To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 53157 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Olkusz: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie połączenia i podziału działek oraz podziału nieruchomości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26263-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26368-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Rynek
1,
32300
Olkusz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks
32 626 01 03, 626 02 34, e-mail
przetarg@umig.olkusz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie połączenia i podziału działek oraz podziału nieruchomości
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OA.271.2.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot umowy stanowią prace geodezyjne w poniższym zakresie: Zakres 1.: połączenie i podział działek polegający na podziale nieruchomości bez uwzględniania wewnętrznych granic nieruchomości położonej w Niesułowicach składającej się z działek o nr 506, 507/1, 508, 509, 510/1, 510/2, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 558, 604, 605, 606, 607, 608, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645/1, 645/2, w celu realizacji zlecenia należy wykonać: a) wstępny projekt podziału nieruchomości, położonej w Niesułowicach, powstałej z połączenia w/w działek, poprzez wydzielenie terenu zgodnie z przeznaczeniem wynikającym z Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, b) dokonać podziału nieruchomości, położonej w Niesułowicach, powstałej z połączenia w/w działek, na podstawie prawomocnego postanowienia opiniującego wstępny projekt podział wraz z załącznikiem. Zakres 2. podział działki nr 1387 położonej w Niesułowicach: a) wykonanie wstępnego projektu podziału działk1 nr 1387 położnej w Niesułowicach w zakresie wydzielenia fragmentu pod drogę zgodnie z Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, b) podział działki nr 1387 położnej w na podstawie prawomocnego postanowienia opiniującego wstępny projekt podział wraz z załącznikiem. 2. Usługi winny być wykonane zgodnie ze standardami zawodowymi oraz przepisami prawa. 3. W wyniku realizacji przedmiotu umowy należy przedstawić: Zakres 1. a) wstępny projekt podziału: - 4 egz. map wstępnego projektu podziału w postaci papierowej (w przypadku opracowania wstępnego projektu podziału na podstawie kopii mapy zasadniczej w postaci wektorowej podać informację o źródle pochodzenia użytego materiału zasobu PZGiK np. "Projekt opracowany na zaktualizowanej mapie zasadniczej w postaci wektorowej wydanej na podstawie licencji nr ..............."), 1 egz. mapy do celów informacyjnych (orientacyjnej), 1 egz. mapy ewidencyjnej (w przypadku opracowania mapy ewidencyjnej na podstawie mapy w postaci wektorowej podać informację j/w), wypis z rejestru gruntów (nie wygenerowany na podstawie plików swde), b) podział: protokół wyznaczenia punktów /wznowienia znaków/ granicznych lub protokół ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, 2 egz. protokołu przyjęcia granic nieruchomości, 2 egz. szkicu polowego, 5 egz. stosownej mapy wraz wykazem zmian gruntowych, w razie zmiany pow. działki lub użytku gr. sporządzić 2 egz. wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. działki, sprawozdanie techniczne, wykaz współrzędnych projektowanych punktów granicznych, wnioski o aktualizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków podpisane przez strony. Zakres 2 a) wstępny projekt podziału: - 4 egz. map wstępnego projektu podziału w postaci papierowej (w przypadku opracowania wstępnego projektu podziału na podstawie kopii mapy zasadniczej w postaci wektorowej podać informację o źródle pochodzenia użytego materiału zasobu PZGiK np. "Projekt opracowany na zaktualizowanej mapie zasadniczej w postaci wektorowej wydanej na podstawie licencji nr ...............", 1 egz. mapy do celów informacyjnych (orientacyjnej), 1 egz. mapy ewidencyjnej (w przypadku opracowania mapy ewidencyjnej na podstawie mapy w postaci wektorowej podać informację j/w), wypis z rejestru gruntów (nie wygenerowany na podstawie plików swde), b) podział: 5 egz. map z projektem podziału nieruchomości, w razie zmiany pow. działki lub użytku gr. sporządzić 2 egz. wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. działki, 2 egz. protokołu przyjęcia granic nieruchomości, 2 egz. szkicu polowego, sprawozdanie techniczne, wykaz współrzędnych projektowanych punktów granicznych, wnioski o aktualizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków podpisane przez strony. Termin wykonania zamówienia: - Wykonanie wstępnych projektów podziału działek w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. - Wykonania połączenia i podziału działek nr nr: 506, 507/1, 508, 509, 510/1, 510/2, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 532, 533, 534, 535, 536, 537, 538, 539, 540, 558, 604, 605, 606, 607, 608, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624, 625, 626, 627, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644, 645/1, 645/2, oraz działki nr 1387 w terminie do 75 dni od otrzymania od Zamawiającego pisemnego zlecenia po uprawomocnieniu się postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału działki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
70100000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8300 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 8300,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- "Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku".
- Budowa drogi na działce nr 3292 w Olkuszu - ul. Hardego.
- Modernizacja dziewięciu mieszkań komunalnych w Gminie Olkusz.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej 1090K w km od 6+306,00 do km 6+830,38 w miejscowości Michałówka"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont drogi powiatowej 1103K w km od 0+000,00 do km 1+976,00 w miejscowości Hucisko, Powiat Olkuski"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.