianą butli gazowych oraz zdobycie przez nich odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie kursu. 9) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: grupa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie Dekarz, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 150 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych). 8) Celem szkolenia zawodowego jest przygotowanie osadzonych do pracy na stanowisku dekarza oraz zdobycie przez jego uczestników odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie posługiwanie się podstawowymi pojęciami z zakresu budownictwa, posługiwanie się dokumentacją techniczną, rozpoznawanie podstawowych materiałów budowlanych, magazynowanie, składowanie materiałów transportowanie materiałów budowlanych, wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych oraz zajęcia praktyczne. 9) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: grupa 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie spawacz metodą MAG, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. Program szkolenia odbywać się będzie zgodnie z prawami i wytycznymi instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 140 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych), w tym 13 godz. rysunku technicznego. 8) Celem szkolenia zawodowego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osadzonych do wykonywania zawodu spawacza i zdobycia obowiązujących uprawnień w zakresie spawania metodą MAG. 9) Zakres szkolenia teoretycznego obejmuje m.in.: spawanie metodą MAG z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, spawanie pachwinowego blach i rur metodą MAG z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. 10) Zakres szkolenia praktycznego obejmuje m.in.: spawanie metodą MAG wraz z instruktażem wstępnym, zajęcia z zakresu sporządzania i czytania rysunku technicznego. 11) Zakres tematyczny szkolenia zawodowego obejmuje m.in.: przepisy bhp i ppoż. 12) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: grupa 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie malarz-szpachlarz, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa: liczba godzin dydaktycznych: 150 (jednostek lekcyjnych), w tym zajęć teoretycznych 20, zajęć praktycznych 130 godzin dydaktycznych; 8) Celem szkolenia zawodowego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osadzonych do wykonywania zawodu malarz-szpachlarz. 9) Zakres szkolenia teoretycznego obejmuje m.in.: materiałoznawstwo, rysunek zawodowy, technologia z elementami maszynoznawstwa. 10) Zakres szkolenia praktycznego obejmuje m.in.: prace malarskie. 11) Zakres tematyczny szkolenia zawodowego obejmuje m.in.: przepisy bhp i ppoż. 12) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: grupa 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie Introligator, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 80 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych). 8) Celem szkolenia zawodowego jest przygotowanie osadzonych do pracy na stanowisku introligator oraz zdobycie przez jego uczestników odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie: Operacje technologiczne, BHP, przygotowanie maszyn do pracy i ich obsługa, galanteria introligatorska oraz zajęcia praktyczne. 9) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: grupa 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie ogrodnik terenów zielonych, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 12. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 100 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych); 8) Celem szkolenia zawodowego jest nabycie przez kursantów umiejętności do wykonywania zawodu ogrodnik terenów zielonych oraz zdobycie przez nich odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie kursu. 9) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: grupa 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku 2010r. szkolenia zawodowego osadzonych w zawodzie glazurnik-posadzkarz, w ramach Funduszu Postpenitencjarnego. CPV: 80530000-8. 2) Ilość kursów: 1. 3) Ilość osób do przeszkolenia: 10. 4) Usługa szkolenia zawodowego zostanie przeprowadzona do końca 2010r. w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 6) Zajęcia teoretyczne i praktyczne szkolenia zawodowego odbywać się będą w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w wymiarze nie większym niż 8 godzin dziennie. 7) Szkolenie trwa 150 godzin dydaktycznych (jednostek lekcyjnych): w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 130 godzin zajęć praktycznych; 8) Celem szkolenia zawodowego jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osadzonych do wykonywania zawodu glazurnik-posadzkarz, tj. zapozanie uczestników szkolenia z technologiami układania płytek w zależności od rodzaju podkładu i materiału okładzinowego, metodami przygotowania podłoża, technikami wykonywania robót wykończeniowych i dekoracyjnych z zasadami organizacji pracy na stanowisku pracy oraz ogólnymi wymaganiami BHP. 9) Zakres szkolenia teoretycznego obejmuje m.in.: materiałoznawstwo, rysunek zawodowy, technologia z elementami maszynoznawstwa. 10) Zakres tematyczny szkolenia zawodowego obejmuje m.in.: przepisy bhp i ppoż. 11) Zakres szkolenia praktycznego: prace glazurnicze. 12) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.