To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2013-12-21
Warszawa: ¦wiadczenie Asysty Technicznej do oprogramowania Sun Java System Calendar Server, Sun Java System Messaging Server.
Numer og³oszenia: 532252 - 2013; data zamieszczenia: 21.12.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 257964 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny O¶rodek Informatyki - Politechnika Warszawska, pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6281802, faks 022 6218657.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie Asysty Technicznej do oprogramowania Sun Java System Calendar Server, Sun Java System Messaging Server..
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: ¦wiadczenie Asysty Technicznej do oprogramowania: Sun Java System Calendar Server Tier 1: 1 to 99999 - Extranet User Perpetual Sun Java System Messaging Server Tier 1: 1 to 99999 - Extranet User Perpetual..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.61.10.00 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORACLE Polska sp. z o.o., Ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 10379,79
Oferta z najni¿sz± cen±: 10379,79 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 10379,79
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wykonawca jest jedynym podmiotem upowa¿nionym do ¶wiadczenia Asysty Technicznej bêd±cej przedmiotem postêpowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ugi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiaj±cego produktów sk³adaj±cych siê na rozwi±zanie Hitachi Content Platform (HCP)
- ¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których w³a¶ciciele zamieszkuj± na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsiêwziêæ M¦P w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeñ I piêtra skrzyd³a pó³nocnego oraz klatek schodowych od wej¶cia D i G znajduj±cych siê w budynku przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 15
- Postêpowanie na ¶wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci w Kamionie
- Dostawa m³ynka miel±cego
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udostêpnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- ¦wiadczenie us³ugi wsparcia dla oprogramowania Mercure
- Odnowienie us³ug asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiaj±cego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zamówienie w postêpowaniu w trybie podstawowym na us³ugê ¶wiadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia.
- Dostawa serwera, oprogramowania i urz±dzeñ sieciowych wraz z wdro¿eniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Powiecie Kutnowskim"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





