eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino2ZP Wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Karlino będących w administracji Karlińskiego TBS



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Karlino: 2ZP Wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Karlino będących w administracji Karlińskiego TBS
Numer ogłoszenia: 53250 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karlińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 1, 78-230 Karlino, woj. koszalińskie, tel. 094 3119520, 094 7205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-karlino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2ZP Wymiana stolarki drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych Gminy Karlino będących w administracji Karlińskiego TBS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki drewnianej na PCV wraz z obróbkami tynkarskimi ościeży oraz z wymianą podokienników wewnętrznych z płyty laminowanej oraz zewnetrznych z blachy stalowej powlekanej w budynkach mieszkalnych Gminy Karlino będących w administracji Karlińskiego TBS - 167,17m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.700,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy : 1. Spełniający warunki udziału w postepowaniu określone w art. 22 ust.1 i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. nr 19, poz. 117, z późn. zmianami ) 2. Którzy dysponuja lub będą dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży budowlanej. 3. Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności określonej w zamówieniu W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków oraz dokonania ich oceny wykonawca załączy do oferty dokumenty okreslone w części IV SIWZ pkt.1, w formie określonej odpowiednio w części II i IV SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty nastepujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu działania odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne powinny załączyc dodatkowo umowę spółki o ile nie jest to uregulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sparawie reprezentowania spółki w zakrsie objetym niniejszym postepowaniem. Spółki z o.o. zobowiązane są do dostarczenia odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego odnośnie zmiany wysokości kapitału zakładowego i przedłożenia uchwały wspólników spółki z o.o. wyrażające zgodę na zaciągnięcie zobowiązań przewyższających dwukrotną wartość kapitału zakładowego 3) dokumenty stwierdzające, że osoba , która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa ). 4) zaakceptowany wzór umowy 5) wykaz podwykonawców 6) wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat ( powyzej 60.000,00 zł ) 7) minimum trzy referencje 8) dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-karlino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karlińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spólka z o.o. ul. Wojska Polskiego 1, 78-230 Karlino.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Karlińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spólka z o.o. ul. Wojska Polskiego 1, 78-230 Karlino, pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.