Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-04-17
Og³oszenie nr 532023-N-2020 z dnia 2020-04-17 r.
Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej : S³oneczna energia w kulturze ludowej - instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, dzia³ania 5.1 Energetyka oparta na odnawialnych ¼ród³ach energii - projekt nr WND-RPPD.05.01.00-20-0528/19 pt. "S³oneczna energia w kulturze ludowej - instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej" realizowany w ramach umowy UDA-RPPD.05.01.00-20-0528/19-00 zawartej dnia 10.03.2020 roku.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej , krajowy numer identyfikacyjny
36543729200000, ul.
Le¶na
7
,
16-010
Wasilków, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
85 74 36 082 , , e-mail
pmkl@pmkl.pl , , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): www.skansen.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.skansen.bialystok.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
ul. Le¶na 7, 16-010 Wasilków
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
S³oneczna energia w kulturze ludowej - instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej
Numer referencyjny:
AD.251.5.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej na budynku administracyjnym Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej 2. Zamówienie obejmuje: Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku administracyjnym Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej o mocy 27,28 kW. Planowana ³±czna produkcja energii elektrycznej bêdzie wynosiæ 24,55 MWh/rok. Produkowana energia elektryczna bêdzie wykorzystana na potrzeby w³asne, nadwy¿ka produkcji oddawana bêdzie do sieci dystrybucyjnej. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo- techniczna, stanowi±ca za³±cznik nr 1 do SIWZ
II.5) G³ówny kod CPV: 09330000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
09310000-5 |
09331200-0 |
45261215-4 |
45310000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-02-26
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³,
a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje co najmniej 3 zamówienia na dostawê i monta¿ instalacji fotowoltaicznych.
Przez jedn± dostawê i monta¿ zamawiaj±cy rozumie dostawê zrealizowan± jednorazowo w ramach jednej umowy.
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli bêdzie go spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
nie dotyczy
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz dostaw, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - zgodnie z wzorem stanowi±cym; (Za³±cznik nr 7 do SIWZ).
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wraz z ofert± powinny zostaæ z³o¿one: 1) O¦WIADCZENIA (wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 1 i 2 SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców (zgodnie z Rozdzia³em X pkt 4 SIWZ). Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada tak¿e ww. o¶wiadczenie dot. tych podmiotów (zgodnie z Rozdzia³em IX pkt 9 SIWZ). 2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozdziale X pkt 1 SIWZ. 3) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e: zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci z pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne. 4) Dokumenty potwierdzaj±ce gwarancjê lub porêczenie (orygina³), je¿eli wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz. 5) W przypadku wykonawców polegaj±cych na zasoby innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP- formularz tego zobowi±zania stanowi±cy za³±cznik nr 9 do SIWZ. Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w formie orygina³u.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. W postêpowaniu wymagane jest wniesienie wadium w ³±cznej wysoko¶ci 3 000,00 z³.
2. Wadium, o którym mowa w pkt 1 mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na poni¿szy rachunek bankowy:
Santander Bank Polska S.A., Rachunek nr 73 1090 2587 0000 0001 3336 1550 z dopiskiem "Wadium -S³oneczna energia w kulturze ludowej - instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej"
5. Kserokopiê wp³aty nale¿y do³±czyæ do oferty przetargowej.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku zamawiaj±cego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie (lub formach), o której mowa w pkt 2 lit. b-e, dokument w oryginale nale¿y z³o¿yæ oddzielnie (w odrêbnej kopercie) od sk³adanej oferty, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Z³o¿one w ten sposób wadium musi zabezpieczaæ wszystkie przes³anki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP (z wy³±czeniem warunku okre¶lonego w art. 46 ust. 5 pkt 2 ustawy PZP- je¶li zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy) oraz swym okresem wa¿no¶ci obejmowaæ co najmniej termin zwi±zania ofert±.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Okres gwarancji na modu³y fotowoltaiczne i falowniki | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy znajduj± siê we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SIWZ. 1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne jedynie w granicach unormowanych w art. 144 ust. 1 Pzp. 2. Zamawiaj±cy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 przewiduje mo¿liwo¶æ, ni¿ej okre¶lonych, zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji: a) w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac oraz zachowania w³a¶ciwej technologii wykonania prac, tj. gdy w okresie zimowym temperatura w dzieñ bêdzie wynosi³a poni¿ej -5 C, o ilo¶æ dni, w których temperatura bêdzie na tym poziomie lub ni¿szym; b) w przypadku wyst±pienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania zamówienia o czas niezbêdny do wykonania tych robót; c) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas wprowadzania tych zmian; d) w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego o czas trwania okoliczno¶ci zaliczanych do si³y wy¿szej; e) w przypadku wykonania przez Wykonawcê przedmiotu umowy w terminie wcze¶niejszym ni¿ wskazany w niniejszej umowie i uzyskania zgody instytucji finansuj±cej na zmianê terminu realizacji tej inwestycji i wspó³finansowania w ramach umowy wskazanej w §1 ust.1 niniejszej umowy. 2) zmiana umowy z wybranym wykonawc± powoduj±ca zmniejszenie zakresu ¶wiadczenia jest dopuszczalna, je¿eli na skutek wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawid³owego wykonania zadania wykonanie czê¶ci robót, objêtych dotychczas tym zadaniem sta³o siê zbêdne lub niemo¿liwe. Zmniejszenie zakresu ¶wiadczeñ zwi±zane bêdzie ze stosownym zmniejszeniem wynagrodzenia umownego. 3) zmiana umowy z wybranym wykonawc± powoduj±ca zwiêkszenie zakresu ¶wiadczenia jest dopuszczalna, je¿eli do prawid³owego wykonania danego zadania jest niezbêdne wykonanie dodatkowych prac nieobjêtych dotychczas tym zadaniem, a konieczno¶æ ich wykonania powsta³a na skutek wyst±pienia okoliczno¶ci niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: a) tych prac jako nowego zadania spowodowa³oby znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego; b) danego zadania jest uzale¿nione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac jest niemo¿liwe wykonanie danego zadania w ca³o¶ci. 4) zmiany technologiczne: a) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, c) wprowadzenie nowych rozwi±zañ technicznych z uwagi na postêp technologiczny, je¿eli zmiana ta jest korzystana dla Zamawiaj±cego, d) zmiana urz±dzeñ objêtych przedmiotem zamówienia pod warunkiem zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcê sprzêtu (urz±dzenia, elementu), je¶li Wykonawca pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ uzyskaæ takiej informacji do chwili zawarcia umowy oraz pod warunkiem, ¿e cena przedmiotu umowy o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zmianie. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby uzyskaæ od producenta informacjê odno¶nie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzêtu (urz±dzenia, elementu) i zaoferowaæ w zamian sprzêt o nie ni¿szych parametrach technicznych i funkcjonalno¶ci oraz przedstawi na pi¶mie propozycje istotnych zmian w zakresie parametrów technicznych w stosunku do parametrów technicznych sprzêtu zaoferowanego przez niego w ofercie,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-29, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej, ul. Le¶na 7, 16-010 Wasików, tel. (85) 74 36 082, e-mail: pmkl@pmkl.pl, www.skansen.bialystok.pl. 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej: daneosobowe@pmkl.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego "S³oneczna energia w kulturze ludowej - instalacja fotowoltaiczna na budynku administracyjnym Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej", prowadzonym w trybie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± udostêpnione osobom upowa¿nionym przez Administratora w zwi±zku z realizacja zadañ zwi±zanych z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotom realizuj±cym obs³ugê techniczn± dokumentacji (archiwizowania) oraz innym podmiotom uczestnicz±cym w procedurach postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej "ustawa Pzp" oraz pomioty ¶wiadcz±ce obs³ugê techniczn± i organizacyjn± takie jak np. podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê techniczn± oprogramowania i sprzêtu, kancelaria ¶wiadcz±ca obs³ugê prawn±, firma ¶wiadcz±ca obs³ugê z zakresu ochrony danych osobowych. 5. Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu realizacji niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu obowi±zkowej archiwizacji dokumentacji postêpowania przez 10 lat. W przypadku wy³onienia Wykonawcy zamówienia, dane Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu realizacji zawartej z Wykonawc± umowy przez okres jej realizacji oraz w celu obowi±zkowej archiwizacji dokumentacji przez 10 lat od daty wyga¶niêcia umowy lub jej aneksów, po czym podlegaæ bêd± ekspertyzie kategorii archiwalnej i zostan± przekwalifikowane na materia³y archiwalne przechowywane w archiwum przez 25 lat, 50 lat lub wieczy¶cie b±d¼ zostan± wybrakowane (usuniête). 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 9. Nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. W przypadku gdy Pani/Pan bêdzie korzystaæ z przys³uguj±cego prawa dostêpu do swoich danych a realizacja tego prawa bêdzie wymaga³a po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 11. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej oczyszczalni i przepompowni ¶cieków, ujêæ wody, budynków Urzêdu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego
- Remont ³azienek w budynku internatu Zespo³u Szkó³ im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Prace adaptacyjne i remontowe zwi±zane z dostosowaniem budynku i pomieszczeñ do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Monta¿ instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiñ"
- Przebudowa z rozbudow± remizy i ¶wietlicy wiejskiej w Kunowie
- Budowa dwóch instalacji PV o ³±cznej mocy 99,9 kWp wraz z zabudow± pompy ciep³a o mocy 60 kW dla celów CWU i akumulacji energii w formie energii cieplnej w formule "zaprojektuj i wybuduj" zgodni(...)
wiêcej: Elektryczno¶æ »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.