To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 53314 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Łódź: Dostawa pieczywa dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33679-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
004345575, ul.
ul.Kilińskiego
102,
90-012
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6324034, faks
42 6324130, e-mail
sekretariat@mops.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pieczywa dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):7/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a do SIWZ pakiet asortymentowo-cenowy. 3. Ilości podane w załączniku nr 1a są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. 4. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości pieczywa pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 6. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 2) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 3) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 4) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 5) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 6) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 7) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 8) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 9) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 10) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 11) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 12) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 13) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 14) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 15) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 16) Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 17) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 18) Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 19) Dzienny Dom "Senior Wigor" w Łodzi, ul. Senatorska 4. 7. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, pięć razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 08.00, z zastrzeżeniem dla wymienionych w pkt.6 ppkt. 18 przedmiot zamówienia należy dostarczyć do godziny 5:30. 8. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 9. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu, poczty elektronicznej lub telefonicznie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 10. Dostawa będzie realizowana w terminie określonym przez Zamawiającego w zamówieniu. 11. Sposób przygotowania oraz transport pieczywa będzie musiał odpowiadać najwyższym standardom. Będą przygotowane na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z przepisami o bezpieczeństwie i normami HACCP a także powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku, poz. 594 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych. 12. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP, 3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą, 4) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp., 5) wymagana będzie należyta staranność przy realizacji zobowiązań zamówienia, 6) ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 7) wszelkie zmiany numerów, faksu lub adresu poczty elektronicznej Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu na piśmie, 8) Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 1) pieczywo powinno być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 13. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę pieczywa, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta pieczywa, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano pieczywo, 5) wagę lub liczbę sztuk pieczywa w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku, gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej. 14. Zamawiający będzie mógł odmówić dostawy w następujących przypadkach: 1) stwierdzenia wad jakościowych dostarczonego pieczywa, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczenia ilości pieczywa niezgodnych z zamówieniem, 4) dostarczenia pieczywa w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym. 15. W razie odmowy przyjęcia dostawy Zamawiający telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 16. Jeżeli wad, o których mowa w pkt. 15. ppkt 1 nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu, o którym mowa w pkt.15 ppkt 1-3 na wolny od wad w terminie 2 godzin od zgłoszenia reklamacji. 18. W przypadku niedotrzymania terminu, o którym mowa w pkt. 18 Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 19. Wszelkie koszty związane z reklamacją ponosi Wykonawca. 20. W każdym przypadku niedostarczenia pieczywa w wyznaczonym terminie, tj. w terminie określonym przez Zamawiającego w zamówieniu, w godzinach wskazanych w pkt. 7 Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy pieczywo będące przedmiotem tej dostawy. 22. Wynagrodzenie za wykonaną dostawę strony ustalają dokonując wyliczenia na podstawie cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1a do SIWZ - pakiet asortymentowo-cenowy mnożąc je przez ilość dostarczonego każdorazowo asortymentu wskazanego na dokumencie (np.: W-Z). 23. Wynagrodzenie za wykonaną dostawę płatne będzie każdorazowo po dokonaniu dostawy bez zastrzeżeń, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z dokumentem (W - Z) wskazującym miejsce dostawy oraz potwierdzającym odbiór pieczywa przez upoważnionego pracownika Zamawiającego do jednostki organizacyjnej, która odebrała pieczywo. 24. Data obciążenia rachunku Zamawiającego stanowi datę zapłaty wynagrodzenia. 25. Kary umowne zostały określone we wzorze umowy. 26. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 27. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot zamówienia dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany stawki VAT dopuszcza się możliwość zmiany w zakresie kwot VAT i kwoty wynagrodzenia brutto. 28. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15811000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT97041.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 102103,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.