To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Łódź: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 47/W3/D/2013
Numer ogłoszenia: 532018 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 454566 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6312874, faks 42 6361015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej 47/W3/D/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej dla Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot postępowania musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich, kompletny, oznakowany znakiem CE. 3.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie urządzenia będącego przedmiotem postępowania do siedziby Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w wskazane miejsce. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenie było zapakowane w oryginale opakowanie producenta zaopatrzone w etykietę potwierdzającą zgodność urządzenia z ofertą Wykonawcy. Koszt transportu wraz z ubezpieczeniem ponosi Wykonawca. Pod pojęciem instalacji należy rozumieć podłączenie urządzenia będącego przedmiotem postępowania, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania oraz przeszkolenie z zakresu obsługi Użytkowników. 4.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ przeznaczony będzie do użytku wewnętrznego dla celów naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów minimalnych określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką jednostki. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Z załączonych kart katalogowych, załącznika nr 2- opis przedmiotu zamówienia oraz innych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że zaproponowane urządzenie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do urządzenia opisanego przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa: zestawu do destylacji, systemu próżniowego, suszarki z naturalnym obiegiem powietrza..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERCK Spółka z o.o., ul. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39052,50
Oferta z najniższą ceną: 39052,50 / Oferta z najwyższą ceną: 44649,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa zestawu urządzeń grzejących z mieszadłem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Janik, ul. P.O.W. 40, 90-123 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9261,90
Oferta z najniższą ceną: 9261,90 / Oferta z najwyższą ceną: 9261,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pompy strzykawkowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIGMA-ALDRICH Spółka z o.o., ul. Szelągowska 30, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6911,80
Oferta z najniższą ceną: 6911,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7733,01
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa zestawu kolumn
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- PERLANT Technologies Polska Sp. z o.o., ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5603,88
Oferta z najniższą ceną: 5603,88 / Oferta z najwyższą ceną: 6765,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań-postępowanie powtórzone
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.