Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Warszawa: Usługa w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1
Numer ogłoszenia: 531710 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługę w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 Część I zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. Szyny Usług i Integracji; Część II zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. systemu Portal. Część III zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. Hurtowni Danych. Część IV zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. infrastruktury techniczno-systemowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Projekt P1 - Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych - Dotacje na innowacje, Inwestujemy w Waszą przyszłość.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. Szyny Usług i Integracji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infovide-Matrix S.A., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90425,00
Oferta z najniższą ceną: 90425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90425,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. systemu Portal.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infovide-Matrix S.A., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90425,00
Oferta z najniższą ceną: 90425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90425,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. Hurtowni Danych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infovide-Matrix S.A., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90425,00
Oferta z najniższą ceną: 90425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90425,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usługi w zakresie wsparcia zarządzania kontraktami w ramach Projektu P1 poprzez pełnienie roli Zastępcy Kierownika Projektu ds. infrastruktury techniczno-systemowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Infovide-Matrix S.A., ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90425,00
Oferta z najniższą ceną: 90425,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90425,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu zastosowano tryb zamówienia z wolnej, który jest zgodny z przepisami ustawy, ponieważ udzielono zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przewidziano w Ogłoszeniu o zamówieniu, które zostało przekazane do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 23 grudnia 2011 roku. Wobec czego zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, a zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług, tj. Infovide Matrix S.A. Wartość zamówień uzupełniających stanowi mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. W ramach udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie części I-IV zamówienia, ten sam Wykonawca, tj. Infovide-Matrix S.A. zapewni osoby do pełnienia roli Zastępcy Kierownika Projektu po stronie Zamawiającego, w ramach Zespołu Zarządzania Projektem.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykończeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej całorocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobranżowych prowadzących do prawidłowego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Świadczenie usług przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asystą techniczną oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z budżetu obywatelskiego z podziałem na 3 części: Część 1: Asfaltowe .. Część 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Część 3: Remont drogi ..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji koordynatora ds. szkoleń i wsparcia projektu pn.: "Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy"
- Świadczenie usług związanych z obsługą projektu: "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Zlecenie usługi pełnienia funkcji Koordynatorów w Jednostkach organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.