eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieDostawa materiałów szewnychnici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 16 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Zawiercie: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 16 zadań.
Numer ogłoszenia: 53120 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy , ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6740361, faks 032 6721532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych: nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych i staplerów dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 16 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia - 143 pozycje - został zgrupowany w 16 zadaniach. 119 pozycji ( 10 zadań ) - szwy wchłanialne i niewchłanialne 17 pozycje ( 3 pakiety) - staplery 7 pozycji ( 3 pakiety) - siatki przepuklinowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne 33.14.11.28 - Igły do szycia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności: Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dla każdego partnera ) 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: Do potwierdzenia: - oświadczeniem wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia: - oświadczeniem o spełnianiu warunku wg wzoru zał. nr 3 - wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu dostawę o wartości minimum 100% ceny ofertowej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia: - oświadczeniem wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) - katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów. - próbki nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych wymienione w załączniku nr 1, umożliwiające dokonanie oceny jakości oferowanych materiałów oraz sprawdzenie zgodności parametrów z wymaganymi w SIWZ. 6. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: -oferta będzie zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (o którym mowa w pkt. 1), oraz oświadczenie według wzoru zał. nr 3 - dla każdego partnera, - oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy konsorcjum będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo w postępowaniu i podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 8. Przy ocenie spełniania warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnianiu warunków merytorycznych (potencjał techniczny i finansowy) będą oceniane łącznie natomiast warunki formalne indywidualnie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: - wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz - wypełnione formularze cenowe na zadania, których dotyczy oferta - zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokumenty potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby posiadają wymagane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych właściwe pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski. - katalogi wraz z opisami technicznymi oferowanych wyrobów, - próbki nici chirurgicznych i siatek przepuklinowych wskazane w SIWZ, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Walory techniczne - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Bloku OPeracyjnego Oddziału Chirurgii Ogólnej - 21 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, niewchłanialny wosk kostny dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 18 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy szybkowchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wchłanialne materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Ogólnej - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 19 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamowienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 13 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hemostatyczne dla Bloku Operacyjnego Chirurgii Urazowej - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne i materiały szewne, specjalistyczne dla Oddziału Ginekolog.-Położniczego - 21 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla Izby Przyjęć, OAiIT, Oddz. Otolaryngologii - 12 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamowienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne dla Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego - 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery - 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery - 10 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa niewchłanialna - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa częściowo-wchłanialna - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa częściowo-wchłanialna - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.