Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-10
Ogłoszenie nr 5321 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Dziemiany: Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w
Gminie Dziemiany na zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2016/2017
i 2017/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu / projektu: "Akademia nauki", nr RPPM.03.02.01-22-0092/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 344696 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziemiany, krajowy numer identyfikacyjny
19167513200000, ul.
ul. 8 Marca
3,
83425
Dziemiany, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
586 880 022, faks
586 880 128, e-mail
msynak@dziemiany.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.dziemiany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych w Gminie Dziemiany na zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP 7/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Zamówienie obejmuje: a) dowóz z miejsca zamieszkania uczniów do szkoły podstawowej lub gimnazjalnej z terenu Gminy Dziemiany, w której odbywać się będą zajęcia tj.: Zespół Kształcenia i Wychowania w Dziemianach, Gimnazjum w Dziemianach, Szkoła Podstawowa w Kaliszu; b) odwóz uczniów ze szkoły podstawowej lub gimnazjalnej z terenu Gminy Dziemiany, w której odbywać się będą zajęcia tj.: Zespół Kształcenia i Wychowania w Dziemianach, Gimnazjum w Dziemianach, Szkoła Podstawowa w Kaliszu; c) transport uczniów z spod szkoły podstawowej lub gimnazjalnej z terenu Gminy Dziemiany do miejsc wycieczek szkolnych i z powrotem. Jednodniowe wycieczki szkolne zaplanowano do miejsc zlokalizowanych w województwie pomorskim. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem i wykazem tras ustalonym z Zamawiającym. Usługa może być realizowana w dniach od poniedziałku do soboty. 3.3. Uczniowie objęci dowozem zamieszkują na terenie Gminy Dziemiany. 3.4. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający podział km i czas dowozu pomiędzy uczniów z poszczególnych placówek Zamawiający sporządzi po zakończeniu rekrutacji. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego rozkładu jazdy autobusów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był wstanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy; 3.6. Łączna maksymalna ilość przejechanych kilometrów na wszystkich trasach, wszystkimi środkami transportu w okresie obowiązywania umowy wynosi 13 600 km: 1) ok. 11 600 km po terenie Gminy Dziemiany pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób; 2) ok. 2 000 km poza teren Gminy Dziemiany autobusem o min. 49 miejscach siedzących (jednodniowe wycieczki szkolne). 3.7. Zamawiający dokonuje zapłaty za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów; 3.8. W sytuacji, kiedy danego dnia nie ma konieczności jazdy do danej miejscowości na trasie Wykonawca powinien tak dobrać trasę, aby można było najszybszą drogą dojechać do pozostałych miejscowości. 3.9. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgodny na świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. 3.10. Wykonawca zapewni pojazdy przeznaczone do przewozu osób, co najmniej: 1 bus/mikrobus/autobus wyposażony w min. 9 miejsc siedzących, 1 bus/mikrobus/autobus wyposażony w min. 18 miejsc siedzących, 1 autobus wyposażony w min. 49 miejsc siedzących. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę kierowców - min. 2 posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie do kierowania pojazdami. 3.11. Do realizacji w/w przewozów Wykonawca powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić uczniom miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.12. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia: a) w przypadku awarii środka transportu, zastępczego środka transportu o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych oraz kryteriów określonych w SIWZ przez Zamawiającego. 3.13. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem krajowym, posiadanie wszystkich wymaganych prawem ubezpieczeń i uprawnień, gwarantowanie bezpieczeństwa osób i mienia podczas wykonywania przewozu osób. 3.14. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów powstałe w związku z realizacją zamówienia. 3.15. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualny przegląd techniczny. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować ww okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego ich uzyskania, lub podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego spełniającego wymagania w powyższym zakresie w ciągu 1 h od wezwania, Zamawiający może powierzyć wykonywanie umowy w danym przypadku podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Braki te mogą ponadto stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73111 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 41056,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.