eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-22



Ogłoszenie nr 533342-N-2020 z dnia 2020-04-22 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie
Numer referencyjny: 22/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawy materiałów medycznych dla potrzeb chirurgii ogólnej 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ w Krakowie zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10..1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wy-pełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 10..2 Wypełniony Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy 10..3 Wypełniony Załącznik nr 2 - formularz ofertowy 10.1.1 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 10.1.1 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 10.1.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 10.2 Dokumenty wskazane w pkt 10.1.7-10.1.8 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 10.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 1) zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; 2) wydłużenia terminu obowiązywania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; 3) zmiany danych Sprzedającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 4) zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; 5) zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; 6) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; 7) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; 8) zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Kupującego; 9) obniżenia cen; 10) zmiany stawki podatku VAT na towar; 11) innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Narzędzia laparoskopowe 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 5 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w dwustopniowy kranik. szt. 72 2. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 11 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 11 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik z osobnymi pozycjami insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu. szt. 72 3. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 12 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 12 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik z osobnymi pozycjami insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu. szt. 48 4. Trokar jednorazowy laparoskopowy z przezroczystą karbowaną kaniulą 15 mm, dł.100 mm, wyposażony w dwie uszczelki i uniwersalną redukcję 5- 12 mm, dwustronnie zaostrzone jednopłaszczyznowe ostrze. Trokar wyposażony w trójstopniowy kranik z osobnymi pozycjami insuflacji, desuflacji i blokady przepływu gazu. szt. 30 5. Automatyczna jednorazowa klipsownica laparoskopowa, śr. 10mm, z 20 klipsami tytanowymi, średnio/ dużymi 9 mm, klips zamykający się od przodu szczęk ku tyłowi z rzeźbą zabezpieczającą na powierzchni. Ramię klipsownicy z wziernikiem dla uwidocznienia pozostających do użycia klipsów. szt. 6 6. Automatyczna jednorazowa klipsownica laparoskopowa, śr. 10mm, z 15 klipsami tytanowymi dużymi 11 mm, klips zamykający się od przodu szczęk ku tyłowi z rzeźbą zabezpieczającą na powierzchni. Ramię klipsownicy z wziernikiem dla uwidocznienia pozostających do użycia klipsów. szt. 6 7. Retraktor/ protektor do ran składający się z dwóch pierścieni: sztywnego pierścienia górnego oraz pierścienia dolnego, trwale połączonych rękawem. Produkt bez obecnościu naturalnego latexu oraz ftalanów. Rozmiar 9 - 14 cm. szt. 50 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Narzędzia laparoskopowe 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Jednorazowa igła Verresa 120 mm lub 150 mm.Zamawiajacy każdorazowo określi rodzaj igły przy składaniu zamówienia. szt. 30 2. Jednorazowy grasper laparoskopowy z blokada zapadkową o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm z możliwoscią podłaczączenia koagulacji. szt. 24 3. Jednorazowy disektor laparoskopowy o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm z możliwoscią podłaczączenia koagulacji. szt. 24 4. Jednorazowe nożyczki laparoskopowe proste o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm, obrotow 360^0, z możliwoscią podłaczączenia koagulacji. szt. 24 5. Jednorazowy atraumatyczny chwytak laparoskopowy z blokada zapadkową typu Endo Clinch o średnicy trzonu 5 mm i długości trzonu 31 cm z maksymalnym otwarciem szczęk 32 mm (typu endo clinch). szt. 24 6. Worek do pobierania próbek jednorazowego użytku, poliuretanowy, z elastyczną, metalową obręczą umożliwiającą pobieranie próbek, sztywny trzon, średnica 10 mm lub 12 mm, ergonomiczna rękojeść z 2 zamkniętymi uchwytami na palce. Zamawiajacy każdorazowo określi rodzaj asortymentu przy składaniu zamówienia. szt. 30 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pętle endoskopowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Pętla endoskopowa z aplikatorem, wykonana z nici plecionej, powlekanej, okres wchłaniania 56 - 70 dni, grubość nitki "0", długość 52 cm szt. 60 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Staplery tnąco - szyjące, ładunki do staplerów tnąco- szyjących, stapler liniowy, ładunki do staplera liniowego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Atraumatyczny stapler tnąco-szyjący 80 mm posiadający nóż w ładunku ( z systemem ochrony ostrza dla bezpieczeństwa personelu medycznego podczas wymiany ładunku) z 4 rzędami naprzemiennie ułożonych zszywek o wysokości 4,8 mm lub 3,8 mm przed zamknięciem ; zszywki wykonane z drutu obustronnie splaszczonego dla uzyskannia pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. Zamawiajacy określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. szt. 30 2. Ładunki tnąco-szyjące 80 mm posiadające nóż w ładunku ( z systemem ochrony ostrza dla bezpieczeństwa personelu medycznego podczas wymiany ładunku) z 4 rzędami naprzemiennie ułożonych zszywek o wysokości 4,8 mm lub 3,8 mm przed zamknięciem ; zszywki wykonane z drutu obustronnie splaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. Zamawiajacy określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. szt. 48 3. Atraumatyczny stapler tnąco-szyjący 100 mm posiadający nóż w ładunku ( z systemem ochrony ostrza dla bezpieczeństwa personelu medycznego podczas wymiany ładunku) z 4 rzędami naprzemiennie ułożonych zszywek o wysokości 4,8 mm lub 3,8 mm przed zamknięciem ; zszywki wykonane z drutu obustronnie splaszczonego dla uzyskannia pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. Zamawiajacy określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. szt. 60 4. Ładunki tnąco-szyjące 100 mm posiadające nóż w ładunku ( z systemem ochrony ostrza dla bezpieczeństwa personelu medycznego podczas wymiany ładunku) z 4 rzędami naprzemiennie ułożonych zszywek o wysokości 4,8 mm lub 3,8 mm przed zamknięciem ; zszywki wykonane z drutu obustronnie splaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. Zamawiajacy określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. szt. 24 5. Stapler liniowy jednorazowego użytku 90 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 4,8 mm lub 3,5 mm . Zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance.Zamawiający określi wysokość zszywki przy skladaniu zamówienia. szt. 30 6. Ładunki do staplera liniowego jednorazowego użytku 90 mm , z automatycznym dociskiem tkanki, z blokadą uniemożliwiającą zamknięcie staplera z wystrzelonym ładunkiem, o wysokości zszywek 4,8 mm lub 3,5 mm ; zszywki wykonane z drutu obustronnie spłaszczonego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance.Zamawiajacy określi wysokość zszywki przy składaniu zamówienia. szt. 24 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Staplery okrężne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony z niskoprofilowym łamanym kowadełkiem i automatyczną regulacją docisku tkanki o średnicy 21, 25, 28, 31, 34 mm i wysokością zszywki przed zamknieciem 4,8 mm. Stapler posiada dwie rękojeści spustowe. Zamawiajacy określi średnicę staplera przy składaniu zamówienia. szt. 21 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Gumki naczyniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze czerwonym, o długości 435 mm, w rozmiarze mini 1,3 +/- 0,3 x 0,9 +/- 0,3 x 20 szt. op. 20 2. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze czerwonym, o długości 435 mm, w rozmiarze maxi 1,15 +/- 0,20 x 2,4 +/- 0,5 x 20 szt. op. 10 3. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze niebieskim, o długości 435 mm, w rozmiarze mini 1,3 +/- 0,3 x 0,9 +/- 0,3 x 20 szt. op. 20 4. Gumki naczyniowe 100% silikonowe w kolorze niebieskim, o długości 435 mm, w rozmiarze maxi 1,15 +/- 0,2 x 2,4 +/- 0,5 x 20 szt. op. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Narzedzia do zamykania naczyń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Kleszczyki wielorazowe kompatybilne z elektrodą systemu zamykania naczyń z wbudowanym nożem, długośc 25 cm, szczęki zakrzywione pod kątem 30 stopni. szt. 1 2. Elektroda jednorazowego użytku wpinana do wielorazowych kleszczyków o długości 25 cm, z przewodem, kompatybilna z systemem zamykania naczyń do 7 mm włącznie z nożem wbudowanym w elektrodę. Długość linii cięcia 22,3 mm. Kompatybilna z posiadanym aparatem VALLEYLAB FT 10 szt. 60 3. Jednorazowy instrument do zamykania naczyń o długości trzonu 18 cm i średnicy 13,5 mm z wbudowanym nożem do zabiegów klasycznych. Szczęki zagięte pod kątem 14 stopni, długośc cięcia36 mm. Kompatybilny z posiadanym aparatem VALLEYLAB FT 10 szt. 24 4. Jednorazowye narzędzie do stapiania tkanek oraz zamykania naczyń krwionośnych i limfatycznych o srednicy do 7 mm włącznie, z wbudowanym nożem zapewniającym funkcję cięcia, szczęki typu Meryland, przeznaczone do zabiegów laparoskopowych, o długości trzonu 37 cm, śrenica trzonu 5 mm, długość spawu 20,3 mm. Kompatybilny z posiadanym aparatem VALLEYLAB FT 10 szt. 24 5. Jednorazowe narzędzie do stapiania tkanek oraz zamykania naczyń krwionośnych i limfatycznych o srednicy do 7 mm włącznie, z wbudowanym nożem zapewniającym funkcję cięcia, przeznaczone do precyzyjnych zabiegów na otwarto, o długości 21,6 cm, szczęki wygiete pod kątem 40 stopni, o długości spawu 20,6 mm, aktywacja za pomocą włącznika nożnego lub ręcznego. Kompatybilny z posiadanym aparatem VALLEYLAB FT 10 szt. 12 6. Jednorazowa elektroda monopolarna posiadająca standardowy tryb pracy monopolarnej w postaci cięcia i koagulacji oraz dodatkowo tryb pracy typu "v mode", wspołpracująca, każda elektroda posiada 3 przyciski oraz dodatkowo suwak do sterowania nastawieniami mocy bezpośrednio z pola jałowego/ operacyjnego. szt. 50 7. Uchwyt argonowy jednorazowy monopolarny z przyciskiem cięcia i koagulacji oraz z wbudowanym mechanizmem retrakcji noża (elektrody) i przełącznikem aktywacji. Elektroda wysuwana 2,5 cm, długośc przewodu 3,6 m. Kompatybilny z posiadanym aparatem VALLEYLAB szt. 10 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Akcesoria do elektrochirurgii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Elektroda ostrzowa ze stali nierdzewnej, wydłużona. Długośc całowita 10,16 cm lub 16,51 cm, długość aktywna 2,54 cm. Zamawiajacy określi długośc elektrody przy składaniu zamówienia. Kombatybilna z posiadanymi, elektrodami do aparatu VALLEYLAB szt. 150 2. Elektroda ostrzowa powlekana, długośc całowita 6,35 cm, długość robocza - 2,8 cm. Kombatybilna z posiadanymi, elektrodami do aparatu VALLEYLAB szt. 150 3. Podkładka czyszcząca do stosowania z elektrodami ze stali nierdzewnej. Sterylna, jednorazowego użytku, o wymiarach około 5 cm x 5 cm, samoprzylepne podłoże. szt. 1000 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Jednorazowa pompa laparoskopowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Jednorazowa pompa laparoskopowa, zasilana bateryjnie, w komplecie zestaw drenów napływowych i opływowych, z manualną regulacją siły ssania, z końcówka roboczą. szt. 100 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Siatki przepuklinowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1. Siatka przepuklinowa do zabiegów laparoskopowych typu IPOM. Ultralekka siatka monofilamentna, antyadhezyjna utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA). Siatka dwustronna z jedną powierzchnią PP i drugą PGA. Powierzchnia PGA, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG). Zestaw sterylny, jednorazowy zawiera siatkę z rusztowaniem oraz narzędzie do zwijania siatki. Rozmiar 15 x 20 cm elipsa szt. 2 2. Siatka przepuklinowa do zabiegów laparoskopowych typu IPOM. Ultralekka siatka monofilamentna, antyadhezyjna utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA). Siatka dwustronna z jedną powierzchnią PP i drugą PGA. Powierzchnia PGA, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG). Zestaw sterylny, jednorazowy zawiera siatkę z rusztowaniem oraz narzędzie do zwijania siatki. Rozmiar 18 x 23 cm elipsa szt. 3 3. Siatka przepuklinowa do zabiegów laparoskopowych typu IPOM. Ultralekka siatka monofilamentna, antyadhezyjna utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA). Siatka dwustronna z jedną powierzchnią PP i drugą PGA. Powierzchnia PGA, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG). Zestaw sterylny, jednorazowy zawiera siatkę z rusztowaniem oraz narzędzie do zwijania siatki. Rozmiar 20 x 25 cm elipsa szt. 2 4. Jednorazowy stapler do laparoskopowego mocowania siatek przepuklinowych z 30 zszywkami niewchłanialnymi. Długość części roboczej 37 cm. Zszywki wyknane ze stali nierdzewnej 316L w kształcie spiralnym, głowka atraumatyczna z materiału PEEK (polieteroeteroketon). Długość zszywki 4.2 mm. Materiał obojętny dla rezonansu magnetycznego. szt. 10 5. Siatka polipropylenowa do zabiegów techniką Lichtenstein. Nasączona wchłanialnym klejem ( poliwinylopirolidion + glikol polietylenowy ), atraumatyczna monofilamentna , polipropylenowa o wadze 32 g \m2, rozmiar porów 1,4x1,4 mm , elastyczna o grubości 0,25mm. Siatka o anatomicznym kształcie, z wycięciem na powrózek nasienny, rozmiar 6.0 x 13.5 cm szt. 2 6. Siatka polipropylenowa do zabiegów techniką Lichtenstein. Nasączona wchłanialnym klejem ( poliwinylopirolidion + glikol polietylenowy ), atraumatyczna monofilamentna , polipropylenowa o wadze 32 g \m2, rozmiar porów 1,4x1,4 mm , elastyczna o grubości 0,25mm. Siatka o anatomicznym kształcie, z wycięciem na powrózek nasienny, rozmiar 7,5 x 15,5 cm prawostronna. szt. 2 7. Siatka polipropylenowa do zabiegów techniką Lichtenstein. Nasączona wchłanialnym klejem ( poliwinylopirolidion + glikol polietylenowy ), atraumatyczna monofilamentna , polipropylenowa o wadze 32 g \m2, rozmiar porów 1,4x1,4 mm , elastyczna o grubości 0,25mm. Siatka o anatomicznym kształcie, z wycięciem na powrózek nasienny, rozmiar 7,5 x 15,5 cm lewostronna. szt. 2 8. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm^2, grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m^2 Rozmiar 7.5 x 15 cm prostokąt szt. 100 9. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm^2, grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m^2 Rozmiar 10 x 15 cm prostokąt szt. 15 10. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm^2, grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m^2 Rozmiar 15 x 15 cm kwadrat szt. 15 11. Siatka przepuklinowa polipropylenowa, lekka, makroporowa, wykonana z włókien monifilamentowych, nie ulegająca rozplataniu lub wystrzępianiu podczas przecinania, powierzchnia porów 6,29 mm^2, grubość siatki 0,44mm, waga 43,7 g/m^2 Rozmiar: 30.5 x 30.5 cm kwadrat szt. 15 12. Siatka do zaopatrywania przepuklin pępkowych, polipropylenowa, monofilamentna z kieszeniami i paskami ułatwiającymi pozycjonowanie i mocowanie . Siatka z wchłanialnymi włóknami PGA oraz z wchłanialnym pierścieniem (PDO - polydioxanon) wchłanialny w 24-32 tyg, pozwalającym na płaskie ułożenie siatki oraz z wchłanialną powłoką hydrożelową pozwalającą na położenie siatki na jelitach (wchłanialna w 30 dni ). Kształt koła, średnica 4.3 cm szt. 2 13. Siatka do zaopatrywania przepuklin pępkowych, polipropylenowa, monofilamentna z kieszeniami i paskami ułatwiającymi pozycjonowanie i mocowanie . Siatka z wchłanialnymi włóknami PGA oraz z wchłanialnym pierścieniem (PDO - polydioxanon) wchłanialny w 24-32 tyg, pozwalającym na płaskie ułożenie siatki oraz z wchłanialną powłoką hydrożelową pozwalającą na położenie siatki na jelitach (wchłanialna w 30 dni ). Kształt koła, średnica 6.4 cm szt. 2 14. Siatka do zaopatrywania przepuklin pępkowych, polipropylenowa, monofilamentna z kieszeniami i paskami ułatwiającymi pozycjonowanie i mocowanie . Siatka z wchłanialnymi włóknami PGA oraz z wchłanialnym pierścieniem (PDO - polydioxanon) wchłanialny w 24-32 tyg, pozwalającym na płaskie ułożenie siatki oraz z wchłanialną powłoką hydrożelową pozwalającą na położenie siatki na jelitach (wchłanialna w 30 dni ). Kształt koła, średnica 8 cm szt. 5 15. Lekka monofilamentna siatka polipropylenowa, dedykowane do zabiegów metodą klasyczną z możliwościa położenia na jelitach. Siatka utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA) łączących warstwę antyadhezyjną z PP. Siatka dwustronna z jedną stroną polipropylenową i drugą antyadhezyjną. Powierzchnia antyadhezyjna, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG) warstwy hydrożelowej ( wchłanialna w 30 dni). Siatka posiadająca kieszenie ułatwiające mocowanie. Produkt z technologią polimerowych pierścieni ułatwiających płaskie ułożenie siatki. Pierścienie na obrzeżach zbudowane z polidioksanonu wchłanialnego w czasie 24-32 tyg.. Rozmiar 13.8 x 17.8 cm oval szt. 3 16. Lekka monofilamentna siatka polipropylenowa, dedykowane do zabiegów metodą klasyczną z możliwościa położenia na jelitach. Siatka utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA) łączących warstwę antyadhezyjną z PP. Siatka dwustronna z jedną stroną polipropylenową i drugą antyadhezyjną. Powierzchnia antyadhezyjna, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG) warstwy hydrożelowej ( wchłanialna w 30 dni). Siatka posiadająca kieszenie ułatwiające mocowanie. Produkt z technologią polimerowych pierścieni ułatwiających płaskie ułożenie siatki. Pierścienie na obrzeżach zbudowane z polidioksanonu wchłanialnego w czasie 24-32 tyg.. Rozmiar 19,6 x 24,6 cm oval szt. 5 17. Lekka monofilamentna siatka polipropylenowa, dedykowane do zabiegów metodą klasyczną z możliwościa położenia na jelitach. Siatka utworzona ze splotu włókien polipropylenowych (PP), włókien kwasu poliglikolowego (PGA) łączących warstwę antyadhezyjną z PP. Siatka dwustronna z jedną stroną polipropylenową i drugą antyadhezyjną. Powierzchnia antyadhezyjna, tzw. "puchnąca" - powleczona biowchłanialnym hydrożelem (wchłanialny w 30 dni) na bazie zmodyfikowanego chemicznie hialuronianu sodu (HA), kokarboksymetylocelulozy (CMC) i glikolu polietylenowego (PEG) warstwy hydrożelowej ( wchłanialna w 30 dni). Siatka posiadająca kieszenie ułatwiające mocowanie. Produkt z technologią polimerowych pierścieni ułatwiających płaskie ułożenie siatki. Pierścienie na obrzeżach zbudowane z polidioksanonu wchłanialnego w czasie 24-32 tyg.. Rozmiar 22.1 x 27.1 cm oval szt. 5 RAZEM
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33168000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
realizacja dostawy natychmiastowej40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.