To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-29
Łęczyca: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku
Numer ogłoszenia: 532148 - 2012; data zamieszczenia: 29.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397272 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki, ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania pn.: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji zadania: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku - umowa z dnia 30 grudnia 2011 r. o dofinansowanie projektu nrUDA-RPLD.02.06.00-00-058/09-00 zawarta z Województwem Łódzkim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zakres wykonywanych usług: Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wyżej wymienionym zadaniem inwestycyjnym w następujących specjalnościach: a) budowlana b) elektryczna c) instalacyjna wodno-kanalizacyjna i co Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, które będą realizowane w następujących etapach: przebudowa kanalizacji zewnętrznej -IV kwartał 2012 roku termomodernizacja budynku ZSMR i konstrukcja wsporcza dla solarów - od II do IV kwartału 2013 roku, roboty zewnętrzne (schody) - IV kwartał 2013 roku termomodernizacja budynków CKP - od II do IV kwartału 2014 roku roboty instalacyjne c.w.u. i c.o. - III kwartał 2014 roku, kotłownia i solary - II kwartał 2015 roku. Harmonogram Finansowo-Rzeczowy zostanie opracowany i przedłożony Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy i otrzymania przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji projektowej i technicznej. Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi ma być pełniony nadzór określony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Załącznik Nr 8, Przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 9 oraz Dokumentacji technicznej stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ. Wartość robót na podstawie wybranej najkorzystniejszej oferty w przetargu pn.: Uporządkowanie gospodarki cieplnej wraz z modernizacją źródła ciepła w Zespole Szkół Mechanizacji Rolnictwa i Centrum Kształcenia Praktycznego w Piątku wynosi 3 944 811,14 zł brutto. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje: a) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli i zgodności realizowanych inwestycji budowlanych z umową na Wykonawcę robót budowlanych, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi. b) Udział w przekazaniu placu budowy. c) Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności. d) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z wykonawcą robót. e) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. f) Sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie. g) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni od ich zgłoszenia do odbioru - wpis do dziennika. h) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania. i) Potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano-montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez realizatora robót. j) Sprawdzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego dostarczonego przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności przyjętych założeń z dokumentacją projektową i kosztorysem inwestorskim, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. k) W celu prowadzenia aktywnego nadzoru wymagana jest obecność inspektora na budowie min. 3 razy w tygodniu w okresie prowadzonych prac, a w przypadkach nagłych, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego, w ciągu tego samego dnia roboczego. l) Udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy wg potrzeb określonych przez Zamawiającego. m) Udział w procesie przygotowania oraz kompletowania wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. n) Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji objętej pełnionym nadzorem inwestorskim, i o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji. o) W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia rozwiązań wraz z naniesieniem niezbędnych poprawek w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te będą ujęte w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót). p) Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii. q) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu), zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. r) Weryfikacja, analiza i opiniowanie dokumentacji projektowej na żądanie i w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym dokonywanie, opiniowanie, akceptowanie korekt w dokumentacji. s) Potwierdzenie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad. t) Sprawdzenie w ciągu 14 dni przed wystawieniem faktur kwartalnych przez wykonawcę robót budowlanych i potwierdzenie podpisem zgodności zakresu wykonanych robót z rzeczowo-finansowym harmonogramem realizacji projektu, stanowiących podstawę do wystawienia faktury końcowej-częściowej. u) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych robót uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z Wykonawcą warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy v) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. w) Podział wydatków w protokołach odbioru robót na wydatki kwalifikowane i niekwalifikowane za dany zakres robót zgodnie z przepisami dotyczącymi przyznawania pomocy finansowej ze środków UE i ze złożonym wnioskiem Powiatu Łęczyckiego o dofinansowanie ww zadania. x) Udział w czynnościach odbioru końcowego jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi. Zakres praw i obowiązków Wykonawcy - zgodnie z art. 25, 26 i 27 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późń. zm.). Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Umowa z dnia 30 grudnia 2011 r. o dofinansowanie projektu nrUDA-RPLD.02.06.00-00-058/09-00 zawarta z Województwem Łódzkim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś pryiorytetowa II Ochrona Środowiska Zapobieganie Zagrożeniom i Energetyka, Działanie II.6 Ochrona Powietrza.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DYREKCJA INWESTYCJI W KUTNIE-SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DYREKCJA INWESTYCJI W KUTNIE-SP. Z O.O.
- Dyrekcja Inwestycji w Kutnie, ul. Wojska Polskiego 10 a, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150104,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66789,00
Oferta z najniższą ceną: 52465,98 / Oferta z najwyższą ceną: 129150,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.