eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Dostawa paliwa, olejów silnikowych i drobnych akcesoriów do samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej i Urzędu Miejskiego w Barczewie w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Barczewo: Dostawa paliwa, olejów silnikowych i drobnych akcesoriów do samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej i Urzędu Miejskiego w Barczewie w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 531030 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5148664.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa, olejów silnikowych i drobnych akcesoriów do samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej i Urzędu Miejskiego w Barczewie w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa płynnego (benzyna bezołowiowa 95, olej napędowy ON) oraz produktów pozapaliwowych (oleje silnikowe 15W40, oleje silnikowe 5W40, płyny chłodnicze, płyny do spryskiwaczy, płyny hamulcowe, płyny do wspomagania, szampony, płyny do mycia szyb, żarówki, środki smarujące, środki do czyszczenia tapicerki, smary do łożysk oraz smary grafitowe) dla samochodów służbowych Ochotniczej Straży Pożarnej i Urzędu Miejskiego w Barczewie oraz innych urządzeń i sprzętów napędzanych paliwem w 2013 roku. Realizacja zamówienia będzie następowała poprzez tankowanie paliwa do samochodów na stacjach benzynowych wykonawcy na terenie całej Polski. Zamawiający ma prawo tankowania samochodów zastępczych. Sprzedaż paliwa następowała będzie w formie bezgotówkowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup paliw płynnych i produktów pozapaliwowych w maksymalnej ilości: a) benzyna bezołowiowa 95 - 3080 litrów, b) olej napędowy - 9460 litrów, c) olej silnikowy 15W40 - 33 litry, d) olej silnikowy 5W40 - 33 litry, e) płyn chłodniczy - 25 litrów, f) płyn do spryskiwaczy - 110 litrów. 3. Zamawiający zastrzega, iż wskazane powyższe ilości są maksymalne i mogą ulec zmniejszeniu, stosownie do rzeczywistych potrzeb, w toku realizacji umowy, natomiast zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) mogą ulec ilości w ujęciu asortymentowym. W przypadku zakupów w ilościach mniejszych, niż określonych w ust. 2) wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 4.W ramach realizowanych dostaw zamawiający będzie dokonywał zakupu oleju napędowego do 8 samochodów oraz zakupu etyliny 95 do 4 samochodów i 27 urządzeń. 5. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o upust zaproponowany przez wykonawcę w ofercie (o ile wykonawca przewiduje udzielenie upustu). 6. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający określa maksymalną wartość innych drobnych akcesoriów samochodowych, będących przedmiotem dostawy, niewymienionych w pkt 2 na poziomie 2,5 % wartości zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00 - Oleje napędowe 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 09.21.16.50 - Płyny hamulcowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem - Wadium na przetarg - Dostawa paliw, olejów silnikowych oraz drobnych akcesoriów do samochodów OSP i Urzędu Miejskiego w Barczewie w 2013 roku, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenia kasy są zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). *Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. *Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć razem z ofertą. *Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. *Za prawidłowo wniesione wadium, uważa się wadium znajdujące się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku, Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie paliwa o zakresie nie mniejszym, niż dostawa co najmniej 2500 litrów etyliny 95 oraz 8000 litrów oleju napędowego wraz z dokumentami potwierdzającymi , iż dostawy te zostały lub są wykonywane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją benzynową zlokalizowaną na terenie Gminy Barczewo,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ], 2) wypełniony oraz podpisany formularz ofertowo - cenowy [wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ], 3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie, 4) dowód wniesienia wadium (załączony do oferty) zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić jedynie w przypadku przewidzianym w niniejszym paragrafie umowy, za zgoda obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiana umowy nie może naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje zmianę niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) Zawarte w ofercie ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa, 2) Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 3) Wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barczewo.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barczewie Plac Ratuszowy 1 11 - 010 Barczewo pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Barczewie Plac Ratuszowy 1 11 - 010 Barczewo pokój nr 1 - Biuro obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.