Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-06-13
Ogłoszenie nr 531635-N-2017 z dnia 2017-06-13 r.
Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.: usługa okresowej kontroli stanu technicznej sprawności instalacji gazowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach Wspólnotach Mieszkaniowych administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
24040417700000, ul.
ul. Liburnia
2a
,
43-400
Cieszyn, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 8523743, , e-mail
sekretariat@zbm.cieszyn.pl, , faks
33 8522560.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.cieszyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Spółka z o. o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.cieszyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa okresowej kontroli stanu technicznej sprawności instalacji gazowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach Wspólnotach Mieszkaniowych administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
Numer referencyjny:
ZBM/TP/15/2587/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi okresowej kontroli stanu technicznej sprawności instalacji gazowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach Wspólnotach Mieszkaniowych administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o., zgodnie z wymogami Art 62 Prawa budowlanego. W ramach robót określonych powyżej wykonawca zobowiązany jest do: 1/ wykonania kontroli i szczelności całości instalacji gazowej i urządzeń gazowych w budynkach, a/ Instalacje gazowe: od kurka głównego budynku przez poziomy i piony instalacji, przejścia przez przegrody /ściany, stropy/, gazomierze, instalację wewnątrz mieszkania do urządzeń gazowych, ponadto należy sprawdzić: prawidłowość działania kurka głównego jego lokalizację, sposób wykonania instalacji gazowej, szczelność wszystkich połączeń, prawidłowość doboru średnic, prawidłowość prowadzenia przewodów gazowych przez pomieszczenia, ocenić stan powłoki malarskiej na instalacji, stan techniczny wyposażenia instalacji /zawory, kolana, złączki itp./ b/ Urządzenia gazowe: kontrola urządzeń gazowych - kuchnie, kuchenki, grzejniki wody przepływowej, określenie ich stanu technicznego, ponadto należy sprawdzić prawidłowość i szczelność podłączeń do kanałów spalinowych wraz z zapewnieniem prawidłowości działania wentylacji w pomieszczeniach (nawiew/wywiew) wyposażonych w urządzenia W przypadku stwierdzenia wadliwego nieszczelnego urządzenia - odbiornika, którego konserwacja lub wymiana leży po stronie najemcy, wykonawca jest zobowiązany poinformować protokolarnie najemcę lokalu oraz zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach wraz z zakręceniem zaworu przed urządzeniem. 2/ usunięcia stwierdzonych nieszczelności instalacji (wykonanie drobnych napraw nie wymagających nakładów materiałowych, oprócz materiałów pomocniczych typu uszczelki, konopie, smar) oraz zgłoszenie do Zakładu Gazowniczego - Jednostki Terenowej Obsługi Klienta w Cieszynie ewentualnych awarii urządzeń, zerwania plomb na gazomierzach itp. W przypadku stwierdzenia wypływu gazu wykonawca ma obowiązek powiadomić i zaczekać na przyjazd pogotowia gazowego celem udzielenia jego pracownikom wstępnych informacji. 3/ dokonania niezbędnych uzgodnień z Zakładem Gazowniczym - Jednostką Terenową Obsługi Klienta w Cieszynie oraz doprowadzenia do ponownego zaplombowania gazomierzy (na koszt zamawiającego), w przypadku konieczności ich zdjęcia, 4/ sporządzenia protokołu kontroli szczelności instalacji gazowej /zgodnie z załączonym wzorem/ dla całego badanego budynku oraz poszczególnych lokali mieszkalnych i użytkowych, potwierdzonego przez najemcę lokalu. Protokół musi zawierać adnotację wykonawcy o istnieniu wentylacji i nawiewu do pomieszczeń z odbiornikami gazu oraz o prawidłowości odprowadzenia spalin z urządzeń gazowych, 5/ w przypadku negatywnego protokołu z przeglądu wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do pisemnego określenia i przekazania inspektorowi nadzoru, zakresu robót niezbędnych do doprowadzenia instalacji do pełnej sprawności. 6/ w lokalach wyłączonych z eksploatacji bez dopływu gazu /bez gazomierza/ wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenie lokalu pod kątem obecności butli gazowych. 7/ zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian co do ilość badanych lokali mieszkalnych i użytkowych podanych w zestawieniu.
II.5) Główny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie (w ramach umowy lub umów) usługi polegające na wykonywaniu co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze tj. okresowym przeglądzie instalacji gazowych w ciągu tych lat (w przypadku wykazania doświadczenia usługami aktualnie wykonywanymi zamawiający żąda, żeby wykonawca uwzględnił w wykazie jedynie już zrealizowaną na dzień składania ofert część takiej usługi). Wykonawca musi podać ich rodzaj, wartość, czasu realizacji, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający oceni jako spełniony, warunek dysponowania przez wykonawcę osobą /osobami posiadających uprawnienia do wykonania zamówienia - do wykonywania dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego Art.62 ust.5 oraz rozporządzeń szczegółowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Uprawnienia powinna posiadać każda osoba bezpośrednio przeprowadzająca kontrolę instalacji gazowych.
2. Zamawiający wykona kontrolę instalacji gazowej urządzeniami posiadającymi certyfikat na znak bezpieczeństwa B.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykonawca w terminie do 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie (w ramach umowy lub umów) usługi polegające na wykonywaniu co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze tj. okresowym przeglądzie instalacji gazowych w ciągu tych lat (w przypadku wykazania doświadczenia usługami aktualnie wykonywanymi zamawiający żąda, żeby wykonawca uwzględnił w wykazie jedynie już zrealizowaną na dzień składania ofert część takiej usługi) wraz z podaniem ich rodzaj, wartość, czasu realizacji, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane - załącznik nr 3.
Dokumenty potwierdzające, że usługa(i) wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie - załącznik nr 3a.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony "Formularz ofertowy" - załącznik nr 1. 2. Wypełniony "PERSONEL" (Wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia" - załącznik nr 4. 3. Wypełnione "OŚWIADCZENIE o posiadaniu wymaganych uprawnień" przez osobę przewidzianą do kierowania pracami i pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacje i sieci sanitarne - załącznik nr 4a. 4. Wypełnione "OŚWIADCZENIE o posiadaniu wymaganych zaświadczeń" o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221) przez osobę wskazaną w pkt 6.5 - załącznik nr 4b. 5. Wypełnione "OŚWIADCZENIE o posiadaniu wymaganych uprawnień" tj. posiadaniu świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych - załącznik nr 4c. 6. Wypełnione "OŚWIADCZENIE o posiadaniu wymaganych uprawnień" tj. posiadaniu świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci gazowych - załącznik nr 4d. 7. Parafowany "Projekt umowy" - załącznik nr 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena - wykonania przedmiotu zamówienia (C) | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe na wykonanie usługi okresowej kontroli stanu technicznej sprwności instalacji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy: 1) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, 2) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości oferowanej usługi, 3) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od zamawiającego oraz wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie, 4) gdy zmiana jest korzystna dla zamawiającego, np. gdy obniży to koszt usługi. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania innych zmian umowy, pod warunkiem, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 2, które może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 4. Zamawiający będzie miał prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości lokali mieszkalnych i użytkowych przewidzianych do wykonania okresowej kontroli, przy wcześniejszym powiadomieniu wykonawcy w formie aneksu (z mocą natychmiastową) lub z zachowaniem miesięcznego terminu w przypadku zmian przekraczających 10% ilości lokali podanych w załączniku do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń klimatyzacji i wentylacji zlokalizowanej na poddaszu dla mocy 170 kW oraz przeciwpożarowego wyłącznika prądu w budynku Książnicy Cieszyńskiej
- Ochrona mienia i obiektów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy"
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
- Rozwój markowych produktów turystycznych w gminie Głuchów w oparciu o lokalną kulturę
- 12/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) usytuowanych w budynkach przy ul. Kapuściska 9 lok. 3 i 31, Kanałowej 7 lok. 9, Noakowskiego 4 lok. 48 - zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o.
więcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.