eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcimoczyszczenie miasta oraz prowadzenie akcji zimowej w granicach administracyjnych miasta Oświęcimia w latach 2006, 2007 i 2008



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53205

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oświęcim: oczyszczenie miasta oraz prowadzenie akcji zimowej w granicach administracyjnych miasta Oświęcimia w latach 2006, 2007 i 2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Oświęcim, do kontaktów: Ewa Wojak, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, tel. +48 33 8429100, fax +48 33 8429199, e-mail: um.oswiecim@um.oswiecim.pl, www.um.oswiecim.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Oświęcim Wydział Zamówień Publicznych, Ewa Wojak, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim, tel. +48 33 8429311, fax +48 33 8429361, www.um.oswiecim.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Oświęcim Wydział Zamówień Publicznych, Ewa Wojak, ul. solskiego 2, 32-600 Oświęcim, tel. +48 33 8429311, fax +48 33 8429361, www.um.oswiecim.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczenie miasta oraz prowadzenie akcji zimowej w granicach administracyjnych miasta Oświęcimia w latach 2006, 2007 i 2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Oczyszczanie miasta oraz prowadzenie akcji zimowej w granicach administracyjnych miasta Oświęcimia w latach 2006, 2007 i 2008. Zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje w szczególności: 1) Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na odchody zwierzęce; 2) Mycie koszy ulicznych oraz na dochody zwierzęce; 3) Odbiór odpadów posegregowanych w workach; 4) Odbiór odpadów posegregowanych z pojemników typu np. DZWON; 5) Mycie pojemników typu np. DZWON; 6) Letnie mechaniczne i ręczne oczyszczanie ulic, chodników i placów; 7) Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych; 8) Utrzymanie miejsc grobownictwa wojennego; 9) Dekoracja miasta; 10) Obsługa imprez kulturalnych; 11) Utrzymanie szalet publicznych; 12) Bieżące utrzymanie schroniska; 13) Usługa związana z wyłapywaniem bezdomnych zwierząt oraz zbieranie zwierząt padłych i potrąconych; 14) Akcja zimowa; 15) Pozimowe oczyszczanie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oświęcim. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 80 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości i wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informację banku, w którym Wykonawca posiada środki finansowe co najmniej w wysokości 400 000,00 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 400 000,00 PLN wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającą że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi polegającej na oczyszczaniu ulic, placów, chodników wraz z zimowym utrzymaniem dróg - CPV 90.21.00.00, 90.21.10.00, 90.21.20.00, 90.21.30.00, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca tj: - samochód przystosowany do odbierania i transportu odpadów komunalnych, - samochód wyposażony hydrauliczny dźwig samochodowy (RDS), - samochód ciężarowy z nadwoziem bramowym przystosowany do transportu odpadów wielkogabarytowych, - zamiatarka o masie własnej powyżej 5000 kg, - zamiatarka o masie własnej poniżej 5000 kg, - samochód samowyładowczy do 10 t, - pojazd przystosowany i dopuszczony decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii do użycia przy transporcie zwierząt, - kontenery o pojemności min. 5 m3 do zbierania odpadów wielkogabarytowych - 5 szt., - podnośnik hydrauliczny o wys. min. 18 m, oraz sprzęt do zimowego utrzymania ciągów komunikacyjnych zgodnie z załącznikiem Nr 4.14 C do specyfikacji tj.: - posypywarko-solarka wraz z pługiem - minimalna ilość 4 szt., - piaskarka z pługiem - minimalna ilość 1 szt., - rozrzutnik - minimalna ilość 3 szt., - piaskarka chodnikowa - minimalna ilość 1 szt., - ciągnik rolniczy/pługiem - minimalna ilość 5 szt., - ciągnik rolniczy do 1,5 t z pługiem o szer. nie większej niż 1,2 m - minimalna ilość 1 szt., - pług wirnikowy - minimalna ilość 1 szt., - ręczny pług odśnieżny - minimalna ilość 3 szt., - ładowarka lub koparko-ładowarka - minimum 2 szt. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. § 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.4.2004 r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz.U. z 2004 r. Nr 71 poz. 645) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz § 1 ust. 1 pkt 4 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 59 - 56972 z dnia 24.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.I.341-46/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.10.2005, cena - 41 PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Miasta w Wydziale Zamówień Publicznych w Oświęcimiu, ul. Solskiego 2 pok. 11, płatne w Wydziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. Wniosek złożony w formie faxu, winien być niezwłocznie potwierdzony na piśmie. Warunki i sposób płatności: - płatne gotówką w Wydziale Zamówień Publicznych ul. Solskiego 2, pok. 11, 32-600 Oświęcim; - lub za pobraniem należności płatnym przy odbiorze przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.10.2005, godzina 11:00, 32-600 Oświęcim ul. Solskiego 2, pok. 11.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.