To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 53338 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Poznań: "Zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie Programu Obsługi Pośredników Finansowych Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. wraz z zakupem niezbędnych licencji"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18620-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Fundusz Rozwoju spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , krajowy numer identyfikacyjny
365658047, ul.
Szyperska
14,
61-754
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
+ 48 61 671 7171, faks
+ 48 61 671 7178, e-mail
wfr@wfr.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie Programu Obsługi Pośredników Finansowych Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. wraz z zakupem niezbędnych licencji"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wdrożenie i utrzymanie Programu Obsługi Pośredników Finansowych dla Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju sp. z o.o. wraz z zakupem niezbędnych licencji. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: 1)przedwdrożeniowych prac analitycznych, a następnie zaprojektowanie, napisanie, wdrożenie (instalacja, konfiguracja i uruchomienie) oraz utrzymanie Systemu wraz ze sporządzeniem dokumentacji (analitycznej, technicznej, instalacyjnej, użytkowej, testowej); 2)migracja danych do Systemu; 3)szkolenia z zakresu użytkowania Systemu Użytkowników wskazanych przez Zamawiającego; 4)zakup i dostawa licencji koniecznych do funkcjonowania Systemu; 5)usługi dostosowujące oraz uzupełniające przez okres 24 miesięcy, w tym szczególności zapewnienie Zamawiającemu poprawy jakości oraz poszerzenia zakresu funkcjonalnego oprogramowania, jak również dostosowanie go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych; 6)zapewnienie Środowiska Produkcyjnego. 3.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ, SOPZ oraz w Istotnych dla Stron postanowieniach umownych. 4.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia umowy oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72212000-4
Dodatkowe kody CPV:
72316000-3,
72261000-2,
72263000-6,
72420000-0,
72254000-0,
72512000-7,
72253200-5,
72410000-7,
72320000-4,
30211000-1,
72261000-2,
72000000-5,
80533100-0,
72910000-2,
72268000-1,
48000000-8,
72266000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT242574 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 298366.02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- usługa w zakresie dostarczenia sygnału TV, systemu telewizji kablowej do lokali mieszkalnych Osiedla Studenckiego w Słubicach
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- USŁUGA WYNAJĘCIA STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁĄGĄ DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH KADRY OSWRiS I SPADOCHRONOWEJ REPREZENTACJI WOJSKA POLSKIEGO
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.