eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoBieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Giżycko: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku
Numer ogłoszenia: 53248 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są - Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku. W ramach realizowanego zadania wykonane zostaną prace: remonty, naprawy, przebudowy nawierzchni dróg i chodników, ulic w Giżycku w okresie od podpisania umowy do dnia 31 marca 2017 r. 2. Zlecanie robót odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego. Zlecenie określi lokalizację i zakres rzeczowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi Załącznik nr 9 do SIWZ, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną oraz Wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami do umowy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: - usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót, - wykonania robót nie objętych umową jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, - zajęcia pasów drogowych dróg innych niż drogi gminne, wejścia w obce działki. 3. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrany zakres. Zakres nr I: Remonty cząstkowe nawierzchni z prefabrykatów o powierzchni do 5 m2 oraz ponad 5 m2: Zakres nr II: Remonty nawierzchni gruntowych: Zakres nr III: Remonty nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych: Szczegółowo poszczególne zakresy określa Formularz oferty cenowej stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Zakres robót Wykonawcy - Kosztorys ofertowy - (Załącznik nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.26-9, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.60-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 24 marca 2016 r. do godz. 12.00 w wysokości uzależnionej od zakres lub zakresów na realizację, których Wykonawca składa ofertę. w wysokości: - dla zakresu nr I - 2 500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), - dla zakresu nr II - 1 500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych), - dla zakresu nr III - 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ; uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium; II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; III. gwarancjach bankowych; IV. gwarancjach ubezpieczeniowych; V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - zakres nr 5. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Giżyckiego, pok. 101 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie, przebudowie nawierzchni oraz elementów dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż: - dla zakresu nr I - 50 000,00 zł - dla zakresu nr II - 50 000,00 zł - dla zakresu nr III - 30 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoba nadzorująca wykonywanie robót budowlanych, spełniająca następujące minimalne wymagania: posiadająca uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej - drogowej (dotyczy - Zakresu I, II i III)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się następujące dokumenty: - Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem - wg Załącznika nr 1 do SIWZ, z podaniem jednostkowych, ryczałtowych cen brutto robót - zawierających należny podatek VAT. - Zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 6 SIWZ. - Zakres robót Wykonawcy - Kosztorys ofertowy - wg Załącznika nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 1 do umowy); - Informacja o zakresie robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - wg Załącznika nr 4 do SIWZ; - Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - wg Załącznika nr 5 do SIWZ; - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 6 do SIWZ; - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej na podstawie art. 26 ust. 2d - wg Załącznika nr 7 do SIWZ; - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg Załącznika nr 8 do SIWZ; - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Dokument potwierdzający wniesienie wadium; - Oświadczenie o spełnieniu warunku kryterium społecznego - w pkt. 1 Formularza oferty cenowej z Załącznika nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej (bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1. Zmiana kwoty wynagrodzenia z tytułu: 1) ustawowej zmiany podatku VAT, 2) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót, 4) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2. Zmiana terminu wykonania z tytułu: 1) przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, odmowa wydania wymaganych prawem decyzji, zezwoleń organów i instancji, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udokumentować przyczyny, 3) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót, 4) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj i zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 5) zaistnienia okoliczności siły wyższej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (anomalia pogodowe, klęska żywiołowa, wojna), 6) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 4. Inne zmiany: 1) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 5 wzoru umowy, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym z SIWZ, 2) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie SIWZ, 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej - aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Inwestycji (pok. 114) Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Punkt Informacyjny (pok. 7) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni z prefabrykatów o powierzchni do 5 m2 oraz ponad 5 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.26-9, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej(bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej (bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.26-9, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej (bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.