Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-04-02
Ogłoszenie nr 532440-N-2019 z dnia 2019-04-02 r.
Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o.: Modernizacja i budowa wybranych elementów infrastruktury Stacji Uzdatniania Wody
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
83033789500000, ul.
ul. Wiślna
1
,
39-400
Tarnobrzeg, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
158 232 295, e-mail
biuro@wodociagi.tarnobrzeg.pl, faks
158 233 124.
Adres strony internetowej (URL): http://bip-wodociagi.tarnobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip-wodociagi.tarnobrzeg.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip-wodociagi.tarnobrzeg.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Tarnobrzeskie Wodociągi Sp. z o.o. ulica Wiślna 1, 39 -400 Tarnobrzeg
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i budowa wybranych elementów infrastruktury Stacji Uzdatniania Wody
Numer referencyjny:
TZM-13-19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa nowych obiektów wraz z modernizacją, rozbudową obiektów istniejących na terenie Stacji Uzdatniania Wody dla miasta Tarnobrzega w zakresie: - modernizacji kotłowni gazowej z uwzględnieniem bilansu cieplnego wszystkich obiektów ogrzewanych z tej kotłowni SUW (obiekt 04), - budowy i remontu dróg, placów manewrowych i chodników z profilowaniem odwodnienia na tereny - zielone i studnie chłonne, - modernizacji ogrodzenia, - rozbudowy oświetlenia zewnętrznego, - wykonania zieleni, - osłony okien w budynku filtrów I stopnia.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45200000-8 |
45300000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-04-17
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-04-17 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) oraz posiadania kompetencji, wykazując, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali:
- co najmniej jedną robotę wykonaną w ramach jednej inwestycji na terenie obiektów gospodarki wodno-ściekowej, polegającą na zaprojektowaniu i budowie, przebudowie lub remoncie takich obiektów jak: kotłownia gazowa, drogi, chodniki, oświetlenie drogowe, zieleń, o wartości nie niższej niż 800.000 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, wykazując, że Wykonawca:
- osiągnął w każdym roku z ostatnich 2 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) roczny obrót w kwocie minimum 2.000.000 PLN.
- posiada wskaźnik bieżącej płynności finansowej za ostatnie dwa lata obrotowe o wartości nie mniejszej niż 1,05 dla każdego roku.
- posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości, co najmniej 1.500.000 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1.500.000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej wykazując, że Wykonawca posiadania zdolności techniczne i zawodowe do wykonania zamówienia, wykazując się osobami (kadrą), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:
- Ekspert Nr 1 - Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i wykształcenie:
o posiadać wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne lub
menadżerskie),
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zarządzaniu
kontraktami na stanowisku przedstawiciela lub kierownika zespołu Wykonawcy,
w tym: przy realizacji co najmniej jednej inwestycji o wartości robót budowlanych
co najmniej 1.500.000,00 zł bez podatku VAT;
- Ekspert nr 2 - Kierownik robót drogowych (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
o posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez
ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa
(lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu
zamówienia)
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku
polegającym na kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika budowy lub
kierownika robót) robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub
przebudowie lub modernizacji obiektów technologicznych (stacji uzdatniania
wody lub oczyszczania ścieków) w tym: przy realizacji co najmniej jednej
inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 700.000,00 zł bez
podatku VAT;
- Ekspert nr 3 - Kierownik robót instalacyjnych (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
o posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń,
wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa (lub
odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia)
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku
polegającym na kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika budowy lub
kierownika robót) robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub
przebudowie lub modernizacji obiektów technologicznych (stacji uzdatniania
wody lub oczyszczania ścieków) w tym: przy realizacji co najmniej jednej
inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 700.000,00 zł bez
podatku VAT;
- Ekspert nr 4 - Kierownik robót elektrycznych (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
o posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie obecnie
obowiązujących przepisów prawa (lub odpowiadające im uprawnienia wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do
realizacji przedmiotu zamówienia)
o posiadać łącznie co najmniej 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku
polegającym na kierowaniu (tj. pełnieniu funkcji kierownika budowy lub
kierownika robót) robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub
przebudowie lub modernizacji obiektów technologicznych (stacji uzdatniania
wody lub oczyszczania ścieków) w tym: przy realizacji co najmniej jednej
inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 100.000,00 zł bez
podatku VAT;
- Ekspert nr 5 - Projektant branży instalacyjnej (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie:
o posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały
wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów (lub odpowiadające
im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
prawa, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia),
o posiadać doświadczenie, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego,
w opracowaniu co najmniej jednego projektu obejmującego swym zakresem
kotłownię gazową o mocy cieplnej większej niższej niż 400kW dla inwestycji
obejmującej budowę lub przebudowę lub modernizację związanego
(związanych) z gospodarką wodno-ściekową w tym: przy realizacji co najmniej
jednej inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 700.000,00 zł bez
podatku VAT,
- Ekspert nr 6 - Projektant branży drogowej (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie:
o posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w specjalności drogowej, które zostały wydane na podstawie obecnie
obowiązujących przepisów (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do
realizacji przedmiotu zamówienia),
o posiadać doświadczenie, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego,
w opracowaniu co najmniej jednego projektu obejmującego swym zakresem
drogi, chodniki dla inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę lub
modernizację dróg i chodników związanych z gospodarką wodno-ściekową
w tym: przy realizacji co najmniej jednej inwestycji o wartości robót budowlanych
co najmniej 700.000,00 zł bez podatku VAT,
- Ekspert nr 7 - Projektant branży elektrycznej (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
o posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, które zostały wydane na podstawie obecnie
obowiązujących przepisów (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wystarczające do
realizacji przedmiotu zamówienia),
o posiadać doświadczenie, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego,
w opracowaniu projektu instalacji elektrycznej w ramach budowy lub
przebudowy lub modernizacji obiektu technologicznego (obiektów
technologicznych) związanego (związanych) z gospodarką wodno-ściekową
w tym: przy realizacji co najmniej jednej inwestycji, o wartości robót
budowlanych co najmniej 100.000,00 zł bez podatku VAT;
- Ekspert nr 8 - Projektant / Wykonawca systemów automatyki (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i wykształcenie:
o wykształcenie wyższe techniczne;
o doświadczenie w realizacji systemów sieci przemysłowych, systemów SCADA
oraz programowaniu sterowników PLC na stacjach uzdatniania wody;
o posiadać doświadczenie, samodzielnie lub jako członek zespołu projektowego,
w realizacji systemów automatyki w ramach budowy lub przebudowy lub
modernizacji obiektu technologicznego (obiektów technologicznych)
związanego (związanych) z gospodarką wodno-ściekową w tym: przy realizacji
co najmniej jednej inwestycji, o wartości robót budowlanych co najmniej
200.000,00 zł bez podatku VAT.
- Ekspert nr 9 - Kierownik Rozruchu (Technolog) (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie i wykształcenie:
o wykształcenie wyższe techniczne;
o doświadczenie w kierowaniu próbami końcowymi i rozruchem kotłowni gazowej
o mocy 300 kW;
- Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła maksymalnie 2 funkcje wskazane powyżej. W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
- Zamawiający dopuszcza, aby funkcja Eksperta nr 8 (Projektant / Wykonawca systemów automatyki) pełniona była przez więcej niż jedną osobę (maksymalnie 3 osoby) pełniące funkcję: programisty SCADA, specjalisty ds. sieci przemysłowych, programisty PLC, przy czym wymaga się, aby wszystkie te osoby miały wykształcenie wyższe.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 7) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych robót budowlanych według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW,
Sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami rachunkowości, również odpowiednio
z opinią o badaniu sprawozdania albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży oraz wskaźnik bieżącej płynności,
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową,
Oświadczenie Wykonawcy na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW
Wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
- w pieniądzu,
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
- w gwarancjach bankowych;
- w gwarancjach ubezpieczeniowych;
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240).
w terminie przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2÷12. Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przez Zamawiającego polegające w szczególności na: wykonaniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w PFU. Zmiana taka może być spowodowana: pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu mowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót/dostaw. Każdorazowo na taką zmianę musi wyrazić zgodę projektant sprawujący nadzór autorski; 2) pominięcie jakiejkolwiek części robót/dostaw (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim); 3) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót/dostaw, wynikające z okoliczności niedających się wcześniej przewidzieć; 4) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania robót/dostaw innym zakresem robót/dostaw przy zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji Umowy; 5) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zmianę zakresu robót/dostaw planowanych do powierzenia podwykonawcom; 6) zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej umowy; 7) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego; 8) zmianę spowodowaną inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem Umowy zgodnie z SIWZ; 9) zmianę spowodowaną koniecznością dostosowania treści niniejszej umowy do zasad przewidzianych w umowie o dofinansowanie inwestycji lub zmianą umowy o dofinansowanie inwestycji; 10) zmiany wynikające z innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujące niemożnością wykonywania robót/dostaw przez Wykonawcę lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, przykładowo spowodowane: a) przez działania osób trzecich (np. konserwatora przyrody, organizacje ekologiczne), b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację umowy (stanowiącymi siłę wyższą), c) koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia), niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy, d) zmianami wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT, e) odmową udzielenia Zamawiającemu dofinansowania inwestycji, f) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ, g) zmianą sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie inwestycji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawę jednorazowej odzieży medycznej, obłożeń operacyjnych i materiałów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa klimatyzatorów wraz z ich montażem w pomieszczeniach użytkowanych przez Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu w budynku Sądu Okręgowego ul. Sienkiewicza 27 w Tarnobrzegu
- "Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w roku 2025"
- "Usługi ochrony fizycznej stałej i doraźnej, monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, obsługa centrali systemu sygnalizacji pożarowej, systemu monitorowania kamer CCTV "
- "Przebudowa obwodnicy miasta Tarnobrzega - drogi wojewódzkiej nr 871 w zakresie: - wykonania drogi dla pieszych od km 0+035 do km 0+490 (strona lewa) oraz drogi dla pieszych i rowerów
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.