Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-10
Gliwice: Zakup wraz z dostawą tarcicy
Numer ogłoszenia: 53291 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mzuk.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą tarcicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest : 1. zakup tarcicy obrzynanej, podsuszanej o wilgotności do 20%: a) tarcicy sosnowej o grubości 25 mm szerokości 170 mm długości 2300 mm w ilości 8 m3 b) tarcicy sosnowej o grubości 32 mm szerokości 160 mm długości 2300 mm w ilości 15 m3 c) tarcicy sosnowej o grubości 42 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm w ilości 5 m3 d) tarcicy sosnowej o grubości 50 mm szerokości 250 mm długości 4000 mm w ilości 3 m3 e) tarcicy dębowej o grubości 70 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm w ilości 20 m3 f) tarcicy jesionowej o grubości 70 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm w ilości 10 m3 g) tarcicy olchowej o grubości 70 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm w ilości 7 m3 h) krawędziaków sosnowych 120×120 mm długość 3000 mm w ilości 50 szt. tj. ok 4,5 m3 2. przedmiot umowy zostanie dostarczony na teren bazy MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach, 3. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wskazaną w zamówieniu telefonicznym lub przesłanym faksem ilość i rodzaj tarcicy w terminie uzgodnionym z zamawiającym, 4. dostawy będą następować sukcesywnie, w ilościach i terminach wynikających ze szczegółowych zamówień, 5. zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego towaru w poszczególnych jego rodzajach, a także do niewykorzystania całej ilości drewna objętego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00-7, 03.41.90.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy pod następującymi warunkami: - zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących zamawiającego i wykonawcę na podstawie pisemnego powiadomienia stron, bez konieczności aneksowania umowy, - zmiany przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego, - zmiany nazwy lub siedziby firmy zamawiającego lub wykonawcy, - działania siły wyższej - zawieszenia przez zamawiającego wykonania usługi, - rezygnacji przez zamawiającego z wykonania części usługi, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania - wstrzymania prac ze względu na ustawową działalność osób trzecich na terenie objętym zamówieniem, - zmiany podwykonawcy, - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25 c
44-109 Gliwice
Dział Palnowania i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25 c 44-109 Gliwice Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tarcica sosnowa o grubości 25 mm szerokości 170 mm długości 2300 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 8 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: tarcica sosnowa o grubości 32 mm szerokości 160 mm długości 2300 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 15 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: tarcica sosnowa o grubości 42 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ść 5m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: tarcica sosnowa o grubości 50 mm szerokości 250 mm długości 4000 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 3 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: tarcica dębowa o grubości 70 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 20m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: tarcica jesionowa o grubości 70 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 10m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: tarcica olchowa o grubości 70 mm szerokości 200 mm długości 2300 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 7m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: krawędziaki sosnowe 120×120 mm długość 3000 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.90.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Układ pomiarowy do badania odkształceń i przyspieszeń konstrukcji wieży kratowej techniką światłowodową wraz z osprzętem. Znak sprawy: DZPZ.282.14.2025.EK
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...)
- 9-P-25 Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów komunalnych z lokalizacji Szpitala Miejskiego nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.
- Roboty budowlane 3 cz.: Naprawa i konserwacja pomieszczeń i instalacji w budynku nr 9 w Gliwicach; Naprawa pomieszczeń Sali Tradycji w budynku nr 1 w Lublińcu; Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu
- Dostawa licencji uprawniającej do korzystania z systemu wideokonferencyjnego. Znak sprawy: DZPZ.282.15.2025.TB
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fiołkowej 24 - roboty budowlane
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.