eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa sprzętu specjalistycznego j.u. do wykonywania zabiegów endowaskularnych - implantacji stentgraftów dla potrzeb Pracowni Radiologii Zabiegowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-20



Ogłoszenie nr 533001-N-2018 z dnia 2018-03-20 r.

Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu specjalistycznego j.u. do wykonywania zabiegów endowaskularnych - implantacji stentgraftów dla potrzeb Pracowni Radiologii Zabiegowej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14194475000000, ul. ul. Poniatowskiego  26 , 08110   Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 64 03 299, e-mail ozp@szpital.siedlce.pl, faks 25 64 03 263.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.siedlce.pl;
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.szpital.siedlce.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpital.siedlce.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście lub za pośrednictwem
Adres:
ul. Poniatowskiego 26, pok. 138 A, 08-110 Siedlce


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu specjalistycznego j.u. do wykonywania zabiegów endowaskularnych - implantacji stentgraftów dla potrzeb Pracowni Radiologii Zabiegowej
Numer referencyjny: FZP.2810.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: ? PAKIET NR I Stentrgaft aortalny brzuszny z systemem mocowania podnerkowym j.u. sterylny ? PAKIET Nr II Stentgraft stalowy do aorty brzusznej j.u. sterylny ? PAKIET Nr III Stentgraft brzuszny j.u. sterylny 2. Wymagania przedmiotu zamówienia PAKIET NR I Stentrgaft aortalny brzuszny z systemem mocowania podnerkowym j.u. sterylny Parametry podstawowe: 1. Stentgraft rozwidlony o budowie wielomodułowej. 2. Stentgraft wykonany z drutu nitinolowego pokrytego materiałem PTFE 3. Umocowanie podnerkowe w postaci haczyków. 4. Bezszwowe łączenie szkieletu stentgraftu z pokryciem (spoiny laminowane). 5. Szeroki zakres rozmiarów: * część aortalna - do średnicy aorty od 19 do 32 mm; * część biodrowa - do średnicy tętnic biodrowych od 8 do 25 mm 6. Bardzo dobra widoczność w obrazie RTG (markery cieniujące). 7. Możliwość repozycji głównego ramienia stentgraftu, pozwalającej na precyzyjne ustawienie jego górnej części pod tętnicami nerkowymi. 8. Możliwość rotacji głównego ramienia stentgraftu w celu ułatwienia kaniulacji przeciwległej odnogi. 9. Niski profil systemu wprowadzającego - 16 Fr i 18 Fr. 10. W cenie zestawu: * cewnik balonowy do modelowania stentgraftu, * koszulki wprowadzające - szt. 2 * przedłużka aortalna lub biodrowa umożliwiająca dopasowanie systemu do anatomii pacjenta. Informacje dodatkowe 1. Budowa stentgraftu gwarantuje maksymalnie bezpieczeństwo jego stosowania. 2. Konstrukcja zapewniająca łatwość wykonania zabiegu. 3. Elastyczność stentgraftu i zestawu wprowadzającego umożliwiająca pokonywanie zagięć kątowych i stosowanie w krętych naczyniach biodrowych. 4. Brak przeciwwskazań do implantacji w pękających tętniakach 5. Możliwość zamiany (na ratunek życia) na stentgraft piersiowy C-TAG o poniższych parametrach: * szkielet stentgraftu zbudowany z nitinolu; * pokrycie stentgraftu materiałem PTFE na całej długości; * bezszwowe łączenie szkieletu stentgraftu z pokryciem - za pomocą taśmy laminowej; * system wprowadzający - 18, 20, 22, 24 Fr; * długość stentgraftu: od 10 do 20 cm. * stengraft pozwala na zaopatrzenie aorty o średnicy od 16 do 42 mm. * giętki system wprowadzający i konstrukcja zapewniają idealne przyleganie stentgraftu do ściany aorty oraz umożliwiają leczenie pacjentów z ostrym łukiem aorty. PAKIET Nr II Stentgraft stalowy do aorty brzusznej j.u. sterylny Stentgraft stalowy do aorty brzusznej i piersiowej z systemem koszulowym i z kompletnym zestawem do implantacji: Stentgraft do aorty brzusznej uniwersalny (wieloczęściowy) posiadający pokrycie z tkaniny stosowanej do produkcji protez naczyniowych. Stent stanowiący szkielet stentgraftu zbudowany na bazie stalowego i nitinolowego Z-stentu, dostępny w obu wersjach do wyboru przez Operatora dający poszczególnym segmentom optymalną siłę rozprężenia przy dużej wytrzymałości radialnej. Stentgraft segmentalny składający się z trzech części: body - główna część graftu, nogawek: kontralateralnej - przedłużającej krótszą nogawkę body i ipsilateralną - przedłużającej dłuższą nogawkę; posiadający fiksację nadnerkową za pomocą wolnego segmentu wyposażonego w kolce zapewniające trwałe umiejscowienie stentgraftu w szyi tętniaka. Dostarczony w formie załadowanej do systemu wprowadzającego o średnicy 16/18-22F (body) i 12/16F (nogawki). Introducer wyposażony w cięgna pozwalający na bezpieczne i precyzyjne lądowanie w zaplanowanych miejscach, w dilatator i koszulkę naczyniową będącą integralną częścią zestawu. Zakresy średnic: body - 22-36mm, nogawki 9/10 do 24mm, przy długościach: 42 do 125 i 39 do 122 mm. Nogawki w wersji spiralnej. System może być dostarczany w wersji trzyczęściowej i dwuczęściowej, z okluderem. Ze stentgraftem dostarczany zestaw do implantacji. PAKIET Nr III Stentgraft brzuszny j.u. sterylny W zestawie : 1. Stentgraft o budowie modułowej składający się z: stentgraftu podstawowego, dodatkowej odnogi bocznej i przedłużenia biodrowego (w zależności od potrzeb) oraz iliac branch. 2. Materiał, z którego wykonany jest stentgraft: nitinol z powłoką poliestrową, 3. Odkryty stent z haczykami na bliższym zakończeniu pozwalający na umiejscowienie stentgraftu jeszcze powyżej odejścia tętnic nerkowych. 4. Znaczniki widoczne w promieniach rentgenowskich. 5. Ekstensje aortalne o średnicach od 26-38mm. 6. Ekstensje biodrowe kompatybilne z systemem. 7. System wprowadzający stentgraftu podstawowego nie większy niż 20 F. 8. Długości całkowite stentgraftu podstawowego od 130mm do 170mm. 9. Długość nogi kontralateralnej od 50 do 105 mm bez strefy nakładania się - przynajmniej 4 długości. 10. Średnice proksymalne stentgraftu podstawowego: 23-36 mm. 11. Średnice dystalna stentgraftu podstawowego: 10-19 mm, odnoga krótka 13 mm. 12. Współpraca z prowadnikiem sztywnym 0,035 cala. 13. Stentgraft nie powoduje przeciwwskazań do wykonania badania MRI. 14. W zestawie -ilość elementów w zależności od potrzeb, dwa prowadniki sztywne oraz balon niskociśnieniowy do doprężenia stentgraftów. 4. Sposób realizacji zamówienia, terminy 1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 6 miesięcy 2. Płatność nastąpi przelewem po dostawie w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury VAT. 3. Realizacja umowy na podstawie zamówień przesyłanych faxem na 7 dni przed planowaną dostawą. 4. Dostarczanie i przekazywanie towaru następować będzie w siedzibie Zamawiającego - loco Pracownia Radiologii Zabiegowej na koszt Wykonawcy w dni robocze od godz. 8:00 do 14:00. 5. Rozliczenia następować będą na podstawie raportów zużycia przesyłanych faxem po dokonanym zabiegu. Raport zużycia stanowił będzie podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. Płatność nastąpi tylko za wszczepione elementy zgodnie z ceną, wskazaną w Formularzu asortymentowo-cenowym. 6. Wykonawca zagwarantuje, że opakowanie handlowe dla dostaw materiałów sterylnych będzie posiadało dodatkowe szczelne opakowanie zewnętrzne. W przypadku dostaw asortymentu w ilości mniejszej niż opakowanie handlowe, dostawa będzie zabezpieczona w sposób identyczny jak w przypadku pełnych opakowań handlowych. 7. Wykonawca zapewni możliwość zmian ilościowo-asortymentowych w ramach niniejszej umowy.

II.5) Główny kod CPV: 33.11.17.30 - Wyroby do angioplastyki
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

a) oświadczenie, iż Wykonawca: * posiada wszystkie aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające do obrotu oferowany asortyment w jednostkach służby zdrowia na terenie RP - zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017 poz.211) oraz deklaruje gotowość do przedłożenia dokumentów w każdym czasie na żądanie Zamawiającego; * wszystkie oferowane i dostarczane wyroby oznakowane będą zgodnie z ww. ustawą; * wszystkie dostarczane wyroby będą posiadały termin przydatności zgodny z zaoferowanym.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Karty katalogowe oferowanych produktów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.