eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi transportu lotniczego pasażerskiego krajowego i międzynarodowego



Ogłoszenie z dnia 2005-10-11

POZYCJA 53218

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi transportu lotniczego pasażerskiego krajowego i międzynarodowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Telewizja Polska S.A., do kontaktów: Słomiński Grzegorz - w sprawach przedmiotu zamówienia - +48 22/54754 59; Wypych Anna - w sprawach proceduralnych +48 22 547 67 49, ul. Jana Pawła Woronicza 17 lok., 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5476749; 5473455, fax 022 5474406; 5477473, e-mail: TVP@tvp.pl, www.tvp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Telewizja Polska S.A Biuro Zarządu i Spraw Korporacyjnych, Renata Banachowicz blok A pok. 1017 w godz. 10.00 - 15.00 /po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu/, ul.Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22/ 547 76 79, fax +48 22 /547 43 15, www.tvp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Telewizja Polska S.A Biuro Zarządu i Spraw Korporacyjnych, sekretariat blok A pok 905, ul.Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 /547 81 02, fax +48 22 547 43 15, www.tvp.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 3. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi transportu lotniczego pasażerskiego krajowego i międzynarodowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu transportu lotniczego krajowego i międzynarodowego polegająca na: -rezerwacji, sprzedaży i dostarczaniu dla TVP S. A. krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych (szacunkowa ilość ok. 2000 szt. rocznie), z możliwością odbioru biletu za granicą, -aranżacji trasy przelotu przy wykorzystaniu taryf niepublikowanych, specjalnych i promocyjnych oraz najkorzystniejszych taryf publikowanych w oparciu o propozycje dostępnych na rynku przewoźników. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: kraj i zagranica. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 62.11.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego osób Kod CPV wg słownika 2008: 60.41.00.00 - Usługi regularnego transportu lotniczego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 990 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 120 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I.1.Wykonawca powinien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy tj.:
-posiadać uprawnienia do wykonywania działalności, o której mowa w przedmiocie zamówienia,
-posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegać wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy.
2.Wykonawca powinien posiadać co najmniej 1 oddział na terenie Warszawy, realizujący sprzedaż biletów lotniczych.
3.Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 łączami telefonicznymi do kas lotniczych jednocześnie dostępnymi w godz. 8.00-18.00 w placówce.
4.Wykonawca wyznaczy minimum 2 stałe osoby pracujące od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00, posiadające doświadczenie w zakresie usług w pasażerskim transporcie lotniczym (zastępstwo dopuszczalne jest tylko w czasie nieobecności spowodowanej chorobą lub urlopem) z podaniem ich numerów telefonów komórkowych oraz adresów poczty elektronicznej.
5.Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia o charakterze podobnym do zamówienia w niniejszym postępowaniu, przez które należy rozumieć: zamówienie wykonane przez Wykonawcę, udzielone przez jeden podmiot (jednego Zamawiającego) na usługi w zakresie pasażerskiego transportu lotniczego.
6.W przypadku przyznania zamówienia, Wykonawca dostarczać będzie bilety pod wskazany adres na terenie Warszawy na własny koszt, w terminie umożliwiającym realizację zamówionej przez Zamawiającego usługi.
7.Wykonawca posiada własny system rezerwacji (np. Amadeus lub inny równoważny) i zapewni bezpłatny dostęp do niniejszego systemu upoważnionym pracownikom Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego.
8.Wykonawca dopuści możliwość składania zamówień również za pomocą Internetu, poczty elektronicznej oraz telefaxu.
9.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych specyfikacją. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: II.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca złoży:
a/ oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - złożone na druku stanowiącym zał. nr 2 specyfikacji SIWZ
b/ dowód wniesienia wadium.
c/ formularz oferty ( Zał. Nr 1 do SIWZ ) zawierający oświadczenie spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. I.2.,I.3.,I.6.,I.7.,I.8.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi złożyć w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty:
a/ aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem tj. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/ informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (podmiot zbiorowy) ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e/ oświadczenie o posiadaniu akredytacji IATA z podanym ważnym numerem agenta IATA. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
a/ polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Brak któregokolwiek z dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt.II.1.,II.2.,II.3.,II.4. spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
Jeżeli jedną ofertę składają dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, przedsiębiorcy związani umową spółki cywilnej) oferta powinna spełniać następujące wymagania:
- Wykonawcy przedstawią umowę wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego i ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. Umowa wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego powinna określać sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności,
- oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
- wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z podmiotem wskazanym i upoważnionym przez pozostałych.
Umowa konsorcyjna musi zawierać:
- określenie celu gospodarczego,
- oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmii,
- solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt.II.2. a, b, c, d, oraz pkt.II.4. a dotyczy każdego z podmiotów.
W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.2. a, b, c, winni złożyć aktualny dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II.2. a, b, c, d, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego.
5. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. II muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
Jeżeli niektóre informacje w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca może zgodnie z art. 96 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych zastrzec w ofercie, które informacje nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
Informacje te winny być umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Kartki należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dopasowanie do pozostałej części oferty (należy zachować ciągłość numeracji kartek oferty). W szczególności, zgodnie z art. 96 ust. 4 ustawy, nie można zastrzec informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: a/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stosownie do warunków określonych w pkt. 4.4. SIWZ b/ wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 45 - 43444 z dnia 04.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: wielkość rabatu od ceny biletu lotniczego 80% wielkość rabatu od opłaty za wystawienie biletu lotniczego /transaction fee/20 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 8/BZ/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 12:15, siedziba Zamawiającego blok A IX p.sala 905.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.