To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Nowy Dwór Mazowiecki: Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 531296 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 492542 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pralniczych w pralni Wykonawcy obejmujących: odbiór (załadunek) od Zamawiającego brudnej bielizny, dezynfekcję, moczenie, pranie, suszenie, prasowanie pościeli i odzieży, fasonowanie, sortowanie, naprawianie uszkodzeń, pakowanie oraz dostarczenie (rozładunek) czystej bielizny do siedziby Zamawiającego. 2. Asortyment obejmuje: - bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany) - bielizna operacyjna (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki, czepki) - bielizna porodowa - bielizna zakażona - bielizna niemowlęca plus pieluchy i kocyki - odzież szpitalna (pidżamy, szlafroki, koszule) odzież ochronna personelu (fartuchy, ubrania lekarskie męskie i damskie, bluzy, spodnie, spódnice, kolorowe zmiany pościeli lekarskiej - materace, poduszki, kołdry pokrowce na sprzęt medyczny, obrusy, serwety, ręczniki, ścierki, koce, zasłony, firany, worki, mopy - odzież ochronna (bluzy, spodnie, koszule, kurtki ocieplane). 3. Szacunkowa średnia ilość bielizny wynosi: na okres 24 miesięcy około 91 200 kg, ważona przed praniem przez Zamawiającego. 4. Czas wykonania usługi nie dłuższy niż 24 godziny (oprócz materacy, poduszek, kołder - do 72 godzin) od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej, dla bielizny wymagającej napraw nie dłuższy niż 48 godz. 5. Codzienny odbiór brudnej bielizny i dostawa czystej bielizny w siedzibie Zamawiającego w godzinach 9.00 - 10.00. W przypadku, gdy termin odbioru lub dostarczenia prania wypada w dzień wolny od pracy lub świąteczny, Wykonawca zobowiązany jest odebrać lub dostarczyć przedmiot zamówienia w następny dzień po dniu wolnym. 6. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania usługi określanej jako pranie ekspresowe w czasie nie dłuższym niż 7 godzin. 7. Usługa wykonana będzie przez Wykonawcę przy użyciu własnych urządzeń, narzędzi i środków. 8. Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych. 9. Środki piorące i odkażające powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty. 10. Zamawiający wymaga prania z dezynfekcją termiczno-chemiczną. 11. Część asortymentu oznaczoną jako zakaźna, należy poddać specjalnemu procesowi odkażania, a także oddzielnie transportować. 12. Wykonawca powinien oddzielać rzeczy uszkodzone i naprawiać je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć uszkodzone suwaki, gumki, uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych materiałów. 13. Ubrania operacyjne, obłożenia chirurgiczne, serwety i prześcieradła operacyjne należy poddać procesowi obróbki przez urządzenia umożliwiające ich odpylenie i wygładzenie oraz składanie umożliwiające aseptyczne jej użycie. 14. Wyprasowane fartuchy będą pakowane w worki i dostarczane na wieszakach. 15. Bielizna czysta powinna być szczelnie zapakowana w worki (foliowe lub materiałowe) do 20 kg, dokładnie uprana, sucha, wyprasowana i posortowana wg rodzaju. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania kontroli i badań czystości bielizny jałowej dostarczonej przez Wykonawcę. Próby czystościowe popierane będą w obecności pracownika Wykonawcy w momencie dostarczenia czystej bielizny bez wcześniejszego uzgodnienia z Wykonawcą. W razie wykonania dodatkowych badań Wykonawca będzie obciążony kosztami. 17. Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi tj. nieterminowość, niedopranie, nieodpylenie, uszkodzenie mechaniczne lub chemiczne, zagubienie, dostarczenie bielizny nie będącej własnością NCM. Wszystkie reklamacje powinny być zgłaszane na piśmie. 18. Wykonawca załatwia reklamacje w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od daty zgłoszenia. 19. W przypadku zniszczenia, uszkodzenia, utraty bielizny oddanych do prania Wykonawca zobowiązany jest odkupić, zniszczoną, uszkodzoną, utraconą bieliznę w odpowiednich ilościach i asortymencie lub zwrócić wartość w oparciu o ceny rynkowe. Zapłata nastąpi po potrąceniu z należności Zamawiającego za usługi pralnicze względem Wykonawcy. 20. Ocena stanu bielizny kwalifikująca ją do kasacji będzie dokonywana przez odpowiednią komisję powołaną przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. 21. Transport bielizny brudnej i czystej będzie realizowany oddzielnymi środkami transportu lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę. 22. Wykonawca zobowiązany jest do respektowania warunków prania określonych przez producenta odzieży. 23. Podane ilości w Załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 24. Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni. 25. Rozliczenia z Zamawiającym będą odbywały się w okresach miesięcznych wg ilości faktycznie wykonanych usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania 50.83.00.00 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIWOWAR Sp. z o.o., ul. Gen. Berlinga 90, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217968,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 218743,20
Oferta z najniższą ceną: 218743,20 / Oferta z najwyższą ceną: 218743,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. 148-W-U-04-2025
- Pranie odzieży, bielizny, pościeli dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w roku 2025-2026.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi - II postępowanie
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokółce.
- Świadczenie usługi prania.
więcej: Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.