eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoprzywnicaODBUDOWA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH1. NR 001277 T GNIESZOWICE WIEŚ - OD KM 0+000DO KM0+420 2. NR 4222027 KRZCIN - SKRZYPACZOWICE - OD KM 0+520 DO KM 1+100 3. NR 001273 T KAMIENIEC WISŁOCKI - OD KM 0+850 DO KM 1+180

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Koprzywnica: ODBUDOWA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH: 1. NR 001277 T GNIESZOWICE WIEŚ - OD KM 0+000DO KM0+420 2. NR 4222027 KRZCIN - SKRZYPACZOWICE - OD KM 0+520 DO KM 1+100 3. NR 001273 T KAMIENIEC WISŁOCKI - OD KM 0+850 DO KM 1+180
Numer ogłoszenia: 53102 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koprzywnica , ul. 11 Listopada 88, 27-660 Koprzywnica, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8476602 w. 49, faks 015 8476610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koprzywnica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA ODCINKÓW DRÓG GMINNYCH: 1. NR 001277 T GNIESZOWICE WIEŚ - OD KM 0+000DO KM0+420 2. NR 4222027 KRZCIN - SKRZYPACZOWICE - OD KM 0+520 DO KM 1+100 3. NR 001273 T KAMIENIEC WISŁOCKI - OD KM 0+850 DO KM 1+180.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ODBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 001277T GNIESZOWICE -WIEŚ - OD KM 0+000 DO KM 0+420 W NASTĘPUJĄCEJ TECHNOLOGII: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat.I - IV - 1260,00 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, w-wa górna , grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 8 cm - 1260,00 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 435,00 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 3 cm - 435,00 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 687,50 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 3 cm - 687,50 m2 - uzupełnienie poboczy tłuczniem sortowanym , średnia grubość po zagęszczeniu do 10 cm - 21 m3 - wykonanie ścieków z elementów betonowych na podsypce cementowo- piaskowej 60x50x15 - 420 m 2.ODBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 4222027 KRZCIN-SKRZYPACZOWICE - OD KM 0+520 DO KM 1+100 W NASTĘPUJĄCEJ TECHNOLOGII: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat.I - IV - 1732,00 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, w-wa górna , grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 8 cm - 1620,00 m2 /540m/ - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, w-wa górna , dodatek za każdy 1cm - 1620,00 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, w-wa górna , grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 8 cm - 112,00 m2 /40m/ - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, w-wa górna , dodatek za każdy 1cm - 112,00 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1620,00 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 3 cm - 1620,00 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 112,00 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 3 cm - 112,00 m2 - uzupełnienie poboczy tłuczniem sortowanym , zagęszczenie mechaniczne średnia grubość po zagęszczeniu do 10 cm - 58 m3 3.ODBUDOWA ODCINKA DROGI GMINNEJ NR 001273T KAMIENIEC WISŁOCKI - OD KM 0+850 DO KM 1+180 W NASTĘPUJĄCEJ TECHNOLOGII: - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat.I - IV - 990,00 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, w-wa górna , grubości warstwy po zagęszczeniu średnio 8 cm - 990,00 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 31,5-63 mm, w-wa górna , dodatek za każdy 1cm - 990,00 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 990,00 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej , grubość warstwy po zagęszczeniu mechanicznym 3 cm - 990,00 m2 - uzupełnienie poboczy tłuczniem sortowanym , średnia grubość po zagęszczeniu do 10 cm - 33 m3 Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiary robót, które stanowią załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIe dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (na podstawie art. 22 prawa zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 4) nie wnieśli wadium , w tym również na przedłużony okres związania ofertą , lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.2. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2.3.Oświadczenie stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.4.Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.6. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.7. Oryginał oferty powinien być napisany czytelnie i podpisany przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 2.8. Oświadczenie wykonawcy, że obejrzał teren budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, w celu uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego skalkulowania ceny - załącznik Nr 6 do SIWZ 2.9. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat prac odpowiadających charakterowi zamówienia- załącznik Nr 5 do SIWZ 2.10.Dokumenty potwierdzające posiadanie personelu do wykonania zamówienia, w tym w stosunku do kierowników budowy dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień, staż w kierowaniu robotami oraz aktualne zaświadczenie dokumentujące przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.11. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty wspólnej w/w dokumenty dotyczą wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Kopia tłumaczenia musi być poświadczona wg poniższych zasad. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Pełnomocnicy działający w imieniu Wykonawcy muszą wykazać swoje umocowanie do działania. Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy zatem jego zakres i okres obowiązywania powinien być wyraźnie i precyzyjnie określony. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa. 3. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów przez Wykonawców Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnione przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy , usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 4. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2.1, 2.4, 2.6 składają wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, w przypadku zaś pkt 2.2, 2.3, koniecznym jest złożenie co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania, b) podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów c) oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile taka reprezentacja wynika z umowy, o której mowa w pkt 1) b) Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 2) Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o podjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z czynnością, którą przewiduje dany etap postępowania) do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - złożenia oferty, - złożenia stosownych oświadczeń, - zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koprzywnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy wKoprzywnicy ul. 11 Listopada 88 27-660 Koprzywnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy wKoprzywnicy ul. 11 Listopada 88 27-660 Koprzywnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIe dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.