Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy GI-BAD-231-3/16
Numer ogłoszenia: 53200 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232900, faks 22 6232991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ijhars.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy GI-BAD-231-3/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Zamówienie będzie udzielone w 6 częściach. Częścią zamówienia jest rozdział. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 31.71.11.40-6, 44.17.40.00-0, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 09.21.00.00-4, 38.42.71.20-4, 44.16.51.00-5, 38.43.66.00-6, 38.43.66.10-9, 38.43.71.00-8, 19.50.00.00-1, 38.43.70.00-7, 38.31.12.10-3, 38.31.10.00-8, 38.43.60.00-0, 33.14.11.15-9, 38.41.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawek podatku VAT określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, Strony sporządzą aneks określający ceny jednostkowe oraz całkowitą wartość umowy według aktualnych stawek podatku VAT. Do momentu wejścia w życie postanowień aneksu mają zastosowanie ceny brutto zapisane w obowiązującej umowie. Ceny netto wskazane w formularzu cenowym nie mogą ulec zmianie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa w godzinach 8:15-16:00, pobrać ze strony internetowej www.ijhars.gov.pl lub na prośbę Wykonawcy zostanie wysłana pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 09:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa bądź wysłać z odpowiednim wyprzedzeniem, na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 31.71.11.40-6, 44.17.40.00-0, 38.43.71.10-1, 33.19.25.00-7, 18.14.10.00-9, 18.42.43.00-0, 09.21.00.00-4, 38.43.71.20-4, 44.16.51.00-5, 38.43.66.00-6, 38.43.66.10-9, 38.43.71.00-8, 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 38.31.12.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 38.31.10.00-8, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1, 38.43.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-559 Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-559 Kielce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.71.10-1, 33.79.30.00-5, 33.14.11.15-9, 38.41.20.00-6, 18.42.43.00-0, 42.95.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozdział VI - dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 18.42.43.00-0, 15.99.42.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 7 części
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Zakup i dostawa zasilaczy laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.107.2024
- Dostawa elektrod treningowych AED-100 sztuk w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
więcej: Preparaty smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.