eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławBUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Jarosław: BUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW
Numer ogłoszenia: 53232 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24130 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław, ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6248610, faks 016 6248613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWJ I KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY JAROSŁAW. Operacja jest realizowana w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pełkinie (działki nr. ewid. 982/134, 982/136, 1057/6, 1057/127, 2620/2) tj.; odcinek I długości 270 mb z rur polietylenowych PE 90 typ 100 SDR 17 PN 10 z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej PE 90 (działka nr 1057/127) wraz z infrastrukturą (hydranty 80 i rury ochronne); odcinek II długości 97 mb z rur polietylenowych PE 90 typ 100 SDR 17 PN 10 z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej PE 90 (działka nr 1057/6). b) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Pełkinie (działki nr. ewid. 975/78, 975/198, 975/217. 975/218) o długości 96,50 mb z rur polietylenowych PE 90 typ 100 SDR 17 PN 10 z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej PE 225 (działka nr 975/78) wraz z infrastrukturą (hydrant 80). c) udowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej w miejscowości Pełkinie (działki nr. ewid. 2582, 947/1, 948/2, 947/4, 947/2, 975/78, 975/217, 975/198) o długości 295,50 mb z rur kanalizacyjnych o śr. 200 mm PVC typu N i 160 mm PVC typu S z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej (droga gminna - działka nr 2582) wraz z infrastrukturą - studzienki kanalizacyjne tworzywowe o śr. 425 mm zwieńczone włazem żeliwnym typ ciężki. d) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Wólka Pełkińska (działki nr. ewid. 846, 847/2, 849, 851, 852/2, 853, 854) o długości 175 mb z rur polietylenowych PE 90 typ 100 SDR 17 PN 10 z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej PE 160 (działka nr 846) oraz włączenie do istniejącej sieci wodociągowej PE 90 (działka nr 854) wraz z infrastrukturą (hydrant 80). e) Budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej w miejscowości Wólka Pełkińska (działki nr. ewid. 847/2, 849, 851, 852/2, 853, 854, 855, 864, 865, 866, 867) o długości 253 mb z rur kanalizacyjnych o śr. 200 mm PVC typu N z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej (działka nr 867) wraz z infrastrukturą - studzienki kanalizacyjne tworzywowe o śr. 425 mm zwieńczone włazem żeliwnym typ ciężki oraz studzienki kanalizacyjne tworzywowe o śr. 1200mm zwieńczone włazem żeliwnym typ ciężki. Szczegółowe rozwiązania według dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz szczegółowa specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, Przedmiary robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z nowych materiałów i urządzeń własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, tj. uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowa jakimi muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nie równoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: DZIAŁANIE 321 PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ PROW NA LATA 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGOWY ZAKŁAD WODNO KANAL. C.O. I GAZ, ROMAN SZUL, ROZBÓRZ 226, 37-200 PRZEWORSK, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286355,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164050,65

  • Oferta z najniższą ceną: 122995,47 / Oferta z najwyższą ceną: 298186,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.