Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Grójec: Założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja istniejącej ewidencji gruntów dla miasta Mogielnica
Numer ogłoszenia: 53213 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6651100, fax 048 6704414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgrojec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja istniejącej ewidencji gruntów dla miasta Mogielnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ewidencji budynków i lokali oraz modernizacja istniejącej ewidencji gruntów dla miasta Mogielnica. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.20.74.00 - 74.20.74.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta nie musi być zabezpieczona wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel Wymagane wykształcenie i uprawnienia: -wykształcenie wyższe lub średnie techniczne geodezyjne -uprawnienia zgodnie - z art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. N-r 240, poz. 2027) - Zarządzeniem Ministra Rolnictwa Nr 127 z dnia 14.06.1956 r. w sprawie zasad i metod technicznego wykonywania klasyfikacji oraz wymaganych kwalifikacji dla osób przeprowadzających te klasyfikację (Biul. Min. Rol. Nr 11 z 1956 r.); - osoba, która będzie wykonywać gleboznawczą klasyfikację gruntów musi znajdować się na liście upoważnionych klasyfikatorów ds. klasyfikacji gruntów na obszarze województwa mazowieckiego lub posiadać indywidualną zgodę Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego do wykonywania klasyfikacji na terenie województwa mazowieckiego. 6. Wymagane jest wykazanie wykonania minimum jednej roboty związanej z opracowaniem założenia ewidencji budynków i lokali oraz modernizacją ewidencji gruntów na co najmniej 5 obrębach ewidencyjnych na terenach wiejskich lub 1 mieście Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego, że co najmniej jedna z wykazanych robót została wykonana należycie - z podaniem nazwy gminy i nazwy obrębów ewidencyjnych, daty i numeru KERG ,wartości wykonanej roboty oraz referencji 7. Posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót. 8. Udzielą 3 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. 9. Pozostałe warunki określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej załącznik nr 2 3. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 3 4. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS - załącznik nr 4 5. Aktualna informacja z KRK - załącznik nr 5 6. Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 7. Dokumenty (referencje) potwierdzające należyte wykonanie roboty wykazanej w załączniku nr 6 8. Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (sporządzone według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wykazane w załączniku nr 7 Wykaz podwykonawców sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 8 10. Uzupełniony kosztorys sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 9 11. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 10
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bipgrojec.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 12:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec - PUNKT INFORMACYJNY.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. GABRIELA NARUTOWICZA W GRÓJCU 2025/2026
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Dzierżawa aparatu do biopsji piersi wraz z materiałami do wykonywania biopsji.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce
- Dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach oraz dostawa azotu ciekłego poprzez tankowanie z cysterny na wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Grójcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.