Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Olsztyn: Sukcesywne świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów eksploatowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego
Numer ogłoszenia: 53187 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów eksploatowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko - mazurskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie mycia z suszeniem pojazdów służbowych eksploatowanych przez jednostki Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 zadań. Usługa mycia winna obejmować: - mycie zewnętrzne nadwozia poza kolejnością ręcznie lub automatycznie, z użyciem środka chemicznego przeznaczonego do tego celu, - opłukiwanie wodą, wysuszenie i wytarcie nadwozia do sucha wraz z progami wewnętrznymi bez woskowania. Warunki jakie powinna spełniać myjnia: - myjnia musi być otwarta minimum 6 dni w tygodniu minimum od 8.00 do 18.00, - usytuowana w granicach administracyjnych miasta, którego dotyczy zadanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). b) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunki określone w pkt 1. a) oraz d) muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - warunki określone w pkt 1. b) i c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn za opłatą: - 7zł w przyp odbioru SIWZ w siedzibie Zamaw; - 14zł w przyp przesłania SIWZ pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji, Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji, Sekretariat blok nr 27, ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Lidzbark Welski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Lidzbark Welski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4a.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KP Pasłęk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KP Pasłęk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4b.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Giżycko.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Giżycko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4c.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Iława.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Iława. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4d.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Kętrzyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Kętrzyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4e.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Lidzbark Warmiński.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Lidzbark Warmiński. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4f.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KP Orneta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KP Orneta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4g.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Mrągowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Mrągowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4h.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KP Dobre Miasto.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KP Dobre Miasto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4i.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KP Biskupiec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KP Biskupiec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4j.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Ostróda.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Ostróda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4k.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KP Morąg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KP Morąg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Pisz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Pisz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4ł.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Mycie pojazdów ze stanu KPP Szczytno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług mycia z suszeniem pojazdów ze stanu KPP Szczytno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 4m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.23.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jarosława Dąbrowskiego w Olsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych i mrożonych
- Dostawa/udostępnienie specjalistycznego oprogramowania i aktualizacje posiadanego oprogramowania do odzyskiwania danych, analizy danych i analizy urządzeń mobilnych (15 zadań częściowych)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.