eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › REMONT PŁYT RAMP, WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. DICKMANA 10 W GDYNI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Gdynia: REMONT PŁYT RAMP, WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. DICKMANA 10 W GDYNI
Numer ogłoszenia: 53247 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31037 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 261 26 21 98, faks 261 26 23 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PŁYT RAMP, WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. DICKMANA 10 W GDYNI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: REMONT PŁYT RAMP, WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. DICKMANA 10 W GDYNI. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ, w skład którego wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar Robót. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Materiały równoważne przed ich zastosowaniem muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia oraz zapoznał się z dokumentacją zawartą w pkt. 3 a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar stanowiący część załącznika nr 6 do SIWZ, służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia Wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. Wszelkie wątpliwości lub stwierdzone rozbieżności pomiędzy dokumentacją postępowania, a stanem faktycznym należy zgłaszać Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. Zamawiający umożliwi wykonawcom odbycie wizji lokalnej obiektu. Ze względów organizacyjnych dokonanie wizji lokalnej odbędzie się w dniu 04.04.2016 r. o godzinie 09:00. Zbiórka przed brama nr 2 przy Biurze Przepustek, Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1. Na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Dickmana 10 obowiązuje system przepustek wydawanych każdorazowo na Biurze Przepustek. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane KANBUD mgr. inż. Jarosław Kaniszewski,, ul. Trawki 15/13, 80-257 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179081,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 124000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 207480,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.