eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZagospodarowanie terenów nabrzeża, rozbudowa terenów sportowych oraz remont hangarów na łodzie w Ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej w Czarlinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Gdańsk: Zagospodarowanie terenów nabrzeża, rozbudowa terenów sportowych oraz remont hangarów na łodzie w Ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej w Czarlinie.
Numer ogłoszenia: 53298 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów nabrzeża, rozbudowa terenów sportowych oraz remont hangarów na łodzie w Ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej w Czarlinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia Zagospodarowanie terenów nabrzeża, rozbudowa terenów sportowych oraz remont hangarów na łodzie w Ośrodku wypoczynkowym Politechniki Gdańskiej w Czarlinie. 2. Charakterystyka obiektu - stan istniejący Hangary istniejące zlokalizowane przy planowanej nowej przystani dla żaglówek. Stan obiektów jest dostateczny, zniszczona elewacja drewniana, wykończenie dachu papą uszkodzone, znaczna część murów zawilgocona. Stolarka okienna i drzwiowa w stanie dostatecznym, zniszczona. Tereny sportowe w znacznym stopniu zagospodarowane, miejsce na planowaną inwestycję częściowo zarośnięte przez samosiejki i krzaki. Teren kąpieliska w formie trawnika z licznymi brakami w zieleni ,teren z lekkim spadkiem w kierunku jeziora. Teren przystani, częściowo utwardzony , płyty zbrojone i chodnikowe. Schody terenowe uszkodzone w stanie złym, wykruszone krawężniki betonowe. 3. Dane liczbowe Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki - Strefa A sportu i rekreacji ok. 583m2 - Strefa B kąpieliska ok. 2475m2 - Strefa C przystani 1088m2 - nawierzchnie utwardzone projektowane 23m2 - nawierzchnie 50% biologicznie czynne projektowane 556m2 - nawierzchnie biologicznie czynne projektowane 3057m2 (w tym 2290m2 terenu objętego uporządkowaniem - istniejący trawnik) Charakterystyczne wielkości, zestawienie powierzchni Strefa A - Boisko do siatkówki plażowej - 209m2 - teren obejmujący siłownię ,ławki - trawnik - 355m2 - dojścia - 18m2 Strefa B - Plac zabaw -185m2 - miejsce na ognisko wraz z miejscem na piknik , leżakowanie ,rekreacje 2290m2 Strefa C - hangar 1 - 150m2 - hangar 2 - 145m2 - droga dojazdowa wraz z placem na łódkę -559m2 - schody terenowe 23m2 4. Podstawa prowadzenia prac Prace prowadzone będą w oparciu o Projekt budowlany i Projekt wykonawczy sporządzony przez Pracownię Architektoniczną ART PROJEKT K&M Sp. z o.o. 5. Zakres prac Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlanej, konstrukcyjnej, drogowej i elektrycznej. UWAGA Zakresem robót nie jest objęty remont konstrukcji nabrzeża i budowa nowych pomostów. Wykonanie zakresu prac podzielone jest na Etapy. Ze względu na sezonowe funkcjonowanie ośrodka wymagane jest zakończenie Etapu I do 31.05.2016 roku, natomiast rozpoczęcie Etapu II możliwe jest od 01.10.2016 roku. Strefa A - sportu i rekreacji - całość do wykonania w Etapie I Obszar objęty opracowanie należy oczyścić z samosiejek oraz krzewów , teren będzie wymagał rozplantowania i wyrównania . Pod boisko będzie trzeba wykonać nieckę głębokości 40cm . Nieckę należy zabezpieczyć fizeliną przeciw chwastom . Nieckę należy wypełnić piaskiem plażowym . Granicę niecki będzie stanowić obrzeże gumowe , które ma zabezpieczać boisko przed przerastaniem i mieszaniem piasku z humusem. Siłownia zewnętrzna ,będzie się składać z 6 urządzeń. Dwa urządzenia będą montowane na 1 pylonie . Urządzenia wymagają podstawy fundamentowej . Fundament pod urządzenia należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Przy rozmieszczaniu elementów zagospodarowania należy zachować strefy bezpieczeństwa . Ławki i kosze na śmieci będą montowane na stałe i wymagają podbudowy - zgodnie z zaleceniem producenta. Stefa B - kąpielisko - całość do wykonania w Etapie I Teren wymaga uporządkowania i częściowego wyrównania . Powinno się uzupełnić zieleń niską - trawnik. Miejsce na ognisko zaprojektowano w formie dwóch żelbetowych okręgów . Pierwszy, wewnętrzny ,będzie wyznaczał miejsce pod palenisko Drugi zewnętrzny murek będzie miejscem do siedzenia. Przestrzeń między okręgami należy wysypać klińcem granitowym, by nie przerastał chwastami należy wcześniej ułożyć fizelinę. Palenisko również należy wysypać warstwą klińca. Plac zabaw - wymaga wykonania niecki o głębokości 40cm, dno należy zabezpieczyć fizeliną ,a obrzeża wykonać z gumowych krawężników . Niecka ma być wypełniona piaskiem plażowym. Zaprojektowane zostały 4 urządzenia, które będą wymagały podstawy fundamentowej. Fundamenty należy wykonać zgodnie z zaleceniem producenta, należy uwzględnić stabilne zakotwienie lin zestawu zabawowego statek . W zamian piaskownicy należy wykonać karuzelę Przy rozmieszczaniu elementów zagospodarowania należy zachować strefy bezpieczeństwa . Ławki i kosze na śmieci będą montowane na stałe i wymagają podbudowy - zgodnie z zaleceniem producenta. Teren w miejscu ustawienia leżaków i stolików piknikowych powinien być wyrównany i ustabilizowany. Stanowisko dla ratownika usytuowane przy samej plaży , wymaga stabilnej podstawy w formie fundamentu , który należy wykonać zgodnie z zaleceniem producenta. Elementy takie jak pylony pod regulaminy ,tablice informacyjną , maszt pod flagę wymagają podbudowy zgodnie z zaleceniami producenta . Zaprojektowano także nową latarnię przy dojściu do kąpieliska . Latarnia ma być usytuowana w miejscu istniejącej. Strefa C - częściowe wykonanie w Etapie I i Etapie II. Obejmuje trzy elementy: remont hangarów (elewacje oraz dach), przebudowę schodów terenowych oraz modernizację nabrzeża przy pomostach. Prace związane z przebudową schodów - do wykonania w Etapie I. - rozbiórka starych schodów - przygotowanie podłoża pod ułożenie kostki - osadzenie obrzeży - ułożenie kostki Przy wymianie schodów należy zachować balustradę. Prace związane z remontem hangarów do wykonania w Etapie II za wyjątkiem prac osuszania i odgrzybiania murów oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej ścian. - demontaż starej elewacji - demontaż starego pokrycia dachu - demontaż starych opraw oświetleniowych - osuszenie i odgrzybienie murów - wykonanie izolacji osuszonych ścian - wykonanie opaski wokół hangarów - zaadoptowanie jednej z przebieralni na punkt do płukania sprzętu w hangarze nr 1 - wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem nowych ościeży i obróbek blacharskich - wymiana starych bram - zbicie starych tynków - wykonanie nowej elewacji z desek oraz wykończenie tynków wraz montażem płyt ze sklejki - uzupełnienie i wymiana uszkodzonego deskowania w poszyciu dachu - ułożenie dachówki bitumicznej - wykonanie obróbek blacharskich dachu - przedłużenie okapu w hangarze nr 1 (długość wystarczająca do osłonięcia przed deszczem stołu wraz z dwiema ławkami) - oczyszczenie murków z zachowaniem elementów - odmalowanie słupków z rur - montaż nowego oświetlenia Prace związane z przebudową nabrzeża - całość do wykonania w Etapie II: - usunięcie starych płyt - zdjęcie wierzchniej warstwy ziemi - ułożenie płyt ażurowych betonowych na podbudowie z tłucznia - wypełnienie płyt humusem / czarnoziemem pod trawnik (zaleca się by ziemia była wolna od chwastów) - rozmieszczenie oświetlenia - rozmieszczenie malej architektury ławek i koszy na śmieci 6. Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ Przedmiot zamówienia określają: opracowania projektowe i STWIORB. (załączone do SIWZ) Projekt budowlany i projekty wykonawcze określają przedmiot zamówienia, obejmują w całości treść projektu budowlanego dając wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o projekt budowlany i projekt wykonawczy wykonany przez Pracownię Architektoniczną ART PROJEKT K&M Sp. z o.o. Do projektu załączone zostaje zestawienie urządzeń i materiałów, które uznaje się za są przykładowe. Ilości i rodzaj urządzeń i materiałów podane w zestawieniu służą jedynie jako pomoc przy wycenie dla Wykonawcy. 7. Przedmiar robót Przedmiar robót przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1 pkt. 6 i 7 usta-wy. Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ zestawienie urządzeń z pokazanym przykładowym wyposażeniem. Zestawienie jest dla wykonawcy elementem pomocniczym, ułatwiającym sporządzenie kosztorysu ofertowego i obliczenia w ten sposób ceny oferty. Opis sposobu obliczenia ceny oferty zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt budowlany i projekty wykonawcze określają przedmiot zamówienia dając wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty. 8. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 9. W przypadku stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian lub modyfikacji w przedmiocie zamówienia Wykonawca zwraca się z wnioskiem do zamawiającego w trybie określonym w art. 38 prawa zamówień publicznych. 10. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Osoby wskazane w rozdziale V ust. 1 pkt. 3 nie wyczerpują wymagań Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, lecz są wymaganiami minimalnymi stawianymi na etapie oceny ofert. Wykonawca powinien o ile uzna to za konieczne zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. kierownicy danej branży, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. 12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty w wymiarze, co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia ich końcowego odbioru. Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta wbudowanych urządzeń. Okres gwarancji jest dodatkowym kryterium oceny ofert; punkty będą przyznawane za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi, do maksymalnie 60 miesięcy. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XII SIWZ. 13. W przypadku gdy w dokumentacji bądź SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub odniesienia do norm, aprobat, specyfikacji technicznych, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.11.20 - 45.33.11.20 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 8 800,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń, według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu osób, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku. Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63, poz. 394). Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tylko w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zgodnie z zapisami rozdziału V ust. 2 SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru zamówienia do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a). 5. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia gwarancji albo przelew lub jego kserokopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wydłużenie gwarancji naroboty - 5
  • 3 - Termin wykonania zamówienia - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, w okolicznościach określonych we wzorze umowy: 1) Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, d) Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia; W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX SIWZ, e) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego, f) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 3 ust. 3 umowy, g) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, - koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi umowy, - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. h) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, i) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: - Pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, - Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji opisującej przedmiot umowy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub powodujące poprawienie parametrów technicznych. 2) W przypadku wystąpienia któregokolwiek z w/w zdarzeń termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3) Pozostałe zmiany określone w umowie. 4) Zmiana wysokości wynagrodzenia w sytuacji wystąpienia robót zaniechanych, zamiennych, zmiany materiału budowlanego lub technologii. Zakres robót, przy którym to uczyniono, wyłączony zostanie spod wynagrodzenia ryczałtowego i rozliczony zostanie zgodnie z § 4 niniejszej Umowy. 5) Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obu stron oraz pisemnego aneksu podpisanego przez strony. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności. 6) Termin ustalony w ust. 3 paragrafu 3 wzoru umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. między innymi wstrzymania robót przez Zamawiającego; b) odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi być potwierdzony przez Zamawiającego; d) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; e) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; f) odmiennych (ale istotnych dla realizacji) od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych elementów budowlanych; g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 7) W przypadku wystąpienia robót zamiennych, wynagrodzenie będzie podlegało zmianie, jednakże w każdym przypadku nie przekroczy kwoty określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy. 5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. 6. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny skrzydło B, pok. 212..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny skrzydło B, pok. 212..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 10. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 24.03.2016 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Dział Inwestycji i Remontów Politechniki Gdańskiej (budynek nr 6, Hala Technologiczna nr 3 w budynku C Wydziału Chemicznego) pokój nr 11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.