Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-09
Bydgoszcz: Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 53249 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy , ul. dr. K. Marcinkowskiego 7, 85-056 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3256161, faks 52 3229960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów eksploatacyjnych: bloki biurowe A4 i A5 - szt. 250, bloki do flipchartu - szt. 10, cienkopisy różne kolory - szt. 456, długopisy - szt. 96, dziurkacze - szt. 10, etykiety samoprzylepne A4 100 szt. w opakowaniu - op. 100, etykiety grzbietowe samoprzylepne do segregatorów - szt. 100, folia do bindowania 100 szt. w opakowaniu - op. 2, markery do opisywania płyt CD/DVD - szt. 20, gumki do mazania - szt. 30, karton skóropodobny A4 do bindowania 100 szt. w opakowaniu - op. 4, klej w sztyfcie 35 g - szt. 120, klip do papieru 12 szt. w opakowaniu- op. 12, klips archiwizacyjny 100 szt. w opakowaniu - op. 5, koperty różne - szt. 27500, koperty powietrzne do płyt CD/DVD - szt. 120, korektory w płynie - szt. 54, korektory w taśmie - szt. 10, książki do podpisu dokumentów - szt. 70, linijki 20 cm - szt. 50, notesy samoprzylepne różne - szt. 750, notesy - kostka kolorowa - szt. 16, nożyczki biurowe - szt. 48, koszulki przezroczyste A4 - szt. 6800, ofertówki sztywne A4 - szt. 600, ołówki - szt. 264, półki biurowe na dokumenty - szt. 44, plastelina - op. 4, poduszki do pieczątek - szt. 25, pojemniki do archiwizacji dokumentów A4 - szt. 700, przyborniki wielofunkcyjne na biurko - szt. 25, rolki samokopiujące - szt. 4, rozszywacze - szt. 48, segregatory różne - szt. 850, skoroszyty plastikowe A4 różne - szt. 900, skoroszyty wykonane z kartonu, różne - szt. 6000, spinacze różne - op. 340, sznurek konopny - szt. 10, taśmy klejące - szt. 48, teczki klip A5 - szt. 10, teczki wiązane białe - szt. 1000, teczki wiązane A4 z PCV - szt. 200, zakładki indeksujące - szt. 132, strzałki indeksujące - szt. 50, zakreślacze - szt. 240, zszywacze biurowe różne - szt. 20, zszywki biurowe 24/6 1000 szt. w opakowaniu - op. 300, tusz do stempli - szt. 84, zeszyty A4 różne - szt. 80, wąsy do dokumentów - szt. 150, papier kserograficzny biały A4 - ryz 3000, papier kserograficzny A3 biały - ryz 15, papier komputerowy 360x12x1 do drukarek igłowych - kartonów 3, papier komputerowy 240x12 1+1 do drukarek igłowych - kartonów 3, papier A4 biały satynowy gramatura 250 g/m2 - ryz 2, papier A4 biały satynowy gramatura 300 g/m2 - ryz 4, atramenty do drukarki Canon PIXMA Pro9000 MII: czarny - szt. 5, niebieski - szt. 7, żółty - szt. 5, purpurowy - szt. 5, purpurowy foto - szt. 8, niebieski foto - szt. 10, zielony - szt. 8, czerwony - szt. 8, atrament do drukarek HP 460 i 470 wbt czarny - szt. 12, atrament kolorowy do drukarki HP 1280 - szt. 2, taśma do drukarki igłowej EPSON FX-2180 - szt. 10, taśma do drukarki OKI MICROLINE 3321 i OKI 321 - szt. 10, toner do drukarki laserowej HP 6L - szt. 3, toner do drukarki laserowej HP 1100 - szt. 15, toner do drukarki laserowej HP 1200 - szt. 7, toner do drukarki laserowej HP 2100-2200 - szt. 5, toner do drukarki laserowej HP 5000 - szt. 2, toner do drukarki laserowej OKI 4350 - szt. 2, toner do drukarki laserowej OKI B6200 - szt. 14, toner do drukarki laserowej OKI B6300 - szt. 3, toner do drukarki laserowej OKI B6500 - szt. 12, toner do drukarki laserowej XEROX 3428DN - szt. 4, toner do drukarki laserowej T-640N - szt. 30, toner do drukarki laserowej XEROX 3600 - szt. 14, toner do drukarki laserowej XEROX PHASER 3435 - szt. 6, toner do drukarki laserowej XEROX 3250DN - szt. 40, toner do drukarki laserowej OKI B430 - szt. 7, tonery do drukarki laserowej kolorowej OKI C5400: czarny - szt. 1, niebieski - szt. 1, żółty - szt. 1, czerwony - szt. 1, tonery do drukarki laserowej kolorowej OKI C5800: czarny - szt. 2, niebieski - szt. 3, żółty - szt. 2, czerwony - szt. 2, tonery do drukarki laserowej kolorowej XEROX 6280: czarny - szt. 4, niebieski - szt. 4, żółty - szt. 4, czerwony - szt. 4, toner do drukarki OKI B431dn - szt. 2, toner do drukarki OKI B710dn - szt. 4, toner do kserokopiarki RICOH AFICIA 1018D - szt. 2, toner do urządzeń REX ROTARY DSM 620d, MP-1500 i MP 2000 - szt. 8, toner czarny do kopiarki Olivetti D-copia 283 MF - szt. 30, toner do telefaksu Panasonic UF-585 - szt. 2, toner do telefaksu KX-PL613PD - szt. 5.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z treści którego jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z treści którego jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z treści którego jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z treści którego jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, z treści którego jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli jest to wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uks.bydgoszcz.pl, pozycja Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, 85-056 Bydgoszcz, ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy, ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7, pokój nr 5 kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, wyrobów papierniczych oraz artykułów gospodarczych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.