Ogłoszenie z dnia 2013-12-23
Bielsko-Biała: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni
TROCLIK, PANORAMA, START.
Numer ogłoszenia: 532452 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8221875, faks 33 8221875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni TROCLIK, PANORAMA, START..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni TROCLIK, PANORAMA, START. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej, takich jak: 1) Środek do stałej dezynfekcji wody na bazie podchlorynu sodu z dodatkiem stabilizatora o zawartości chloru minimum 12%. 2) Środek do obniżania wartości pH (pH minus), o zawartości kwasu siarkowego minimum 50%. 3) Płynny środek do koagulacji zanieczyszczeń na bazie hydroksychloreku glinu Al2(OH)5Cl2 x 3H2O o zawartość substancji aktywnej powyżej 5% 3. Przewidywana wielkość dostawy w okresie trwania Umowy : 1) środek do stałej dezynfekcji wody na bazie podchlorynu sodu z dodatkiem stabilizatora - ok. 55.000 kg 2) środek do obniżania wartości pH (pH minus) - ok. 5.000 kg 3) płynny środek do koagulacji zanieczyszczeń na bazie hydroksychlorku glinu - ok. 7.000 kg 4. Inne uwarunkowania: a) Zamawiający wymaga żeby wszystkie dostarczane środki posiadały na każdym opakowaniu plombę gwarantującą oryginalność produktu oraz datę przydatności. b) Zamawiający wymaga aby wszystkie środki posiadały minimum 90 dniowy termin przydatności. c) Ocena proponowanych produktów co do zgodności z opisem przedmiotu zamówienia dokonana będzie na podstawie dołączonych do oferty aktualnych kart charakterystyki (dotyczy pozycji 1,2,3) i pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi (dotyczy chemii w pozycji 1 przedmiotu zamówienia) d) Zamawiający zastrzega sobie, że ilość dostarczanych środków w okresie trwania umowy może ulec zmianie. e) Zamawiający ma prawo zmieniać (zwiększyć lub zmniejszyć) ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia nie przekraczając przy tym łącznej kwoty, jaką przeznaczył na realizacje umowy. Z tytułu ewentualnego nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. Zamawiający gwarantuje, że wykorzysta min. 50% ilości poszczególnych środków chemicznych. f) Zamawiający ma prawo sprawdzenia dostarczonej chemii basenowej w celu oceny stanu wykonania Umowy, a w szczególności, że odpowiadają one opisowi przedmiotu zamówienia. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania badania chemii basenowej w Instytucie Chemii Przemysłowej w Warszawie lub merytorycznym Instytucie bądź Wyższej Uczelni w Polsce. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy chemią dostarczaną a chemią zaoferowaną w ofercie Wykonawca poniesie koszty wykonania badania. h) Dostawy chemii basenowej następować będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500. i) Wykonawca dostarczać będzie środki chemii basenowej w terminie do 3-ch dni od dnia zawiadomienia telefonicznego. W dniu zawiadomienia telefonicznego Wykonawca prześle Zamawiającemu faxem lub e-mailem potwierdzenia zamówienia określające datę dostawy oraz ilości zamawianego towaru. j) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z pierwszą dostawą (dotyczy każdego obiektu na, którym będzie po raz pierwszy dostarczana chemia) Zamawiającemu kartę charakterystyki produktów będących przedmiotem zamówienia. k) Wykonawca dołączy do oferty pozwolenie na obrót produktem biobójczym do stałej dezynfekcji wody na bazie podchlorynu sodu z dodatkiem stabilizatora o zawartości chloru minimum 12% zawierające chemiczną nazwę substancji czynnej (lub inna pozwalająca na ustalenie tożsamości substancji czynnej), jej zawartość w produkcie biobójczym oraz nazwę i adres wytwórcy. Zawartość aktywnego chloru w substancji czynnej powinna być podana w wyżej przytoczonym punkcie decyzji o wydaniu pozwolenia na obrót produktem biobójczym (zapisy zgodne z rozporządzeniami (WE) nr 1451/2007 oraz (WE) nr 1272/2008)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsku-Biała, ul. M. Konopnickiej 5, w wysokości 2.300,00zł, (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz.275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao S.A. Oddział w Bielsku-Białej ul. Dmowskiego 16, nr konta 49 1240 4142 1111 0000 4828 1489, z podaniem tytułu: wadium - przetarg na dostawę chemii basenowej Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunku bankowym wskazanym przez Wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w Dziale Głównego Księgowego Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bielsku-Białej, ul. M. Konopnickiej 5. Uwaga! - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą , tj.30 dni. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium określonej w Rozdziale XVI pkt. 1 SIWZ, w terminie związania ofertą oraz winny być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. 7. Kopie wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający zwraca wadium: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy); b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8 ppkt a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać (potwierdzić), że: Posiada wiedzę i doświadczenie przedstawiając wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu skłania ofert - za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się minimum dwiema dostawami (niepodzielnymi) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (tzn. dostawę środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej), każda z dostaw o wartości nie mniejszej niż 82.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt dwa tysiące złotych brutto). Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2.1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 95 000,00 zł. Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 2.1 i 2.3 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu Oferta załącznik nr 1 do SIWZ), że: 1) W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania przedmiotu zamówienia i że cena oferty jest ceną ostateczną. 2) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Zdobyłem/liśmy wszelkie informacje konieczne do sporządzenia oferty. 4) Zapoznałem/liśmy się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje/my te warunki bez zastrzeżeń. 5) Pozostaje/my związany/i złożoną przez nas ofertą przez okres 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6) Zobowiązuje/my się wykonać zamówienie w terminie określonym w SIWZ. 7) Akceptuje/my bez zastrzeżeń warunki zawarte w załączniku nr 6 (istotne postanowienia umowy) i zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy na wymienionych warunkach określonych w istotnym postanowieniu umowy; 8) Niniejsze zamówienie zamierzam/y wykonać* a) siłami własnymi b) siłami własnymi i przy pomocy podwykonawców w następującym zakresie: ........ (należy wskazać zakres) 2. Pełnomocnictwo do podpisania ofert względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, bądź też do podpisywania umów w imieniu Wykonawcy, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienie (konsorcja, spółki cywilne itp.) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - art. 23 ustawy. Pełnomocnik konsorcjum, spółki cywilnej itp. winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie Z pełnomocnictwa powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy). 5. Zamawiający żąda dołączenia do oferty zestawienia oferowanych produktów z uwzględnieniem ilość danego środka w opakowaniu, nazwę środka i nazwę producenta. 6. Kserokopia wadium. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedstawienia: a) kart charakterystyk produktu przedmiotu zamówienia b) pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi (dotyczy pozycji 1 przedmiotu zamówienia)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający istotne postanowienia Umowy zawarł w załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy co do nieistotnych postanowień umowy oraz co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności: a) Zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, b) Co do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie ceny netto zamówienia w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie netto ulegnie odpowiednio podwyższeniu lub obniżeniu, przy zachowaniu niezmienionej ceny brutto. c) Zmiany osób odpowiedzialnych za bieżące kontakty pomiędzy stronami. W przypadku takiej zmiany Strona poinformuje pisemnie drugą stronę o tym fakcie. d) Zmian (zwiększyć lub zmniejszyć) ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia nie przekraczając przy tym łącznej kwoty, jaką przeznaczył na realizacje umowy. Z tytułu ewentualnego nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. e) Zmiany terminów określonych w rozdziale IV pkt. 1 mogące ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia: przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi, działania warunków atmosferycznych mających wpływ na terminowość świadczenia usługi, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bbosir.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsko-Biała,
ul. M. Konopnickiej 5 - Dział zamówień publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 43-300 Bielsko-Biała, ul. M. Konopnickiej 5 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Obsługa ratownicza pływalni Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" Część 1: Pływalnia "Start" przy ul. Startowej 36 w BB Część 2: Pływalnia "Panorama" przy ul. Marii Konopnickiej 5 w BB
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bulodromu, street workout oraz mini boiska do piłki nożnej przy ul. Słowackiego w Bielsku-Białej (...).
- Eksploatacja i utrzymanie w sprawności technicznej wskazanych miejskich fontann zlokalizowanych na terenie miasta Bielsko-Biała.
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. M. Konopnickiej i ul. Traugutta w Czechowicach-Dziedzicach
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.