To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Stare Babice: Utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 53291 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36267 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni przy drogach i placach gminnych na terenie gminy Stare Babice tj. 1) Koszenie poboczy i rowów przydrożnych oraz placów gminnych: a) ręczne lub mechaniczne skoszenie i zagrabienie skoszonej trawy, b) załadunek skoszonej trawy oraz jej wywóz i utylizacja, c) uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 2) Prześwietlanie drzew: a) prześwietlenie koron drzew z zasmarowaniem ran smołą sadowniczą, b) wycięcie suchych i połamanych gałęzi, c) zebranie odpadów w stosy, d) wywóz odpadów oraz ich utylizacja, e) uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 3) Wycinka drzew: a) odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach, b) odkopanie korzeni, c) obcięcie i usunięcie korzeni, d) przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny, e) pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu, f) ułożenie gałęzi i konarów w stosy, g) wywóz gałęzi, konarów, pni i korzeni oraz ich utylizacja, h) zasypanie dołu dostarczoną przez Wykonawcę ziemią, i) ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, j) uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 4) Wycinka krzewów: a) odcięcie ręczne lub piłą mechaniczną krzaków, b) odkopanie korzeni, c) obcięcie i usunięcie korzeni, d) ułożenie gałęzi w stosy, e) wywóz gałęzi, pni i korzeni oraz ich utylizacja, f) zasypanie dołu dostarczoną ziemią, g) ubicie i wyrównanie zasypanego dołu, h) uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 5) Wykonanie rowków przy obrzeżach chodników: a) wykonanie rowków przy obrzeżach chodników o głębokości ok. 5 cm i szerokości 10 cm, b) wywóz trawy i ziemi, c) uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 6) Usuwanie chwastów i trawy z chodników, usuwanie chwastów z rabat kwiatowych oraz z terenów pokrytych korą: a) ręczne lub chemiczne usuwanie trawy oraz chwastów, b) wywóz usuniętej trawy i chwastów, c) uporządkowanie terenu po prowadzonych pracach. 7) Podlewanie trawników i rabat kwiatowych (zaopatrzenie w wodę - we własnym zakresie Wykonawcy) min. 3 l wody/m2 trawnika lub rabaty. 8) Podlewanie drzewek (zaopatrzenie w wodę - we własnym zakresie wykonawcy) - min. 20 l wody/drzewko. 9) Wykonanie dodatkowych prac związanych z utrzymaniem zieleni przy drogach i placach gminnych (np. frezowanie karp, sadzenie drzew, ściółkowanie korą powierzchni rabat kwiatowych, zrębkowanie gałęzi, ochronne zabiegi chemiczne, zasilanie nawozami rabat i trawników, założenie lub renowacja trawnika, palikowanie drzew itp.) niewymienionych w pkt. 1 do pkt. 8. a) podstawą do wykonania prac określonych powyżej jest protokół konieczności zaakceptowany przez Zamawiającego, b) rozliczanie prac, które będą podlegały wycenie wg stawek jednostkowych podanych w ofercie, odbywało się będzie na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez pracownika Zamawiającego przed wykonaniem prac będących przedmiotem wyceny. Kosztorys będzie opracowany na podstawie KNR, sporządzony w oparciu składniki cenotwórcze takie jak: roboczogodzina, zysk, koszty ogólne, koszty zakupu, ceny materiałów (ceny materiałów nie mogą być wyższe niż średnie ceny rynkowe wg SEKOCENBUDU z uwzględnieniem współczynników regionalnych do cen prac ogrodniczych dla województwa mazowieckiego). W przypadku podjęcia prac przez Wykonawcę przed sprawdzeniem kosztorysu przez pracownika Zamawiającego i zakwestionowaniu przez niego którejś z pozycji wyceny wówczas Zamawiający nie zapłaci za taka pozycję, a Wykonawca skoryguje o przedmiotową wartość przedstawiony do sprawdzenia kosztorys, c) Zamawiający sprawdzi przedstawiony do zatwierdzenia przez Wykonawcę kosztorys na prace podlegające wycenie wg stawek określonych w ofercie w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego dostarczenia, d) wszelkie dodatkowe prace podlegające wycenie wg stawek podanych w ofercie Wykonawca podejmie w ciągu 3 dni od momentu zatwierdzenia kosztorysu przez pracownika Zamawiającego oraz przekazania przez niego wiadomości o jego zatwierdzeniu i wyrażeniu zgody na podjęcie prac. 2. Warunki oraz sposób prowadzenia prac: 1) Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 2) Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac odpowiedzialny jest Wykonawca. 3) Prace można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania. 4) Pojazdy wykonujące prace będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania prac. 5) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 6) Wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. 7) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. 8) W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Gmina pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 9) W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 10) Wykonawca przy wycenie prac będących przedmiotem zamówienia powinien uwzględnić fakt, że większość robót związanych z konserwacją zieleni odbywała się będzie na terenie zabudowanym pośród zabudowy mieszkaniowej, przy liniach elektroenergetycznych lub telefonicznych, przy drogach o wzmożonym ruchu pojazdów i z tego tytułu nie będą stosowane współczynniki zwiększające ceny jednostkowe z powodu większego stopnia trudności. 11) W przypadku, gdy zaistnieje konieczność wyłączenia prądu w linii energetycznej z powodu braku bezpiecznego dostępu do konserwowanego drzewa to Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić chwilowe wyłączenia prądu w linii energetycznej we właściwym zakładzie energetycznym we własnym zakresie oraz ponieść koszty tego wyłączenia. 12) W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac związanych z konserwacją zieleni Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą. 13) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania robót objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 14) Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury. 15) Zakres pracy oraz miejsce wykonywanej usługi wskazane będzie każdorazowo przez pracownika Zamawiającego. 16) Wykonawca podejmie prace związane z utrzymaniem zieleni w ciągu 1 dnia kalendarzowego od daty zgłoszenia, a prac dodatkowych w ciągu 3 dni od daty zatwierdzenia kosztorysu przez pracownika Zamawiającego. 17) Zamawiający każdorazowo określi termin zakończenia zakresu wskazanych prac. 18) Każdorazowo po wykonaniu prac Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. 19) W dokumentach odbiorowych Wykonawca wskaże miejsce wykonywania prac, w przypadku koszenia poboczy, wycinki krzewów, usuwania chwastów i trawy z chodników i placów, podlewanie trawników i rabat kwiatowych - obmiar w m2, w przypadku prześwietlania bądź wycinki ilość oraz średnicę drzew, w przypadku rowków przy obrzeżach chodników obmiar w metrach bieżących. 20) Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania robót w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 21) Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 22) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Zabezpieczenia interesów osób trzecich b) Ochrony środowiska c) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d) Organizacji i utrzymywania zaplecza prac związanych z utrzymaniem zieleni e) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy f) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac drogowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TADEUSZ PRZYWOŹNY ZAKŁAD URZĄDZANIA I UTRZYMANIA ZIELENI
jakie przetargi wygrała firma
TADEUSZ PRZYWOŹNY ZAKŁAD URZĄDZANIA I UTRZYMANIA ZIELENI
- Zakład Urządzania i Utrzymania Zieleni Tadeusz Przywoźny, ul. Wyszogrodzka 61, 96-512 Młodzieszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416666,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215110,00
Oferta z najniższą ceną: 215110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 340230,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Zakup drugiego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Stare Babice
- Równanie, profilowanie i uzupełnianie kruszywem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice
- Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2025 r."
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Ukwiecenie terenu miasta Skarżyska - Kamiennej w 2025 r.
- Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2025
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.