eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiWspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Ostrowiec Świętokrzyski: Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych).
Numer ogłoszenia: 53105 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42507 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostrowiecki, ul. Iłżecka 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2476965, faks 041 2476610.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. (na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św. oraz urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla obiektów Zamawiającego, tj. na potrzeby budynków Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Św., urządzeń technicznych infrastruktury drogowej (sygnalizacji świetlnej oraz przepompowni wód deszczowych) oraz obiektów powiatowych jednostek organizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne. Powiat Ostrowiecki działa w imieniu własnym oraz powiatowych jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, na podstawie podpisanych Porozumień z dnia 26.02.2016r. Okres aktualnie obowiązującej Umowy Generalnej Sprzedaży Energii Elektrycznej Czynnej, zawartej pomiędzy Powiatem Ostrowieckim działającym w imieniu i na rzecz powiatowych jednostek organizacyjnych a obecnym Sprzedawcą energii elektrycznej czynnej kończy się 31.05.2016r. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 44 punktów poboru energii elektrycznej, tj.: a) 36 punktów poboru energii - dla zasilania budynków/obiektów; b) 7 punktów poboru energii - dla zasilania sygnalizacji świetlnej; c) 1 punktu poboru energii - dla zasilania przepompowni. Szczegółowy wykaz punktów poborów energii wraz z nazwami jednostek i adresami stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej czynnej w okresie od 01.06.2016r. do 31.12.2017r. wynosi: 2 086 641 kWh, przy szacowanej ilości energii elektrycznej w rozbiciu na poszczególne taryfy: a) C-21 - 637 054 kWh b) C-11 - 762 937 kWh c) C-12a - 11 027 kWh d) G-11 - 675 623 kWh Prognoza zużycia energii wskazana powyżej oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ, stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania Umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o maksymalnie 20 % w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych Odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym zmniejszenie lub zwiększenie nie może przekroczyć 20% w stosunku do prognozy) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych Odbiorców końcowych, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia, Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii. Zamawiający zastrzega sobie, że możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru energii) wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmiana nie może przekroczyć 20% punktów poboru wskazanych w przedmiotowym załączniku. Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych, żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni Odbiorcy końcowi zakupią od Sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość, wskazaną w Załączniku Nr 1 do SIWZ, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE dla poszczególnych odbiorców końcowych, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE oraz faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych PPE. Celem niniejszego, wspólnego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczania zużycia energii elektrycznej czynnej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych, dlatego w zaoferowanej jednostkowej cenie energii elektrycznej, uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, na pisemny wniosek Zamawiającego, przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2011r. Nr 189, poz. 1126) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki. Poszczególni Odbiorcy końcowi uprawnieni są do zmiany postanowień zawartej umowy (w tym Załącznika nr 1 do SIWZ) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE. W takiej sytuacji strony umowy podpiszą aneks do umowy, zaś rozliczenia dokonywane będą w oparciu o wskazane w ofercie Wykonawcy ceny jednostkowe, właściwe dla zmienionej grupy taryfowej. Dla nowych punktów/obiektów, które będą przyłączane podczas trwania umowy, obowiązywać będą stawki zgodnie z grupą taryfową i ceną zaoferowaną w zamówieniu publicznym. Sprzedaż energii elektrycznej czynnej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucji - PGE Dystrybucja S.A na terenie, którego znajduje się miejsce dostarczanie energii elektrycznej, z którym Odbiorcy końcowi mają podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej na warunkach wynikających z oferty dla poszczególnych odbiorców końcowych nastąpi z dniem 01.06.2016r. z uwzględnieniem terminów wygaśnięcia obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej dla poszczególnych Odbiorców końcowych. Szczegółowy zakres dostaw i sposób wykonania zamówienia określają: Zestawienie punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych wraz z szacowanym zapotrzebowaniem na energię elektryczną czynną dla poszczególnych PPE - Załącznik Nr 1 do SIWZ, Kwestionariusz ofertowy - załącznik Nr 2 do SIWZ, Umowa generalna sprzedaży energii elektrycznej (wraz z załącznikami) stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Umowa sprzedaży energii elektrycznej czynnej (wraz z załącznikami) - załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów PGE Obrót S.A. O w Skarżysku- Kam. Al. M. J. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna, Al. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 590773,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 566543,34

  • Oferta z najniższą ceną: 566543,34 / Oferta z najwyższą ceną: 586763,45

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.