Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-10-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: "Zagospodarowanie osadów ściekowych - Budowa kompletnej stacji termicznego suszenia osadów odwodnionych" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., do kontaktów: 1) w zakresie merytorycznym - Pani Danuta Bajer, tel. +48 81 746 46 70; 2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Pan Marcin Bieżyca, tel. +48 81 532 42 81 wew. 245, Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. +48 081 532 42 81, fax +48 081 532 19 10, e-mail: sekretariat@mpwik.lublin.pl, www.mpwik.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zagospodarowanie osadów ściekowych - Budowa kompletnej stacji termicznego suszenia osadów odwodnionych". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje projektowanie, budowę, dostawę wyposażenia oraz rozruch kompletnej stacji termicznego suszenia dla osadu odwodnionego. Przedmiot zamówienia obejmuje także próby końcowe, nadzór Wykonawcy nad Próbami Eksploatacyjnymi, usunięcie wszelkich wad w robotach, a także wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazania Zamawiającemu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin, województwo lubelskie, Polska. Kod NUTS: 3.06.09.63. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - Wykonanie projektu budowlanego, wykonawczego, powykonawczego, instrukcji obsługi, szkolenie personelu, - Modernizację istniejących obiektów oczyszczalni ścieków: stacji mechanicznego odwodniania osadu przefermentowanego, pompowni wody technologicznej Z2K, rozdzielni energetycznej 6 kV, - Budowę nowych obiektów technologicznych wraz z instalacjami tj. zbiorników buforowych osadu, suszarni osadu, centrali cieplnej, silosów do magazynowania i załadunku produktu finalnego, instalacji unieszkodliwienia powietrza złowonnego, instalacji odzysku ciepłą odpadowego oraz systemó monitoringu i wizualizacji. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 540;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium wynosi 180 000,00 EUR lub 800 000,00 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie zobowiązany przed podpisaniem Kontraktu dostarczyć zabezpieczenie należytego wykonania w wysokości 10 % ceny ofertowej łącznie z VAT określonej w Formularzu Oferty, (która stanie się następnie Zatwierdzoną Kwotą Kontraktową). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie w/w warunków Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane projektowe i wykonawcze zgodnie z wymogami Prawa budowlanego z dn. 07.07.1994 r. z p.zm. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. że w przypadku wykonawcy nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6. Oświadczenie wykonawcy / każdego z wykonawców składających ofertę wspólną / o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - Średni roczny obrót Wykonawcy w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, musi wynosić co najmniej 4 000 000 EUR; oraz, - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 800 000 EUR lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 000 EUR. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe (obejmujące elementy, tj. bilans i rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, tj. w latach 2002, 2003, 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - w okresie trzech lat (2002, 2003, 2004) posiadać średnie zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat co najmniej 50 pracowników, w tym co najmniej 15 inżynierów i - dysponować następującym sprzętem: co najmniej 1 kafarem do wbijania pali, 1 zestawem wiertniczym, 1 pompą do betonu o wydajności 1 Mg/h, 1 dźwigiem specjalistycznym i - wskazać Przedstawiciela Wykonawcy mającego co najmniej 12 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie sprawowania nadzoru z ramienia Wykonawcy dla 2 projektów, każdy o wartości bez podatku VAT minimum 2 000 000 EUR i - wskazać Kierownika Budowy mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie kierowania robotami ogólnobudowlanymi i - wskazać Głównego Projektanta mającego co najmniej 12 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie projektowania oczyszczalni ścieków, elektrociepłowni, kotłowni i - wskazać Projektanta Technologa mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie projektowania oczyszczalni ścieków, elektrociepłowni, kotłowni i - wskazać Architekta mającego co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie projektowania obiektów budownictwa komunalnego i przemysłowego i - wskazać Projektanta Konstrukcji Budowlanych mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie projektowania budownictwa komunalnego lub przemysłowego i - wskazać Projektanta Instalacji Sanitarnych mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie projektowania instalacji i sieci sanitarnych budownictwa komunalnego lub przemysłowego i - wskazać Projektanta Instalacji Elektrycznych mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 3 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie projektowania instalacji i sieci budownictwa komunalnego lub przemysłowego i - wskazać Kierownika Robót Sanitarnych mającego co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie wykonawstwa robót instalacji i sieci sanitarnych budownictwa komunalnego lub przemysłowego i - wskazać Kierownika Robót Elektrycznych mającego co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie wykonawstwa robót instalacji i sieci elektrycznych budownictwa komunalnego lub przemysłowego i - wskazać Kierownika Robót Drogowych mającego co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Przez prace podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie wykonawstwa robót drogowych i - wykonać w okresie 5 lat do dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP co najmniej 1 robotę budowlaną podobną. Przez robotę podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: - wartość zamówienia bez podatku VAT to co najmniej 2 000 000 EUR - Zamówienie zawiera: a) wykonanie projektu kompletnej stacji termicznego suszenia osadów odwodnionych o wydajności min. 10 ton s.m. na dobę lub wykonanie projektu kompletnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 20 000 m sześc./dobę lub wykonanie projektu kompletnej elektrociepłowni (kotłowni) o mocy cieplnej co najmniej 5 MW, b) wybudowanie kompletnej stacji termicznego suszenia osadów odwodnionych o wydajności min. 10 ton s.m na dobę wraz z jej rozruchem lub dostawa urządzeń technologicznych i instalacji stacji termicznego suszenia osadów odwodnionych o wydajności min. 10 ton s.m na dobę wraz z jej rozruchem lub wybudowanie kompletnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 20 000 m sześc./dobę wraz z jej rozruchem lub wybudowanie kompletnej elektrociepłowni (kotłowni) o mocy cieplnej co najmniej 5 MW wraz z jej rozruchem. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty: - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu inżynieryjnego w okresie 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie, - wykaz niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia sprzętu jakim dysponuje wykonawca, - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz robót podobnych zrealizowanych przez wykonawcę w okresie 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu, - dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w w/w wykazie zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 177 - 175229 z dnia 14.09.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa 50% zużycie gazu ziemnego 30% zużycie energii elektrycznej 15% zużycie wody technologicznej 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NPO-2/321/92/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.11.2005, cena - 180 PLN + 22% VAT. Warunki i sposób płatności: SIWZ jest dostępna w siedzibie Zamawiającego w Sekcji ds. Zamówień Publicznych od dnia ogłoszenia przetargu. Płatność za SIWZ dokonywana będzie przelewem na konto Zamawiającego : BOŚ S.A. O/Lublin 65 1540 1144 2001 6400 1980 0001 lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.11.2005, godzina 12:30, Sala Konferencyjna MPWIK, 20-407 Lublin, al. Piłsudskiego 15.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany w ramach Funduszu Spójności, nr Memorandum Finansowego 2002/PL/16/P/PE/029 z dnia 20 września 2002 r. pod nazwą "Oczyszczanie ścieków w Lublinie". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.09.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Sporządzenie podziału nieruchomości"
- ,,Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Tworzenie dostępnych cyfrowo dokumentów" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES"
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
- ZZP.260.1.15.2025 -Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-2.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy ul. Jagodowej - zaprojektuj i wybuduj
- Budowa przyłącza oraz instalacji kanalizacji sanitarnej Muzeum Uzbrojenia i Muzeum Armii "Poznań"
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 420844W ul. Szerokiej et. I w Węgrowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.