eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówUsługi żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 53214 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Czarnków: Usługi żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 30852500000, ul. ul. Kościuszki  96, 64700   Czarnków, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 067 35 28 090, faks 067 35 28 171, e-mail przetargi@zzozczarnkow.x.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.czarnkowpl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zoz

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres usługi będzie obejmować : Sporządzanie posiłków, Transport posiłków do szpitala /w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach/, Przekazanie posiłków w pojemnikach transportowych na poszczególne oddziały szpitalne, Odbiór i mycie termosów, pojemników w siedzibie wykonawcy. Zamówienie dotyczy następujących oddziałów: Wewnętrzny żeński - 20 łóżek, Wewnętrzny męski - 21 łóżek, Pediatryczny- z wyłączeniem żywienia z zakresu kuchni mlecznej-21 łóżek, Położniczo-ginekologiczny-35 łóżek, Chirurgiczny-26 łóżek, Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii -2 łóżka, Izba Przyjęć. Ilość i rodzaj posiłków Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu ilości posiłków od liczby leczonych pacjentów. Największe miesięczne zapotrzebowanie wynosi średnio 125 x 31dni posiłków całodobowych ( śniadania, obiady, kolacje). W roku 2016, średnie miesięczne zapotrzebowanie wynosiło około 1760 posiłków całodobowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 55520000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT506893.75
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Restauracja CASABLANKA Kinga Stachowiak,  ,  ul. Chłopska 1a,  64-600,  Oborniki,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 547445.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Czarnkowie w dniu 23.02.2017r. wszczął postępowanie na udzielenie tych usług (ZP/PN/04/2017). Niniejszy przetarg nieograniczony zakończył się unieważnieniem w dniu 15.03.2016r. - Powodem unieważnienia był fakt złożenia w tym postępowaniu jednej oferty, której wartość znacznie przekroczyła kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia Ze względu na konieczność ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w ZZOZ konieczne jest udzielenie zamówienia tej usługi w trybie z wolnej ręki ( art. 67.ust.1 pkt 3 ustawy PZP) - zamawiający nie był w stanie przewidzieć konieczności unieważnienia prowadzonego postępowania, a nie można dochować terminów przeprowadzenia kolejnego postępowania. Jednocześnie jest małe prawdopodobieństwo pozyskania oferty konkurencyjnej. Zamówienia zostaje udzielone po przeprowadzeniu negocjacji cenowych z oferentem, który złożył ofertę w przetargu nieograniczonym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.