eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyszowcePrzebudowa drogi gminnej Nr 111514 L Wojciechówka- Marysin w kml +200 ÷ 2+650 w Wojciechówce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Tyszowce: Przebudowa drogi gminnej Nr 111514 L Wojciechówka- Marysin w km: l +200 ÷ 2+650 w Wojciechówce
Numer ogłoszenia: 53308 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyszowce , ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619315 w. 15, faks 084 6619302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/tyszowce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 111514 L Wojciechówka- Marysin w km: l +200 ÷ 2+650 w Wojciechówce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: a) Roboty drogowe (przebudowa drogi na odcinku 1,45 km): - rowy i pobocza obustronne na dł. 1450 m - zjazdy indywidualne -10 szt z rurami O 50 -wzmocnienie i wyrównanie pdbudowy z gruntocementu materiałem kamiennym- 357 m3 -nawierzchnia z miesznaki mineralno- bitumicznej gr 4 cm - 8038 m2 -zatoka autobusowa z chodnikiem b) Wiata przystankowa z utwardzeniem podłoża c) Oświetlenie uliczne- 8 punktów świetlnych na istniejących słupach z montażem szafy sterującej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową drogi gminnej lub wyższej kategorii , którego przedmiotem było m.in. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto. -zatrudniają bądź dysponują osobami posiadającymi uprawnienia drogowe i elektryczne, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż całkowita oferowana cena na przedmiotowe roboty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia / nie spełnia z zastosowaniem (art.26 ust.3 PZP.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia w poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami. Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalności drogowej i elektrycznej. (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz robót związanych z budową bądź przebudową drogi gminnej lub wyższej kategorii , których przedmiotem było m.in. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto. Dokumenty potwierdzające, że ww. opracowania zostały wykonane należycie, np. referencje. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/tyszowce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tyszowcach ul. 3 Maja 8, 22- 630 Tyszowce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Tyszowcach, ul. 3 Maja 8, 22- 630 Tyszowce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach NPPDL.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.