eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta KatarzynaDzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do wykonywania analiz dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1, gmina Siechnice

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Święta Katarzyna: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do wykonywania analiz dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1, gmina Siechnice
Numer ogłoszenia: 53282 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie , ul. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 31 16 304, faks 71 31 16 304.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników do wykonywania analiz dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1, gmina Siechnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do wykonywania analiz wraz z dzierżawą analizatorów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętej Katarzynie przy ul. St. Żeromskiego 1, gmina Siechnice, w zakresie podanym w załączniku nr 1 A, 1 B, 1 C , stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji. Dostawa odczynników powinny następować sukcesywnie w zależności od potrzeb na podstawie zleceń w okresie trzech lat od dnia podpisania umowy. Dostawa analizatorów odbędzie w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Integralną częścią niniejszej siwz jest wykaz zapotrzebowania na odczynniki i analizatory, będące przedmiotem przetargu. Wykaz zawiera nazwę odczynnika i przybliżoną wielkość zapotrzebowania na okres jednego roku oraz rodzaj analizatora. Podana w ofercie wartość za przybliżone zapotrzebowanie na okres jednego roku zostanie przyjęta do oceny ofert. Dostawy będą odbywały się na podstawie bieżących zleceń zgodnie z faktycznym zapotrzebowaniem. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia podanych ilości w zależności od faktycznego zapotrzebowania.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zamówienia w trakcie realizacji zadania w oparciu o podane ceny jednostkowe poszczególnych elementów zamówienia. Zadanie finansowane jest ze środków własnych ZOZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia kolejności, zakresu i etapowania realizacji elementów zamówienia.Odbiór materiałów oraz przekazywanie materiałów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Szczegółowe warunki określone są w istotnych postanowieniach umowy. Płatności będzie odbywały się na podstawie faktur miesięcznych za faktycznie dostarczone odczynniki i miesięczny koszty dzierżawy analizatorów. Wykonawca w ramach kontraktu w trakcie odbioru sprzętu i wyposażenia przeszkoli wytypowane osoby przez Zamawiającego w zakresie obsługi i norm bhp wymaganych przy sprzęcie i wyposażeniu tego typu. Wykonawca naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe przy wnoszeniu i ustawianiu sprzętu i wyposażenia.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W związku z powyższym Zamawiający wskazując nazwę własną sprzętu lub urządzenia, wskazuje minimalne parametry które spełniają wymagania. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia takiego samego, równoważnego lub lepszego sprzętu i wyposażenia określonego w załącznikach Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił serwis techniczny aparatów 24 godziny na dobę przez 6 dni w tygodniu na koszt Wykonawcy. W przypadku brak reakcji serwisu technicznego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, Wykonawca będzie miał prawo dokonać naprawy we własnym zakresie a kosztami obciążyć Wykonawcę.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wszelkie niezbędne dokumenty uprawniające do wykonywania zadania zgodnie z tematem zamówienia i zgodnie z obowiązującymi przepisami

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował lub dysponuje takimi podmiotami, które w okresie trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zadania z zakresu dostaw odczynników i dostaw lub dzierżawy analizatorów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował lub dysponuje takimi podmiotami, które w okresie trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwa zadania z zakresu dostaw odczynników i dostaw lub dzierżawy analizatorów;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze.Zaakceptowane istotne postanowienia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania w sytuacji jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe niezależne od wykonawcy lub Zamawiającego. Odstąpienie od umowy na skutek następstwa prawnego lub zmiany formy prawnej Zamawiającego. Odstąpienie od umowy w tym przypadku powinno nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Oprócz przypadków określonych w Kodeksie Cywilnym, Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy w tym przypadku powinno nastąpić w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający dopuszcza zmianę podatku VAT jeżeli zmianie ulegnie obowiązująca stawka podatku VAT i będzie to powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych związanych z wykonaniem umowy w szczególności, w związku ze zmianą cen odczynników, zmianą kosztów eksploatacji aparatury i sprzętu medycznego wykorzystywanych do ich wykonania lub zmianą wydatków osobowych ponoszonych w tym zakresie, Wykonawca po uzyskani zgody Zamawiającego może wprowadzić zmianę cen w formie aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób upoważnionych przez Zamawiającego do korzystania z bazy danych Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Święta Katarzyna, ul. St. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 11:30, miejsce: ZOZ Święta Katarzyna, ul. St. Żeromskiego 1, 55-010 Święta Katarzyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.