eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoKompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Krosno i jednostek organizacyjnych Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-15

Krosno: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Krosno i jednostek organizacyjnych Gminy
Numer ogłoszenia: 53245 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409180 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Krosno i jednostek organizacyjnych Gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Krosno i jednostek organizacyjnych Gminy, która obejmuje w szczególności: 1.1) udostępnianie systemu bankowości elektronicznej oraz usług Home Banking, 1.2) instalacja i wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na koniecznej ilości stanowisk oraz zapewnienie właściwego użytkowania bez opłat i prowizji, 1.3) wydanie kart, umożliwiających właściwe użytkowanie i korzystanie z bankowości elektronicznej na zróżnicowanych poziomach dostępu, dla wszystkich uprawnionych wskazanych przez Zamawiającego (tj. ok. 150 kart w UM Krosna i jednostkach organizacyjnych) bez opłat i prowizji, 1.4) użytkowanine czytników bez opłat i prowizji, 1.5) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu i jednostek organizacyjnych bez opłat i prowizji, 1.6) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków walutowych po zgłoszonym zapotrzebowaniu bez opłat i prowizji, 1.7) otwarcie i prowadzenie rachunków dla jednostek nowopowstałych w okresie obowiązywania umowy bez opłat i prowizji, 1.8) możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego, bez opłat i prowizji, 1.9) realizację poleceń przelewów (elektronicznych, papierowych) bez względu na formę, rodzaj i siedzibę banku odbiorcy bez opłat i prowizji, 1.10) dokonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, 1.11) możliwość elektronicznego przekazywania poleceń przelewu wygenerowanych z programu finansowo-księgowego, 1.12) realizacja poleceń przelewu po zatwierdzeniu dwoma podpisami uprawnionych osób (w przypadku przelewów elektronicznych - dwa podpisy elektroniczne), 1.13) realizację zleceń płatniczych za pośrednictwem systemu SORBNET, 1.14) codzienne sporządzanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami w terminie do następnego dnia operacyjnego z wyszczególnieniem danych, których przelewy dotyczą, bez opłat i prowizji, 1.15) przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku bez opłat i prowizji, 1.16) wydawanie książeczek czekowych i realizowanie czeków bez opłat i prowizji, 1.17) przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób fizycznych na rachunek Zamawiającego bez opłat i prowizji, 1.18) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, 1.19) miesięczną kapitalizację odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 1.20) automatyczne lokowanie środków na lokatach typu overnight, 1.21) lokowanie wolnych środków na lokatach terminowych, 1.22) możliwość zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym do wysokości upoważnienia udzielonego Prezydentowi Miasta w Uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, nie więcej jednak niż 10 mln zł rocznie, jednorazowo maksymalnie 3 000 000 zł, 1.23) marża banku zawierać będzie wszystkie koszty związane z zaciągniętym kredytem, 1.24) bank nie będzie pobierał innych opłat za uruchomienie bądź niewykorzystanie kredytu, 1.25) zapewnienie obsługi Zamawiającego, w co najmniej jednym oddziale lub placówce bankowej na terenie miasta Krosna, 1.26) możliwość korzystania z kart przedpłaconych, 1.27) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych bez opłat i prowizji, 1.28) możliwość wprowadzenia nowych, dodatkowych usług nie wpływających na cenę w ramach optymalnego prowadzenia obsługi bankowej, 1.29) w przypadku korzystania z usług banku określonych w SIWZ za odpłatnością wg cennika banku, Zamawiający wymaga zachowania stałości cen przez cały okres trwania umowy, jednak nie większej niż w aktualnym cenniku banku, 1.30) gotowość doradztwa finansowego, 1.31) inne czynności należące do zakresu obsługi bankowej. 2) Zamówieniem niniejszym objęte zostają: 2.1) rachunek podstawowy budżetu miasta Krosna, 2.2) rachunki pomocnicze, inwestycyjne, funduszy socjalnych, sum depozytowych i rachunki działalności pozabudżetowej budżetu miasta Krosna (Urząd Miasta Krosna), 2.3) rachunki podstawowe i pomocnicze jednostek organizacyjnych Gminy Krosno tj. na dzień ogłoszenia przetargu: - 2 szkoły podstawowe - 9 miejskich zespołów szkół - 10 szkół ponadgimnazjalnych - 2 przedszkola - 1 zakład budżetowy - 10 pozostałych jednostek budżetowych Podatki i opłaty lokalne wpłaca w różnych formach płatności na konto budżetu Gminy ok. 17 000 podatników. Budżet Gminy Krosno kształtuje się na poziomie 250 mln zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacki Bank Spółdzielczy, ul. Mickiewicza 7, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35605,48

  • Oferta z najniższą ceną: 35605,48 / Oferta z najwyższą ceną: 163949,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.