eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-ZdrójBIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Goczałkowice-Zdrój: BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU
Numer ogłoszenia: 53244 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6874 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 212 70 21, faks 32 736 24 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCA EKSPLOATACJA GMINNEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ W GOCZAŁKOWICACH-ZDROJU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa sieci wodociągowej, przez którą należy rozumieć: a) świadczenie usługi pogotowia wodociągowego, polegającej na: i. pozostawaniu każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku /Dz.U. Nr 4, poz. 28 z późn. zm./ o dniach wolnych od pracy) w 24 godzinnej (całodobowej) gotowości, co najmniej 3 /trzech/ pracowników i sprzętu (co najmniej: 1 /jednej/ koparko - ładowarki i 1 /jednego/ ciągnika lub samochodu samowyładowczego o dopuszczalnej ładowności, co najmniej 5 ton), niezbędnych do usuwanie awarii sieci wodociągowej; ii. przyjmowaniu przez dyspozytora, każdego dnia (we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku /Dz.U. Nr 4, poz. 28 z późn. zm./ o dniach wolnych od pracy) przez 24 godzinny (całodobowo) pod numerem telefonu i fax-u (publikowanego w lokalnych mediach), zgłoszeń o wystąpieniu awarii sieci wodociągowej; b) usuwanie awarii sieci wodociągowej, polegające na: i. zabezpieczeniu miejsca wystąpienia awarii; ii. dokonaniu klasyfikacji awarii, w tym ustaleniu czy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, czy też z tym niezwiązana (tj. spowodowana inną okolicznością/zdarzeniem niż ruch zakładu górniczego); iii. zawiadomieniu Zamawiającego i usunięciu awarii (niezwiązanej z ruchem zakładu górniczego) lub zawiadomieniu Zamawiającego i oczekiwaniu dalszych dyspozycji Zamawiającego w przypadku, gdy awaria jest następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego; Usuwanie awarii na sieci, urządzeniach pomiarowych, przyłączach wodociągowych, (w tym wszelkie prace z tym związane) powinny trwać bez przerwy przez 24 godziny na dobę bez względu na charakter uszkodzeń przewodów i przyłączy wodociągowych, c) pozostałe czynności związane z obsługą sieci wodociągowej, takie jak: i. wymiana armatury wodociągowej (zasuwy, hydranty, zawory), ii. uzupełnianie tabliczek armatury wodociągowej (hydranty, zasuwy), iii. płukanie i dezynfekcję sieci wodociągowej, iv. badanie jakości wody na sieci wodociągowej - monitoring kontrolny i przeglądowy zgodnie z załącznikami 5 i 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417 z późn. zm.), Strefą zaopatrzenia jest obszar gminy Goczałkowice-Zdrój, zamieszkiwany przez 6.200 mieszkańców. Badania jakości wody powinny być wykonane przez laboratoria określone w § 5 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. Nr 61, poz. 417 z późn. zm.). v. zabezpieczenie urządzeń wodociągowych przed zamarzaniem (demontaż zimowy wodomierzy u odbiorców), vi. dokonywanie odcięć dostawy wody odbiorcom, vii. likwidacja nielegalnych i nieczynnych przyłączy (zaślepienie włączenia do sieci), viii. wymiana uszkodzonych i nieposiadających aktualnej legalizacji wodomierzy, wstawienie wodomierzy, wymiana zaworów i przekazywanie Zamawiającemu protokołu wymiany w terminie do 7 dni od daty wymiany wodomierza. Plombowanie wodomierzy plombami Zamawiającego. W tym zakresie Zamawiający wymaga stosowania wodomierzy klasy C: 1. Wodomierze o średnicy 15-40 mm powinny posiadać klasę C w każdej pozycji montażu i powinny być przygotowane do montażu systemu radiowego odczytu, 2. Wodomierze o średnicy 50-100 mm powinny posiadać klasę C w poziomej pozycji montażu i powinny być przygotowane do montażu systemu radiowego odczytu, 3. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty wodomierzy, które będzie stosował: a. zatwierdzenie typu wodomierza, b. certyfikat jakości, c. atest higieniczny. 3. Zamawiający przewiduje że część awarii sieci wodociągowej może być następstwem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego, a ich usunięcie może nastąpić na podstawie art. 147 ustawy z dnia 09 czerwca 2011 roku Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. nr 163 poz. 981 z późn. zm.). 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest skalkulować wszelkie koszty niezbędne dla wykonania zamówienia, w tym również: A. koszty związane z usuwaniem uszkodzeń innej niż wodociągowa infrastruktury podziemnej, mogące powstać podczas wykonywania robót (np. dotyczące istniejących światłowodów). Wyłącznie wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za te uszkodzenia, Zamawiający oświadcza, że nie posiada map z całą naniesioną infrastrukturą znajdującą się przy obsługiwanych sieciach, B. koszty związane z zajęciem pasa drogowego (wraz z kosztami dokonania niezbędnych odbiorów)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTAL-BRATEK s.c. Katarzyna i Jerzy Bratek, ul. Magnolii 3, 43-211 Piasek, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449168,26

  • Oferta z najniższą ceną: 449168,26 / Oferta z najwyższą ceną: 1477431,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.