Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Warszawa: ZM.NZP. 341-10/08
Remont dachów w budynkach przy ul. Ciupagi 2 bl. A i bl B, w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 53126 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Skarbu Państwa, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6252487, fax 022 6268428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmp.bip.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZM.NZP. 341-10/08 Remont dachów w budynkach przy ul. Ciupagi 2 bl. A i bl B, w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SpecyfikacjaTechniczna określa cały zakres robót przy wymianie pokrycia dachowego z wymianą obróbek blacharskich, remontem szlichty na dachu, zmianie wlotów kominowych na boczne dwustronne i naprawą tynku na kominach ponad dachami w budynkach mieszkalnych przy ul. Ciupagi 2 bud. A i bud B w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.60.00.00 - 45.60.00.00 Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonali, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie co najmniej 3 zamówienia (bądź są w trakcie ich realizacji) obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. 4) Posiadają uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej, lub zatrudniają osobę posiadającą takie uprawnienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 SIWZ. b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie/oświadczenie/ z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie/oświadczenie/ z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, e) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w minimalnej kwocie 20 000,00 PLN. f) Wykaz co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, robót lub aktualnie realizowanych robót, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania/wykonywania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością bądź są wykonywane z należytą starannością. g) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie co najmniej przez jedną osobę uprawnień ogólnobudowlanych i wpisu na listę Okręgowej Izby Inżynierów. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień potrzebnych kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. j) Wykaz części przedmiotu zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 h) Informacje ogólne o oferencie. i) Podpisany wzór umowy z załącznikami j) Kosztorysy ofertowe opracowane ( na podstawie załączonego przedmiaru -zał. 9) wg wzoru kosztorysu-zał.8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmsp.bip.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Sienkiewicza 3 III p. pok. nr 301.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Warszawa ul. Sienkiewicza 3 III p. pok. nr 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.