eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawy odczynników i materiałów do automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą analizatora, dostawy materiałów i wieloparametrowych testów paskowych do analizy moczu na aparacie LabUReader Firmy 77 Elektronika wraz z serwisowaniem aparatu oraz dostawy szybkich testów diagnostycznych wykonywanych metodami manualnymi wraz z dostawami materiałów i odczynników do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Przemyśl: Dostawy odczynników i materiałów do automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą analizatora, dostawy materiałów i wieloparametrowych testów paskowych do analizy moczu na aparacie LabUReader Firmy 77 Elektronika wraz z serwisowaniem aparatu oraz dostawy szybkich testów diagnostycznych wykonywanych metodami manualnymi wraz z dostawami materiałów i odczynników do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej
Numer ogłoszenia: 53207 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6771500, 6771511, 6771513, faks 16 6784971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy odczynników i materiałów do automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą analizatora, dostawy materiałów i wieloparametrowych testów paskowych do analizy moczu na aparacie LabUReader Firmy 77 Elektronika wraz z serwisowaniem aparatu oraz dostawy szybkich testów diagnostycznych wykonywanych metodami manualnymi wraz z dostawami materiałów i odczynników do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy odczynników i materiałów do automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą analizatora, dostawy materiałów i wieloparametrowych testów paskowych do analizy moczu na aparacie LabUReader Firmy 77 Elektronika wraz z serwisowaniem aparatu oraz dostawy szybkich testów diagnostycznych wykonywanych metodami manualnymi wraz z dostawami materiałów i odczynników do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1-3.5) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30 procent całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30 procent ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe, w ramach poszczególnych pakietów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 p.z.p.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 p.z.p.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 p.z.p.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 p.z.p.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 p.z.p.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że asortyment będący wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 Nr 107 poz. 679 ze zm.), stanowiący przedmiot zamówienia, zaoferowany do wykonania przedmiotu umowy spełnia warunki dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określone w tejże ustawie - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Certyfikat CE (dla każdej pozycji asortymentowej będącej wyrobem medycznym w zakresie Pakietu I-V). 3. Foldery firmowe oferowanego analizatora hematologicznego, potwierdzające spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w Rozdziale 3 SIWZ. W przypadku, gdy na podstawie informacji zawartych w folderze nie można potwierdzić któregokolwiek z oferowanych parametrów, lub oferowany sprzęt nie posiada folderów, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. specyfikację techniczną, opis techniczno-eksploatacyjny aparatu) potwierdzający posiadanie przez oferowane urządzenie wymaganych parametrów (dotyczy Pakietu Nr I). 4. Interpretacja histogramów wraz z przykładami wyników (dotyczy Pakietu Nr I). 5. Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu serwisowym organizowanym przez producenta analizatora hematologicznego (dotyczy Pakietu Nr I). 6. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowany analizator hematologiczny posiada znak CE zgodny z dyrektywą 98/79/EG dotyczącą urządzeń medycznych do analizy in vitro. (dotyczy Pakietu Nr I). 7. Certyfikaty zgodności z polską normą dla oferowanych krwinek wzorcowych (dotyczy Pakietu Nr V). 8. Katalog oferowanego asortymentu, zawierający m.in. numery katalogowe produktów, nazwy firmowe produktów, opisy (krótkie) ich przeznaczenia, wielkość opakowań, kolorowe fotografie oferowanego asortymentu (dotyczy Pakietu Nr V). 9. Ulotki firmowe z opakowań krwinek, materiałów i odczynników (dotyczy Pakietu Nr V). 10. Do każdego zestawu krwinek wzorcowych musi być dołączona charakterystyka antygenowa krwinek wzorcowych (wydruk oraz tabela fenotypów krwinek) wraz z kwalifikacyjnym badaniem wirusologicznym i bakteriologicznym krwi zastosowanej do produkcji krwinek oraz datą ich ważności (dotyczy Pakietu Nr V). 11. Karty charakterystyki produktów niebezpiecznych lub oświadczenie, że oferta Wykonawcy nie zawiera produktów niebezpiecznych. 12. Świadectwa kontroli jakości lub inne dokumenty z trzech ostatnich serii odczynnika papaina. Dokumenty te winny potwierdzać następujące wymagania Zamawiajacego, a to: - dane na temat badania aktywności względem azoalbuminy - wymagana aktywność = 1?0,4, - czas papainowania krwinek - wymagany 10?2 minuty.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu poddania oferowanego asortymentu ocenie jakościowej, wraz z ofertą należy przedłożyć próbki krwinek wzorcowych z aktualnym świadectwem kontroli jakości danej serii próbek: po 1 minimalnym opakowaniu jednostkowym dla pozycji 14-19, wymienionych w załączniku nr 3.5 do SIWZ. Złożone próbki oraz zostaną poddane ocenie jakościowej przez specjalnie powołaną do tego celu komisję złożoną z zespołu diagnostów laboratoryjnych Zamawiającego. Zgodnie z Medycznymi zasadami pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania, obowiązującymi w jednostkach organizacyjnych publicznej służby zdrowia Rozdział 7.13.2. Instytutu Hematologii i Transfuzjologii, Wydanie II, Warszawa 2011 zaleca się, aby przed podjęciem decyzji o zakupie odczynników diagnostycznych do badania grup krwi, zażądać od producentów próbek odczynników, wykonać badanie swoistości i aktywności odczynników oraz sprawdzić czy dane dotyczące kontroli aktywności przedstawione przez producenta są zgodne z wynikami badań własnych i odpowiadają obowiązującym normom. Według tych Zaleceń zamierza postąpić z próbkami Zamawiający. Badanie jakości polegać będzie na przeprowadzeniu badania swoistości i aktywności krwinek oraz sprawdzeniu, czy dane dotyczące kontroli aktywności przedstawione przez producenta są zgodne z wynikami badań własnych i czy odpowiadają obowiązującym powszechnie normom. Próbki należy złożyć w terminie: termin złożenia ofert. Wraz z dostarczonymi próbkami należy przedłożyć ich wykaz, który powinien zawierać: nazwę i numer pakietu, nazwę własną próbki stosowaną przez producenta, numer katalogowy, ilość. Do wykazu próbek należy dołączyć kserokopię etykiety opakowania handlowego, pozwalającą na pełną identyfikację wyrobów. Próbki winne być opisane numerem pakietu i pozycji, której dotyczą. Próbki należy złożyć w najmniejszym opakowaniu jednostkowym. W związku z tym, że dostarczone próbki będą poddane ocenie jakościowej, nie będą one podlegały zwrotowi. Uwaga: W przypadku nie dołączenia próbek wraz z aktualnymi świadectwami kontroli jakości razem z ofertą lub gdy będą niezgodne z żądanym materiałem (asortymentem) - dokumenty te nie będą podlegać uzupełnieniu. 2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2007 Nr 50 poz 331 ze zm.) - Załącznik Nr 2.3 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy zawiera załącznik Nr 5 (odpowiednio 5.1-5.3) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Warunki zmian umowy zostały opisane odpowiednio: w zakresie Pakietu I: w § 12 z zastrzeżeniem § 19 Projektu umowy (Załącznik Nr 5.1 do SIWZ), w zakresie Pakietów Nr II-V: w § 11 z zastrzeżeniem § 18 Projektu umowy (Załącznik Nr 5.2 i 5.3 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpital Miejski w Przemyślu 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 85, Budynek Nr 1, Piętro II, Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy odczynnikowe i materiały do badań morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy zestawów odczynnikowych i materiałów do badań morfologii krwi wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 29000,00-30500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały i wieloparametrowe testy paskowe do analizy moczu na aparacie LabUReader (firmy 77 ELEKTRONIKA). Materiały zużywalne, części zamienne i serwisowanie aparatu LabUReader (firmy 77 ELEKTRONIKA).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów i wieloparametrowych testów paskowych do analizy moczu na aparacie LabUReader (firmy 77 ELEKTRONIKA), dostawy materiałów zużywalnych, części zamiennych i serwisowanie aparatu LabUReader (firmy 77 ELEKTRONIKA). Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 15500,00-16500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szybkie testy diagnostyczne wykonywane metodami manualnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy szybkich testów diagnostycznych wykonywanych metodami manualnymi. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 22000,00-23000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki monoklonalne do oznaczania antygenu D układu RH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników monoklonalnych do oznaczania antygenu D układu RH. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 1500,00-2500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiał i odczynniki do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów i odczynników do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 14500,00-15500,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.