To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 53202 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Gliwice: Usługi kurierskie. Oznaczenie sprawy: OZ/U/17/9/EO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 36066 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, krajowy numer identyfikacyjny
000001637, ul.
Akademicka
2A,
44-100
Gliwice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322371334, faks
322371334, e-mail
oz@polsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi kurierskie. Oznaczenie sprawy: OZ/U/17/9/EO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OZ/U/17/9/EO
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług kurierskich na potrzeby Politechniki Śląskiej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w gwarantowanym terminie oraz ich ewentualny zwrot, w obrocie krajowym i zagranicznym. Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki krajowe oraz przesyłki zagraniczne. 2. CPV: 64.12.00.00-3 Usługi kurierskie. 3. Termin wykonania zamówienia: do 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ceny przedmiotu zamówienia powiększonej o wartość wynikającą z prawa opcji przewidzianego w umowie, w zależności co nastąpi wcześniej, zgodnie ze sposobem realizacji opisanym w SIWZ. 4. Prawo opcji. 4.1 Określone w Arkuszu Kalkulacyjnym Ceny Oferty ilości przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w zakresie poszczególnych kategorii przesyłek w trakcie realizacji umowy. Rzeczywista ilość usług będzie wynikała sukcesywnie w trakcie trwania umowy i ilość faktycznie nabyta przez Zamawiającego może być zarówno mniejsza, jak i większa - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z zastosowania prawa opcji. 4.2 Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania, co najmniej 50% wartości wynikającej z ww. Arkusza (cena przedmiotu zamówienia) i równocześnie zastrzega sobie prawo rozszerzenia zamówienia do kwoty nie przekraczającej 50% ceny przedmiotu zamówienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zamówienia pełnej ilości usług, które Wykonawca wyceni w Ofercie Cenowej (w ww. Arkuszu), za niezamówioną część zamówienia Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie, jak również żadna rekompensata z tego tytułu - zgodnie z zasadami i w granicach wynikających z postanowień dotyczących prawa opcji. 4.3 Zamawiający uprawniony jest do jednostronnego wydłużenia terminu obowiązywania i realizacji umowy o okres nie dłuższy niż dodatkowo 12 miesięcy. O wydłużeniu terminu Zamawiający zawiadamia Wykonawcę najpóźniej 14 dni przed końcem obowiązywania umowy, podając Wykonawcy w treści zawiadomienia nowy termin końcowy realizacji i obowiązywania umowy. Na powyższe postanowienie Wykonawca może nie wyrazić zgody, niemniej w razie braku zgody Wykonawcy, Zamawiający nie odpowiada za niezamówienie pełnego zakresu przedmiotowego objętych umową usług i Wykonawcy nie przysługują roszczenia związane z niezamówieniem co najmniej 50% wartości usług. Brak odpowiedzi Wykonawcy w terminie 7 dni, strony uznają za wyrażenie zgody przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
64120000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługi kurierskie | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT186453.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 159051.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.