Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Giżycko: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku
Numer ogłoszenia: 53248 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Giżycko , al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 73 24 111, 7324 143, faks 87 4285241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są - Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku. W ramach realizowanego zadania wykonane zostaną prace: remonty, naprawy, przebudowy nawierzchni dróg i chodników, ulic w Giżycku w okresie od podpisania umowy do dnia 31 marca 2017 r. 2. Zlecanie robót odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego. Zlecenie określi lokalizację i zakres rzeczowy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi Załącznik nr 9 do SIWZ, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną oraz Wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami do umowy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do: - usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót, - wykonania robót nie objętych umową jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, - zajęcia pasów drogowych dróg innych niż drogi gminne, wejścia w obce działki. 3. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrany zakres. Zakres nr I: Remonty cząstkowe nawierzchni z prefabrykatów o powierzchni do 5 m2 oraz ponad 5 m2: Zakres nr II: Remonty nawierzchni gruntowych: Zakres nr III: Remonty nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych: Szczegółowo poszczególne zakresy określa Formularz oferty cenowej stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Zakres robót Wykonawcy - Kosztorys ofertowy - (Załącznik nr 1 do umowy), stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.26-9, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.60-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 24 marca 2016 r. do godz. 12.00 w wysokości uzależnionej od zakres lub zakresów na realizację, których Wykonawca składa ofertę. w wysokości: - dla zakresu nr I - 2 500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), - dla zakresu nr II - 1 500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych), - dla zakresu nr III - 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych), 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ; uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium; II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; III. gwarancjach bankowych; IV. gwarancjach ubezpieczeniowych; V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9.2. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku - zakres nr 5. Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Giżyckiego, pok. 101 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie, przebudowie nawierzchni oraz elementów dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż: - dla zakresu nr I - 50 000,00 zł - dla zakresu nr II - 50 000,00 zł - dla zakresu nr III - 30 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoba nadzorująca wykonywanie robót budowlanych, spełniająca następujące minimalne wymagania: posiadająca uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej - drogowej (dotyczy - Zakresu I, II i III)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wystarczającym pozostanie złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 upzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się następujące dokumenty: - Formularz oferty cenowej przygotowany zgodnie ze wzorem - wg Załącznika nr 1 do SIWZ, z podaniem jednostkowych, ryczałtowych cen brutto robót - zawierających należny podatek VAT. - Zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 6 SIWZ. - Zakres robót Wykonawcy - Kosztorys ofertowy - wg Załącznika nr 3 do SIWZ (Załącznik nr 1 do umowy); - Informacja o zakresie robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - wg Załącznika nr 4 do SIWZ; - Wykaz robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - wg Załącznika nr 5 do SIWZ; - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 6 do SIWZ; - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej na podstawie art. 26 ust. 2d - wg Załącznika nr 7 do SIWZ; - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg Załącznika nr 8 do SIWZ; - Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Dokument potwierdzający wniesienie wadium; - Oświadczenie o spełnieniu warunku kryterium społecznego - w pkt. 1 Formularza oferty cenowej z Załącznika nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej (bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1. Zmiana kwoty wynagrodzenia z tytułu: 1) ustawowej zmiany podatku VAT, 2) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót, 4) uzasadnionych zmian w zakresie wykonania umowy proponowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego korzystnych dla Zamawiającego po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 2. Zmiana terminu wykonania z tytułu: 1) przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, odmowa wydania wymaganych prawem decyzji, zezwoleń organów i instancji, 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek udokumentować przyczyny, 3) rozszerzenia zakresu rzeczowego robót, 4) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj i zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, 5) zaistnienia okoliczności siły wyższej, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (anomalia pogodowe, klęska żywiołowa, wojna), 6) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 4. Inne zmiany: 1) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w § 5 wzoru umowy, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym z SIWZ, 2) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie SIWZ, 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej - aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Inwestycji (pok. 114) Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 12:00, miejsce: Punkt Informacyjny (pok. 7) Urzędu Miejskiego w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty cząstkowe nawierzchni z prefabrykatów o powierzchni do 5 m2 oraz ponad 5 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.26-9, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej(bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni gruntowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej (bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.26-9, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. społeczne - zatrudnienie w pełnym wym. czasu pracy przynajmniej jednej osoby niepełnosprawnej (bez względu na zakres lub ilość zakresów) - 1
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa energii elektrycznej
- Remont ul. 3 Maja do ul. Sikorskiego w Giżycku.
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- USŁUGA PRANIA WODNEGO, CHEMICZNEGO I DEZYNFEKCJI OBUWIA ŚWIADCZONA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W 2025 ROKU.
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.
- Powiat Giżycki. Kompleksowa Dostawa energii elektrycznej grupa taryfowa G.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont części ulicy Strzeleckiej na odcinku od ulicy Turystycznej do ulicy Środkowej o długości ok 400 mb.
- Remont ulicy Cieszkowskiego - dojazd do budynków 6A i 6B
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA UL. LUBCZYKOWEJ I UL. NARAMOWICKIEJ [POZNAŃ]
- Budowa szlaku rowerowego na obszarach chronionych Kędzie - Barkowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.