Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Ełk: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów(ek) szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14
Numer ogłoszenia: 531598 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli z siedzibą w Ełku , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 5 A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6211071, faks 87 6211071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie przez ekspertów form doskonalenia wynikających z sieci współpracy i samokształcenia dyrektorów(ek) szkół i przedszkoli w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim w roku szkolnym 2013/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór ekspertów do realizacji form doskonalenia (warsztatów, konsultacji grupowych z wykładami, wideokonferencji, lekcji otwartych lub symulacji lekcji otwartych itp.) w ramach sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Wspomaganie placówek oświatowych w Powiecie Ełckim, POKL, Priorytet III, Działanie 3,5. W roku szkolnym 2013/14 powołana została sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów(ek) szkół i przedszkoli na temat Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. W okresie od stycznia 2014 r. do 31 lipca 2014 r. planowane są następujące spotkania z ekspertami zewnętrznymi: warsztatowe i konsultacje grupowe z wykładami: 4 spotkania po 4 h, jedno spotkanie 3 h oraz 1 godzinne spotkanie z wykorzystaniem funkcjonalności platformy cyfrowej (wideokonferencja) - łącznie 20 h dydaktycznych (po 45 min). Spotkania będą odbywały się z częstotliwością 1 raz na 1 - 1,5 miesiąca w grupie do 25 osób. Pomiędzy warsztatami uczestnicy(czki) sieci dzielą się wiedzą i doświadczeniem na platformie cyfrowej, tworzą materiały edukacyjne we współpracy koordynatorem(ką) sieci. Zajęcia będą realizowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia sale dydaktyczne, pracownię komputerową z dostępem do sieci Internet oraz zestawy prezentacyjne (laptop, projektor multimedialny oraz tablicę interaktywną). Pracami sieci współpracy i samokształcenia kieruje koordynator sieci. Projekt realizowany jest od września 2013 r. do sierpnia 2015 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu warsztatów, wykładu, konsultacji grupowych i indywidualnych dla grupy nauczycieli.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, z których każda spełni łącznie następujące warunki: a) Wykształcenie: - studia wyższe II stopnia b) Doświadczenie w edukacji: - ukończone kursy/ szkolenia/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu oferty doskonalenia, - przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera lub edukatora lub moderatora lub coacha lub lidera przedsięwzięć edukacyjnych lub certyfikat trenerski lub pełnienie funkcji doradcy metodycznego lub nauczyciela konsultanta itp.) c) Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: - prowadzenie różnych form pracy z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych w szkołach i skierowanych do nauczycieli (np. przygotowanie i prowadzenie lekcji otwartych, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo). d) Ponadto Zamawiający doprecyzowuje wymagania w zakresie doświadczenia osób w edukacji oraz doświadczenia w pracy z grupą osób dorosłych: - co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu promocji i PR, wizerunku firmy (szkoły), etyki działań PR, wewnętrznego i zewnętrznego PR, planowania działań promocyjnych najskuteczniejszych narzędzi do promocji własnej placówki, badania skuteczności promocji (1 osoba).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Wykaz doświadczenia osób, które pełnić będą funkcję ekspertów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie osób, które pełnić będą funkcję ekspertów - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: modn@modn.elk.pl
bip@powiat.elk.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku Ul. Sikorskiego 5A, 19-300 Ełk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, POKL, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Bieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej - postępowanie II
- Zakup paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku
- Utworzenie i wsparcie Branżowego Centrum Umiejętności przemysłu jachtowego w Powiecie Ełckim
- Budowa wolnostojącego budynku biurowego kancelarii leśnictwa Czerwonka masztem flagowym na działce nr 621 w miejscowości Stare Juchy
- Budowa wolnostojącego budynku biurowego kancelarii leśnictwa Bajtkowo z masztem flagowym oraz bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miączyn
- Usługa przeprowadzenia szkolenia dla kadry kierowniczej PCI
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycji z języka polskiego, języka niemieckiego, języka angielskiego, matematyki, fizyki i chemii dla 52 dzieci
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
- Usługa przeprowadzenia kursów/szkoleń w ramach projektu "SKILLS SCHOOL"
- Realizacja wsparcia psychologicznego w placówkach wsparcia dziennego (świetlice środowiskowe) prowadzonych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzieradach z/s w Kwiatkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.