eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagórzUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zagórz oraz spłatę raty wcześniej zaciągniętej pożyczki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Zagórz: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zagórz oraz spłatę raty wcześniej zaciągniętej pożyczki
Numer ogłoszenia: 531196 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 503672 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zagórz oraz spłatę raty wcześniej zaciągniętej pożyczki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Zagórz oraz spłatę raty wcześniej zaciągniętej pożyczki. Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu: 1. kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego, w walucie polskiej,2. kwota kredytu 2 500 000 PLN 3. planowany okres kredytowania: styczeń 2014 r. - grudzień 2017 r.4. spłata kapitału w okresach miesięcznych w następujących wysokościach: a)od lipca 2014r. -500.000PLN,b) od stycznia 2015r. -650.000 PLN, c) od stycznia 2016r. -650.000 PLN, d) od stycznia 2017r. -700.000 PLN, 5. spłata odsetek w okresach miesięcznych począwszy od stycznia 2014 r. na podstawie zawiadomienia przez bank, 6. odsetki od kredytu naliczane będą za pełny miesiąc od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym każdego kolejnego miesiąca , 7. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty,8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat.9. kredyt oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej liczonej w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M plus marża banku (do dwóch miejsc po przecinku), ustalany na ostatni dzień notowań w miesiącu poprzedzającym nowy okres obrachunkowy, zmieniany w pierwszym dniu nowego okresu obrachunkowego, 10.Bank nie będzie naliczał żadnych prowizji, ani opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu. 11.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 12.Spłata kredytu będzie następować w ostatnim dniu roboczym miesiąca zgodne i z załączonym przez Wykonawcę do oferty harmonogramem spłat. 13.Gmina Zagórz wyraża zgodę na złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 Prawo bankowe do 150 procent kwoty kredytu. 14.dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego, wypłata nastąpi jednorazowo w terminie do 3 dni od podpisania umowy jednak nie później niż do 30.12.2013r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SGB-Bank Spółka Akcyjna, ul. Szarych Szeregów, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252229,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199245,62

  • Oferta z najniższą ceną: 199245,62 / Oferta z najwyższą ceną: 236327,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.