eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceZorganizowanie i przeprowadzenie zajęć i treningów dla 32 osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach- w związku z realizacją projektu Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-24

Czechowice-Dziedzice: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć i treningów dla 32 osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach- w związku z realizacją projektu Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 53244 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach , ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2154409, faks 32 2154409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops@ops.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć i treningów dla 32 osób - klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach- w związku z realizacją projektu Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć i treningów dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach- Dziedzicach. W zajęciach i treningach będą uczestniczyły 32 osoby podzielone na trzy grupy: Grupa I -10 osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi. Grupa II -10 osób z innymi schorzeniami, w tym do 2 osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz 1 osoba poruszająca się o kulach. Grupa III - rodziny bezradne w sprawach opiekuńczo - wychowawczych -10 kobiet i 2 mężczyzn. Grupa I i II 1.Trening psychoedukacyjny: 20 godzin dla Grupy I oraz 20 godzin dla Grupy II, -termin: kwiecień, maj Zakres tematyczny dla grupy osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi: -podstawowe informacje o chorobach psychicznych i ich przebiegu, -informacje jak radzić sobie z chorobą w życiu codziennym, -mocne i słabe strony uczestników, -sposoby radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, -stosowanie farmakoterapii. Zakres tematyczny dla grupy osób niepełnosprawnych z innymi schorzeniami: -nauka przekraczania własnych ograniczeń, -udzielanie informacji jak sobie radzić z niepełnosprawnością, -poznawanie swoich możliwości, akceptowanie siebie. -sposoby radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, -stosowanie farmakoterapii. 2.Trening kompetencji społecznych: 24 godziny dla Grupy I oraz 24 godziny dla Grupy II -termin: maj, czerwiec, lipiec. Zakres tematyczny: -nauka prawidłowej komunikacji, radzenia sobie ze stresem, -nauka umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktów społecznych, -nauka życia w społeczeństwie, -aktywna postawa i rozwiązywanie życiowych trudności, -nauka autoprezentacji. 3.Warsztaty zajęciowe: 100 godzin dla Grupy I oraz 100 godzin dla Grupy II -termin realizacji: od lipca do października. Zakres tematyczny: -zajęcia ceramiczne, -zajęcia kulinarne, -wykonywanie drobnej biżuterii, -zdobienie metodą decoupage, -wykonywanie ozdób i stroików okolicznościowych, -zajęcia gospodarstwa domowego, -muzykoterapia z elementami choreoterapii, -zajęcia plastyczne. 4.Zajęcia aktywności fizycznej: 16 godzin dla Grupy I oraz 16 godzin dla Grupy II -termin realizacji: lipiec, sierpień Celem zajęć jest poprawa kondycji fizycznej, zajęcia powinny odbywać się na świeżym powietrzu, na basenie lub sali gimnastycznej, zaleca się prowadzenie zajęć w formie gier i zabaw. 5.Spotkania z doradcą zawodowym: Grupa I - 5 godzin zajęć grupowych + 10 godzin indywidualnych, Grupa II - 5 godzin zajęć grupowych + 10 godzin indywidualnych, -termin realizacji: wrzesień, październik. Zakres tematyczny: -tworzenie dokumentów aplikacyjnych, -sposób poszukiwania pracy dla osób niepełnosprawnych, -określenie preferencji i predyspozycji zawodowych. 6.Warsztaty z podstaw obsługi komputera: 20 godzin dla Grupy I oraz 20 godzin dla Grupy II -termin realizacji: październik, listopad. Zakres tematyczny: -poznanie podstaw korzystania z komputera ( w tym poznanie podstawowych programów komputerowych), -podstawy umiejętności korzystania z Internetu. 7.Specjalistyczne poradnictwo: 8 godzin dla Grupy I oraz 8 godzin dla grupy II, -termin realizacji: kwiecień, czerwiec, sierpień, październik. Zakres tematyczny: -udzielanie porad prawnych, -przekazywanie wiedzy na temat niepełnosprawności, -informacje o instytucjach, w których osoba niepełnosprawna może uzyskać pomoc, -przekazanie niezbędnych informacji w formie broszury informacyjnej (prawa i przywileje osób niepełnosprawnych, adresy instytucji pomocowych), sporządzonej w formie skoroszytu- min. 5 stron formatu A4. Grupa III - rodziny bezradne w sprawach opiekuńczo -wychowawczych 1.Trening gospodarowania budżetem- zajęcia dla grupy kobiet - 20 godzin -termin realizacji: kwiecień, maj. Zakres tematyczny: -umiejętność właściwego gospodarowania pieniędzmi, -planowanie zakupów i wydatków, -regulowanie opłat, -przedstawienie zagadnień związanych z zadłużaniem się i korzystaniem z instytucji pożyczkowych. 2.Trening umiejętności rodzicielskich w szczególności ukierunkowany na pełnienie roli matki - żony i ojca - męża - 74 godziny -2 godziny zajęć indywidualnych na osobę - 24 godziny, -50 godzin zajęć grupowych, -termin realizacji: maj, czerwiec, lipiec. Zakres tematyczny zajęć grupowych: -rozwiązywanie konfliktów rodzinnych, komunikacja w rodzinie, -sposoby kształtowania relacji rodzice- dzieci, -etapy rozwoju dzieci i młodzieży i problemy napotykane na poszczególnych etapach, -rozwój umiejętności rodzicielskich. Zakres zajęć indywidualnych dla kobiet: -pełnienie roli matki - żony, dzielenie obowiązków na poszczególnych członków rodziny, -rozpatrywania indywidualnych problemów rodziców. Zakres zajęć indywidualnych dla mężczyzn: -pełnienie roli ojca - męża w rodzinie, dzielenie obowiązków na poszczególnych członków rodziny, -rozpatrywania indywidualnych problemów rodziców. 3.Trening motywacyjny z elementami autoprezentacji - 32 godziny zajęć dla grupy kobiet, -termin realizacji: kwiecień, maj. Zakres tematyczny: -motywowanie do wejścia/ powrotu na rynek pracy, -poznawanie mocnych i słabych stron, -sposoby podniesienia samooceny, -elementy autoprezentacji (w tym elementy wizażu), -przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. 4.Grupa wsparcia: 34 godziny zajęć wspólnych dla kobiet i mężczyzn, -termin realizacji: październik, listopad. Zakres tematyczny: -podtrzymanie motywacji do zmiany swojej sytuacji życiowej, -rozwiązywanie indywidualnych problemów uczestników, -dzielenie się doświadczeniami z pokonywania trudności. 5.Trening prowadzenia gospodarstwa domowego: 20 godzin zajęć dla mężczyzn, -termin realizacji: kwiecień, maj. Zakres tematyczny: -umiejętność planowania dnia codziennego, -utrzymanie domu w czystości, -racjonalne gospodarowanie budżetem domowym, -krótki trening kulinarny. 6.Indywidualne spotkania z psychologiem - 6 godzin indywidualnych zajęć dla mężczyzn, -termin realizacji: kwiecień. Zakres tematyczny: -motywacja do zmian w życiu, -praca z aktualnymi problemami. 7.Spotkania z doradcą zawodowym: 16 godzin indywidualnych zajęć dla mężczyzn, -termin realizacji: lipiec. Zakres tematyczny: -rozpoznanie istniejących trudności w znalezieniu pracy, -określenie predyspozycji i preferencji zawodowych, -tworzenie indywidualnego planu działania, -przygotowanie dokumentów aplikacyjnych. Wszystkie zajęcia i treningi nie mogą trwać dłużej niż do godziny 15:00 Przedmiot zamówienia obejmuje też działania środowiskowe: GRUPA I i II 1.Integracyjne wyjście grupy osób niepełnosprawnych do muzeum oddalonego nie mniej niż 15 km od Czechowic - Dziedzic, -20 osób, nie mniej niż 80% grupy -termin realizacji: czerwiec. Zadanie obejmuje: -zapewnienie transportu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, -zapewnienie 4 opiekunów grupy, -ubezpieczenie uczestników wycieczki, -koszt biletów do muzeum, -drobny poczęstunek, w kwocie nie mniej niż 8,00 zł. brutto na osobę. 2.Wyjazd integracyjny do kina 3D, dla grupy osób niepełnosprawnych, -20 osób, nie mniej niż 80% grupy, -termin realizacji: sierpień. Zadanie obejmuje: -zapewnienie transportu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, -zapewnienie 4 opiekunów grupy, -ubezpieczenie uczestników wycieczki, -koszt biletów do kina 3D, -drobny poczęstunek, w kwocie nie mniej niż 8,00 zł. brutto na osobę. GRUPA III 3.Wspólny wyjazd rodziców z dziećmi z okazji Dnia Dziecka do parku ze zwierzętami, połączony z edukacją przyrodniczą, umożliwiający bezpośredni kontakt dzieci ze zwierzętami np. możliwość udziału dzieci w karmieniu zwierząt, udział w pokazach lotów ptaków itp. - w wycieczce uczestniczy 20 osób dorosłych oraz 35 dzieci- nie mniej niż 80% grupy, -termin realizacji: pierwszy weekend czerwca. Zadanie obejmuje: -zapewnienie transportu, -zapewnienie 1 opiekuna grupy -ubezpieczenie uczestników wycieczki, -koszt biletów wstępu , -obiad i drobny poczęstunek, w kwocie nie mniej niż 20,00 zł. brutto na osobę. 4.Wspólny wyjazd rodziców z dziećmi do kina 3D. -w wyjeździe uczestniczy 20 osób dorosłych oraz 35 dzieci - nie mniej niż 80% -termin realizacji: sierpień Zadanie obejmuje: -zapewnienie transportu, -zapewnienie 1 opiekuna grupy -ubezpieczenie uczestników wycieczki, -koszt biletów do kina 3D , -drobny poczęstunek, w kwocie nie mniej niż 5,00 zł. brutto na osobę.- 5.Wspólny wyjazd rodziców z dziećmi do teatru, na spektakl dla dzieci -w wyjeździe uczestniczy 20 osób dorosłych i 35 dzieci - nie mniej niż 80% -termin realizacji: ostatni tydzień czerwca. Zadanie obejmuje: -zapewnienie transportu, -zapewnienie 1 opiekuna grupy -ubezpieczenie uczestników wycieczki, -koszt biletów wstępu , -drobny poczęstunek, w kwocie nie mniej niż 7,00 zł. brutto na osobę. Z wyjazdów organizowanych w ramach działań środowiskowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu listy obecności oraz dokumentację zdjęciową na płycie CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, -zamawiający żąda wykazania się co najmniej jedną usługą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia obejmującą co najmniej 100 godzin zajęć terapeutycznych, treningów lub szkoleń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku zastosuje formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Wykaz osób, które będą bezpośrednio uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia Do wykazu należy dołączyć certyfikaty, dyplomy lub inne dokumenty uprawniające do prowadzenia zajęć będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunku. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku zastosuje formułę spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zdarzeń losowych oraz wystąpienia szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w zakresie: terminu realizacji umowy, harmonogramu, ilości osób uczestniczących w zajęciach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ops.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, 43-502 Czechowice- Dziedzice, ul. Kolejowa 37 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w związku z realizacją projektu Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice- Dziedzice współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.